Joku windstopper-huppu tai -kauluri alle ni rupee tarkeneen. Itellä vielä kelkkalasit joissa tuplalinssit, joten ei pääse huurtumaan.
Kohta olis eka öljynvaihto edessä. Ketjut olen kerran jo kiristäny ja nippoja rasvaillu. 215km takana. Kiva laite!
Ja tosiaan loistavaa palvelua Lamoksella. Kiitokset sinne täältä Hyvinkäältä.
Lupailee viikonlopuks sen verta hienoa keliä että taitaa saada wildcatti lisää kilometrejä mittariin..
Milläs tahilla nämä SMC:n mallit on uudistunut? Onko teknisiä uudistuksia tulossa vai onko nuo mallit samoja kunnes poistuu myynnistä? Siis sitä haen takaa, että monet merkithän "uudistaa" jollain tapaa mallejaan eri vuosimalleissa. Jos ei muuta, niin tarrat vaihtuu. Näissä ei liene mitään eroa esim. -09 ja -10?
Mulla toinen SMC menossa ja oon tyytyväinen....!
Kone oli 300:ssa ihan ok ja muukin tekniikka.2 vuodessa ei tarvinnut kuin öljyjä vaihdella.Ei siis mitään vikaa.
Jos nyt jotain pientä hajosi niin kyllä joutu peiliin katsomaan....
5-satasella on tullut vielä niin vähän ajettua etten lähde siitä huutelemaan mitään.mutta luulen että taso on vain noussut entisestään....
Hulluudessa on tiettyä huvia, jota muut kuin hullut eivät tunne.. Kuvasteita
"Olen vapaa ennakkoluuloista, vihaan kaikkia tasapuolisesti."
saakos noita varaosia muualta kun lamokselta? kuinka suorituskykyinen esim 500wildcat on? vakiosetupilla huippunopeus? onko kuinka raskas ajettava? löytyykö noista mittaristoa? nettimotossa myynnissä TL-malleissa olevista ei näkyn olevan mittaristoa?
"Onnää kovii jätkii ajamaan kyllä, mutta ei niist oo tuol mettäs kyl kukaa ohi tullu.."
eikös wildcattia taannoin testattu mönkijä-lehden toimesta......sieltä luulisi löytyvän myöskin nämä mieltä askarruttavat asiat koskien laitteen suorituskykyä
jossainhan se on oltava ku kuitenkin kilometrit voidaan ilmoittaa..
haluisin ite vähä konkreettisempaa tietoa oikeilta laitteen käyttäjiltä, jotka on konetta ajannut pitempään, kuin "muutaman kilometrin testilenkin heittäneeltä toimittajalta."
"Onnää kovii jätkii ajamaan kyllä, mutta ei niist oo tuol mettäs kyl kukaa ohi tullu.."
jossainhan se on oltava ku kuitenkin kilometrit voidaan ilmoittaa..
haluisin ite vähä konkreettisempaa tietoa oikeilta laitteen käyttäjiltä, jotka on konetta ajannut pitempään, kuin "muutaman kilometrin testilenkin heittäneeltä toimittajalta."
se sijaitsee siinä lampun yläpuolella musta mötikkä johon se on upotettu ja näkyy kun kurkataan tangon yli viimisessä kuvassa eli ei vain näy noissa kuvissa ......
sezone kirjoitti:saakos noita varaosia muualta kun lamokselta?
Itse mönkijään tuskin saa varaosia muulta suomesta kuin Lamokselta. Kone on täsmälleen sama kuin polariksen predatorissa ja 500:ssa outlawissa, joten koneeseen saa varaosia liikkeistä, jotka myy osia polarikseen. Lamoksen toimintaa täytyy kyllä kehua, tuntuu olevan kaikkia osia hyllyssä. Joten postin kautta saa seuraavaksi päiväksi osat, joten siinä mielessä ei tarvitse kauan vehjettä seisottaa.