Elikkäs Huudelkaas millasia vekottimia teiltä löytyy ja mihin ajelut keskittyy!
Lähinnä kiinnostaa onko PK- Seudulla enemmän 4x4 vai crossi laitteita.
Itsehän ajan crossilla ja menopelinä on 500cc SMC.Ajelut tapahtuu pääosin 2pyöräisten seassa liikenteessä ja "metsässä" sillon tällöin.Jäärata on ollut lumen alle hautautuneena tämän talven.....
Hulluudessa on tiettyä huvia, jota muut kuin hullut eivät tunne.. Kuvasteita
"Olen vapaa ennakkoluuloista, vihaan kaikkia tasapuolisesti."
Ei mitään hajua kumpia pelejä on enemmän pääkaupunkiseudun TL-vehkeistä =>4x4 vai crosseja
TL-miiteissä täällä missä oon ollut mukana on 4x4 pelejä ehkä 60-80% vehkeistä mutta voisi kuvitella jotta pääkauapunkiseudulla saattaisi olla crosseja/takatuuppareita ehkä suhteessa enemmän kuin muualla Suomessa (kun ei oo niin paljoa mettämahkuja, työkäyttöä, lumihommia jne..).
No jos Kolmperässä on sattunu samaanaikaan mun kans niin tietää, että mä ainaki ajelen tieliikennelaitteella sinne aina perille asti kun ei tota kärriä oo tullu hommattua ja tuskin viittisin sitä lähteä kuitekaa hinaileen, että kivempi se on noita pikkuteitä huristella sinne paikan pääle.
Ja kai tää lasketaan enempi 4x4-laitteeksi vaikka viime kerroilla on toi neliveto ollu etulukon myötä hakusessa.
Alapesukarhu kirjoitti:Idästä löytyy kiinanihme ...Tai tulee löytymään kunhan saan roudattua kulkineen tänne asti talvisäilöstä.Ajelen sinne minne nenä näyttää
-- No niin löytyy lännestäkin. Tossa etelä-Espoota ympäri on pyöritty millon kerkee muilta hommilta. Kesäisin on kone välillä Kemiönsaarella mökillä, jotta pääsee mukavasti välillä kylille mammalle hakeen kaljaa (ite en tietenkään ota, ainakaan kokoajan) Tuli jo ekat katastukseenkutsumainokset. Saas nähä saanko kiinankiitäjän läpi. Osaaks ne katastusgubbet edes ajaa noilla?
Niin kauan, kun ilmassa on pyöriä, moottori, katteita ym. tavaraa on myös toivoa.
Brummbär kirjoitti:
-- No niin löytyy lännestäkin. Tossa etelä-Espoota ympäri on pyöritty millon kerkee muilta hommilta. Kesäisin on kone välillä Kemiönsaarella mökillä, jotta pääsee mukavasti välillä kylille mammalle hakeen kaljaa (ite en tietenkään ota, ainakaan kokoajan) Tuli jo ekat katastukseenkutsumainokset. Saas nähä saanko kiinankiitäjän läpi. Osaaks ne katastusgubbet edes ajaa noilla?
Eli mitä enemmän mamma juo,sen enemmän saa ajaa ...No joo .Joko sait leiman?
Alapesukarhu kirjoitti:
Eli mitä enemmän mamma juo,sen enemmän saa ajaa ...No joo .Joko sait leiman?
Noh, tässä nyt vielä keräilen rohkeutta lähteä katastuspaikalle. Aikaakin vielä on, kesäkuun loppun mennessä pitää olla leima.
Tuttavamies tossa jutteli, jotta ei osanneet eräällä nimeltämainitsemattomalla katastusasemalla edes hänen kampettaan käynnistää! Mitähän sillä katastusmaksulla sitten oikein saa vastinetta?
Niin kauan, kun ilmassa on pyöriä, moottori, katteita ym. tavaraa on myös toivoa.
No joo luulis kyllä että laitteen "tarkastava" henkilö siitä jotain ymmärtäis...En malttais olla kuittaamatta jos sattuis omalle kohalle .Kyllä kai se leima irtoo jos päästöt on kohdillaan,valot,vilkut ja nivelet/puslat ok.
JJP kirjoitti:Siis tässäkö sitä ollaan?No eipä PK seudulla näköjään ole kuin muutama TL laite....
Ei muuta kuin mukaan miitteihin/toureihin, siellä näkee muitakin asvaltti/soravirtuooseja!
Itse kiusaan hengiltä, jo kolmatta vuotta, kiinalaista crossi kuttaperkakasaa, ja loppua ei näy.