Mistä nippeleitä?
Mistä nippeleitä?
Tietääkös kukaan mistä saa niitä mustia nippeleitä,joilla muoviosat on keskenään kiinni?
Aattelin,et onko yhtä harvinaista tavaraa,kun puskulevyn sokat (löytyi sentään yhdestä luettelosta,tai toinen kivenalla oleva osa on puskulevyn väkipyörä,jotatarvitaan käsikampea käytettäessä,kun puskulevyä nostellaan ja lasketaan)
Aattelin,et onko yhtä harvinaista tavaraa,kun puskulevyn sokat (löytyi sentään yhdestä luettelosta,tai toinen kivenalla oleva osa on puskulevyn väkipyörä,jotatarvitaan käsikampea käytettäessä,kun puskulevyä nostellaan ja lasketaan)
-
- Moderaattori
- Mönkijä:: Traktori
Re: Mistä nippeleitä?
1.hondan jälleenmyyjiltä löytyy varmasti
2.ebaystä tilaamalla
3.myöskin autotarvikeliikkeistä löytyy useimmiten,tosin hieman erimallisia kun orkkikset.ovat myös jäykempiä painaa paikalleen/ottaa pois.näin ollen myöskin muovit saattavat revetä jostakin muusta kohtaa kun näistä "mustien nippeleiden" kohdalta
2.ebaystä tilaamalla
3.myöskin autotarvikeliikkeistä löytyy useimmiten,tosin hieman erimallisia kun orkkikset.ovat myös jäykempiä painaa paikalleen/ottaa pois.näin ollen myöskin muovit saattavat revetä jostakin muusta kohtaa kun näistä "mustien nippeleiden" kohdalta
Momentinmuutimen ansiosta voit tarvittaessa edetä vaikka aivan hidasta mateluvauhtia, mikä ei tavallisella mönkijällä onnistu.
- JJP
- Tracks
- Mönkijä:: Yamaha Banshee 350
motonetissäkin taitaa löytyä hyllystä löytyä.autovaraosa liikkeistä luulis löytyvän.
Hulluudessa on tiettyä huvia, jota muut kuin hullut eivät tunne..
Kuvasteita
"Olen vapaa ennakkoluuloista, vihaan kaikkia tasapuolisesti."
Kuvasteita
"Olen vapaa ennakkoluuloista, vihaan kaikkia tasapuolisesti."
Itse ostin 10kpl pussin BikeWorldista viime kesänä. Ei ollut kalliita joten en viitsinyt alkaa käyttään aikaa ja etsästämään muualta sellaisia jotka melkein sopii. 

l Kipu on vain tunne l
laatukoneella makso 10kpl pussi 5 euroa 

BikeForumissa maksoi 5 kpl tuon saman 5 euroa, olivat varmaan parempia. Amerikassa hinta näyttää olevan vähän yli 30 amerikan senttiä/kplrekisteri kirjoitti:laatukoneella makso 10kpl pussi 5 euroa
Honda TRX 500 FE
-
- 6WD
itse tilasin kerran hondan valtuutetussa huoltopisteestä noita niittejä ja saannissa ei ollut ropleemia.hintaa en muista mutta jäi mieleen vain että tyyriitä ovat 

ja höh tietenkin se on honda
Mä ostin kans muutaman noita nippeleitä joku aika sitten. Ajattelin kans ostaa niitä jonkun verran varastoon jos joskus hajoaa tai katoaa. Paikallisesta puljusta kävin kyselemässä, ja sanoivat että ovat melko kalliita; 2€/kpl.
Hieman hämmästelin tota hintaa, mutta otin kuitenkin silloin sen pari kappaletta, jotka tarvinkin.

Ei mönkijää
http://kuvablogi.com/blog/19107/
http://kuvablogi.com/blog/19107/
alkuperäis osa 80 centtiä/ pala,pari viikoa aikaa....mielestäni naurettavan halpa osa.......varsinkin kun puhutaan harrastepeleistä ja niiden osista!!!!
mut näkyypi olevan melkosta hajontaa nippelin hinnoissa:), tietty joskun vaikuttaa myös se, kuka ostamassa...ja mistä....
ja muuten melkoinen ero kun napsauttaa uuden paikoilleen, kun vertaa vanhaa "löystynyttä",,,,on meinaan aivan eri piukka!
eikä katteet nitise eikä liiku keskenään.
mut näkyypi olevan melkosta hajontaa nippelin hinnoissa:), tietty joskun vaikuttaa myös se, kuka ostamassa...ja mistä....
ja muuten melkoinen ero kun napsauttaa uuden paikoilleen, kun vertaa vanhaa "löystynyttä",,,,on meinaan aivan eri piukka!
eikä katteet nitise eikä liiku keskenään.
honda foreman 500 & 680i rincon
Itse tilasin täältä => http://www.clipsandfasteners.com/Search ... Search.y=0