
http://www.youtube.com/watch?v=b1oKB8_G48I
840cc on kuulemma maksimikoko ylikokoporaukseen. Valkkaa CP:ltä männät ja Cometic:lta kannentiivisteet. Noin 65rwhp on kohtuudella saatavissa.Jonttu kirjoitti:Täällä nousee käsi... Jarrut kun pitää kuivana, niin välttyy ongelmilta![]()
Voiko 800:sen pyttyjä porata turvallisesti miten isoksi ja saakohan siihen sitten oikean kokoisia mäntiä. Tuli vain mieleen jos ptyty poraisi melkein suurimpaan ylikokoon ja sitten tekisi säädöt niin tulisi kait sitä tehoa jonkinverran lisää? Vai onnistuuko poraus lainkaan?
poke kirjoitti:Olisi tiedossa koko kone tilavuuskoossa 1004cc, jos jollain kiinnostusta. Sisältää mm. Gen2 nokka-akselit, 2mm ylikokoventtiilit, titanium v.jouset, Desert Dog Big Ass läpivientiakselin. Kone maksoi omistajalleen 9000USD, voi tehdä tarjousta.
Tuommoinen 912cc kitti matkustelee parasta aikaa Ouluun, erääseen tiettyyn koneeseen. Sisältää mm. 12:1 männät, Gen1 nokka-akselit, alumiinisen racinki-imusarjan, 50mm. läppäkurkun, öljynlauhdutinadapterin. Loivempi nokka-akseli tulee helpomman asennettavuuden takia.
No tossa on Stiivenille, et ole vissiin vielä nähnyt tätä. http://www.youtube.com/watch?v=jDYToxe_ ... r_embedded
No helekatti, välillähän nuo osaset vielä matkustelee. Ranskanpojilla meni reilu kolme viikkoa kitin saannissa, joten lähipäivinä pitäisi tavara saapua tällekkin perälle.MR Charger kirjoitti:Jokos isolohkot jyrähtää
Jees, hieno homma, ollaan kuulolla.poke kirjoitti:No helekatti, välillähän nuo osaset vielä matkustelee. Ranskanpojilla meni reilu kolme viikkoa kitin saannissa, joten lähipäivinä pitäisi tavara saapua tällekkin perälle.MR Charger kirjoitti:Jokos isolohkot jyrähtää![]()