Kolmperän ajot.

Tänne ajoalueiden esittelyt yms keskustelu alueista
TRX
6WD
Mönkijä:: Honda TRX 500 T3
Viesti:

Re: Ajelukaveria Kolmperään

Viesti Kirjoittaja TRX »

Et varmaan ole kurkannut Kunkun alle koska siellähän on tuo kaikkien dumaama alu ja vielä huuhteluaukoilla..ja johtavia analyytikkojahan täällä on ihan muut kuin minä.
Joo kyllä sen noteerasin ja tuon suuntaisia tekevät pohjoisessa. Kelkka/ATV messuilla keskustelin erään 25 vuotta muovipanssareita vääntäneen atv kauppiaan kanssa ja hän tekee tuon suuntaisia.
Mutta kun puhutaan kaupallisesta tuotteesta niin asiassa on useita eri ongelmakohtia ja ne kaikki eivät palvele (tosi)käyttäjää.
Mutta laita vaikka tuohon firman postiin mailisi niin tuuppaan IB FAan demosta (alu) kuvan sulle, arvioi se asiantuntijan silmin ;), etten siis turhaa ota niitä hyllyyn.
Se levy varmaan jeesasi varsinkin tuollaisessa puuterissa etenemistä, tietty se mies ja Renkaatkin jotain tekee mutta tuossa puhutaan jo Launosen suksesta.
Vee-äM
R.I.P
Paikkakunta: Vesilahti Yamaha Grizzly 700 FI SE MutaRaaseri -08-

Viesti Kirjoittaja Vee-äM »

Pistäkääs ny joku kuva tästä panssaristamallista mistä puhutte.
Kuva
VALKOHONDAMIES
Noppeli
Mönkijä:: HONDA 420

Viesti Kirjoittaja VALKOHONDAMIES »

Olisko ketään lähdössä ajelemaan viikonloppuna. Voitas kokeilla taas noita pohjapanssareita. Tuli esiteltyä tota omaa versiota parikin kertaa viime viikonloppuna kun ei meinannu toi mun honda pysyä neljällä pyörällä.
waari
6WD
Mönkijä:: HONDA 24", 275 kg

Viesti Kirjoittaja waari »

sunnuntai???? la ei käy, tai niinku mulle ei onnaa toi lauantai.
välittää.....
kekkonem
Tracks
Mönkijä:: XP -14 T3

Viesti Kirjoittaja kekkonem »

Mulla näyttäis natsaavan sunnuntai hyvin. Lauantaiksi parit kissanristiäiset tiedossa.

Lauantaina ilmeisesti sarjaenskat ajamassa, kun olivat siirtäneet kisan pakkasen vuoksi tulevalle viikonlopulle. Tupsahti sähköpostiin sen luontoinen ilmoitus.

Eli su klo 12.00 kävis mulle.
Mönkiminen on mun juttu. Ei tarvi näyttää eikä haista hyvälle!

Kymco 500-> Yamaha Grizzly 660 ->Can-Am 800 Outlander ->Polaris Sportsman 450 ->Honda Rincon 650 FA ->Polaris Sportsman 850 XP EPS -13 -> Polaris Sportsman 850 XP T3 -14
late
3WD

Viesti Kirjoittaja late »

kekkonem kirjoitti:Mulla näyttäis natsaavan sunnuntai hyvin. Lauantaiksi parit kissanristiäiset tiedossa.

Lauantaina ilmeisesti sarjaenskat ajamassa, kun olivat siirtäneet kisan pakkasen vuoksi tulevalle viikonlopulle. Tupsahti sähköpostiin sen luontoinen ilmoitus.

Eli su klo 12.00 kävis mulle.
Eli LA ei tartte/saa kömpijöillä metsään mennä?
kekkonem
Tracks

Sanoisin, että ei kannata mennä silloin, kun ovat kisaamassa. Muutenkin pitää olla tarkkana niitten enskojen spoorien kanssa ( suom. EI ajeta spooria pitkin). Ollaan varmaan saamassa lähiaikoina "sääntöuudistusta" asiaan.

Sunnuntaina on ilmeisesti ok. päivä. Muistakaa liittyä jäseneksi...

Kymco 500-> Yamaha Grizzly 660 ->Can-Am 800 Outlander ->Polaris Sportsman 450 ->Honda Rincon 650 FA ->Polaris Sportsman 850 XP EPS -13 -> Polaris Sportsman 850 XP T3 -14
Bliz
6WD
Mönkijä:: BRP Outlander 800 EFi

Viesti Kirjoittaja Bliz »

Juu tehtiin semmoinen osittainen herrasmies sopimus että kun pojilla on ilmotettu ajo siellä niin ei mennä sekaan sillon. Kielletty ei varsinaisesti ole mutta parempi nyt kun se lenkki on vähän siellä sun tällä ettei tuu turhia äksidenttejä. enskat oli kuitenkin siellä ekana niin periaatteessahan tässä mennään vähän heidän ehdoillaan. Mutta ajaminen ei ole kiellettyä.

Noista päivistä linkitetään tähän viestiketjuun infoa aina kun noita enksa päiviä pomppaa esille. hirveesti niitä ei kuitenkaan ole.
Pyöriä saattaa olla kymmeniä sillon paikalla niin voipi alkaa olemaan jo vähän ahdasta.
"Läski" BRP outlander 800 EFi
kekkonem
Tracks

Sunnuntaina tulijoita?

Logibear
Tracks
Mönkijä:: Grizzly 700 -07
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Logibear »

Tällä hetkellä näyttäs että sunnuntaina voisin tulla. Varmistan vielä että olihan se nyt niin että pelkällä kertaluvalla ei enää ajella vaan jäsenmaksu on maksettava myös?
vinssi
6WD
Mönkijä:: Sportsman XP1000 S 2023

Viesti Kirjoittaja vinssi »

Minä olisin tulossa Sunnuntaina !
Käykö klo 12.00 ??

Oli hieman taukoa ajeluissa kun vehkeet "poiki" Rengossa Loppiaisena, vaikka pakkastakaan ei ollu ku miinus kaks ja yhdeksän..... nyt joku luulee että Polle hyyty, mutta toi peräkärry perkules.

Olihan se niin että EMK:n jäsenmaksu ( 25,-) ja ratamaksu vuodelle 2010 ( 65,-) maksettuna ja kuitit kuljetuskalustossa ja mönkijässä mukana ehtona luvallisille ajoille??? :?: täh?? :shock:
exät:SP800-08, XP850EPS BigGun-10,XP850EPS Forest-11, 1000 Xxc Renegade-12, Scrambler 850 HO EPS-13.RZR 800S EUT-13,Polaris Scrambler xp 1000 2014, Polaris Sporsman Super Atv MONSTER 2015, Polaris XP 1000 Scrambler -16, Polaris RZR Turbo -17
cnc
6WD
Viesti:

Viesti Kirjoittaja cnc »

vinssi kirjoitti:Minä olisin tulossa Sunnuntaina !
Käykö klo 12.00 ??

Oli hieman taukoa ajeluissa kun vehkeet "poiki" Rengossa Loppiaisena, vaikka pakkastakaan ei ollu ku miinus kaks ja yhdeksän..... nyt joku luulee että Polle hyyty, mutta toi peräkärry perkules.

Olihan se niin että EMK:n jäsenmaksu ( 25,-) ja ratamaksu vuodelle 2010 ( 65,-) maksettuna ja kuitit kuljetuskalustossa ja mönkijässä mukana ehtona luvallisille ajoille??? :?: täh?? :shock:
jos jäsenmaksu ja ratamaksu maksettu niin ei mitään estettä luvallisille ajoille
http://www.youtube.com/user/suocana#g/u
ESPOON MOOTTORIKERHO RY
Uudenmaan Mönkijät ry
Mönkijöiden varaosat ja varusteet myy http://www.monkijavarikko.fi
kekkonem
Tracks

Tuo liittymismaksu ja vuosimaksu ei todellakaan ole mikään pahanhintainen tästä ajopaikasta.

F...Backkasssa ( ei lopen uupuneissa vaan "omalla " reissulla), kun käytiin, niin maksu oli 30 eur / krt. Ajoa tuli noin neljä tuntia eli 7,5 eur / h, jos oletetaan, että siellä kävis saman määrän kuin Espoossa ( 15 krt / vuosi. arviolta )

Kolmperässä jos tulee arviolta käytyä 15 krt / vuosi ja keskimäärin 6h / kerta, niin tuntihinnaksi tulee osapuilleen 1 eur / h.

Ihanan halpaa tämä mönkiminen!. Voi kotonakin perustella, että tämä on halpa harrastus. Vain euron tunti...ei pärjää bodypumpit ja muut lambadat näille hinnoille :badgrin:

Tähän mennessä on mennyt vasta osapuilleen 15-20 t eur tähän hulluuteen kahden vuoden aikana. Eli noin 41,00 - 54,00 eur / pvä/ vuosi, jota ei mainita kotona...

Bliz
6WD
Mönkijä:: BRP Outlander 800 EFi

Viesti Kirjoittaja Bliz »

En itse ole vastuuhenkilö niin en uskalla sen enempää ottaa kantaa mutta kyllä mä ymmärsin että kertaluvalla saa ajaa ainakin vielä. Sit voi olla toinen tilanne kun saa varsinaiset mönkkäreitä koskevat säännöt ihan paperille ja ilmotustaululle miten toimitaan jatkossa.Kiskahan ei ole sunnuntaina auki et nettipankkiin vaan maksu ja printti auton tuulilasille niin kyl se mun mielestä ainakin on ihan ok.

ite ei kyl pääse sunnuntain ajoihin mut pitäkäähän te hauskaa. mul on remppa vähän vaiheessa viime ajojen jäljiltä.
"Läski" BRP outlander 800 EFi
VALKOHONDAMIES
Noppeli
Mönkijä:: HONDA 420

Viesti Kirjoittaja VALKOHONDAMIES »

Joo sunnuntaina ajelemaan tullossa olis ainakin punainen ja valkoinen HONDA. :badgrin: ja eiköhän toi naapurin grillattu punainen kanansiipikin ole tulossa. Klo 12.00 varikolla jos sopii
Vastaa Viestiin