Honda trx 650 rincon

Keskustelua Honda mönkijöistä.
Roosa999
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Mönkijä:: Honda
Viesti:

Re: 650 trx laiskan tuntuinen.

Viesti Kirjoittaja Roosa999 »

Auviset voi sitten kertoa, millaisella voimalinjalla se varustettu. Oliskos käsikytkimellä vai peräti keskipakomallilla?

Mutta, ne jotka ovat joutuneet tuo voimalinjan korjaamaan, niin miten nuo öljyvuodot vaikuttaa laatikon toimintaan vai onko ne yhteydessä momentinmuuntimeen ? Oliskos jotain räjäriä jollain kätsysti saatavilla?
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
https://www.pariuraa.fi/wordpress
oretna
2WD

Viesti Kirjoittaja oretna »

Öljypumpun tarvii tuottaa momentinmuuntimelle tarpeeks suurella paineella ja tarpeeksi suuri määrä öljyä, jotta momentinmuunnin pystyy välittää tehoa. Jos se pumppu kusee samantie öljyt pois, ni se momentinmuunnin pyörii tyhjää.
crf450 ja rincon
Kilppari
2WD

Viesti Kirjoittaja Kilppari »

Vähän asin sivusta,mut eikös Rinconissa ole nopedenrajoitin tai kierroksenrajoitin,joka määrää huippunopeuden?
Paljonko muuten Rinconi ottaa huippuja,tietty isommat renkaat voi myös vaikuttaa asiaan,mut vakkarikumeilla?
Roosa999
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Mönkijä:: Honda
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Roosa999 »

Tässä olikin kysymyksen juuri.
'Meneekö rajoittimeen eri vaihteilla?
Siis ainakin ykkösellä ja kakkosella manuaalina ajettaessa
3:n ei välttämättä kelaa loppuun, jos isot kiekot alla.
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
https://www.pariuraa.fi/wordpress
blue Honda Trx
Tracks
Mönkijä:: BRP RENEGADE 800

Viesti Kirjoittaja blue Honda Trx »

Kilppari kirjoitti:Vähän asin sivusta,mut eikös Rinconissa ole nopedenrajoitin tai kierroksenrajoitin,joka määrää huippunopeuden?
Paljonko muuten Rinconi ottaa huippuja,tietty isommat renkaat voi myös vaikuttaa asiaan,mut vakkarikumeilla?
Minulla otti vakiorenkailla autonmittarin mukaan n.110km/h ja silloin rajoitin hakkaa...eli todellisuudessa varmaan n.105km/h.
Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...
Jere itte
Tracks

Viesti Kirjoittaja Jere itte »

Eilen tuli kokeiltua asfaltilla, ja otti mittariinsa 90 noilla 27" Kendoilla.
l Kipu on vain tunne l
flyer
2WD

Viesti Kirjoittaja flyer »

oretna kirjoitti:Öljypumpun tarvii tuottaa momentinmuuntimelle tarpeeks suurella paineella ja tarpeeksi suuri määrä öljyä, jotta momentinmuunnin pystyy välittää tehoa. Jos se pumppu kusee samantie öljyt pois, ni se momentinmuunnin pyörii tyhjää.
Ennen kuin momentinmuunnin ehtii edes huomata mitään niin paineiden tippumiseen reagoi ensimmäisenä kytkinpakat joilta häipyy voimat pitää pykälästä kiinni. Mutta onneksi korjaus on kohtuu nätti ja osat ei maksa juuri mitään kunhan ei ole polttanut kytkimiä. Tämä O-renkaiden laatuongelma koskee tietääkseni vain 03-04 vuosimallien koneita, uudemmissa on muutettu materiaali. Saapa nähdä milloin itse joutuu vaihtamaan?
berra86
Noppeli

Viesti Kirjoittaja berra86 »

kingi kirjoitti:taisi "auviset" ratkasta vian:ilmeisesti topicin aloittajan koneesta puuttuu momentinmuunnin kokonaan :lol: :lol ehkä "auviset" voisikin kertoa meille kaikkille mikähän ihme mahtaa olla tämä "hydraulic torque converter" joka myös 2003 mallisesta honda rinconista löytyy :?: :?:

mr viselook has spoken!!
berra86
Noppeli

flyer kirjoitti:
oretna kirjoitti:Öljypumpun tarvii tuottaa momentinmuuntimelle tarpeeks suurella paineella ja tarpeeksi suuri määrä öljyä, jotta momentinmuunnin pystyy välittää tehoa. Jos se pumppu kusee samantie öljyt pois, ni se momentinmuunnin pyörii tyhjää.
Ennen kuin momentinmuunnin ehtii edes huomata mitään niin paineiden tippumiseen reagoi ensimmäisenä kytkinpakat joilta häipyy voimat pitää pykälästä kiinni. Mutta onneksi korjaus on kohtuu nätti ja osat ei maksa juuri mitään kunhan ei ole polttanut kytkimiä. Tämä O-renkaiden laatuongelma koskee tietääkseni vain 03-04 vuosimallien koneita, uudemmissa on muutettu materiaali. Saapa nähdä milloin itse joutuu vaihtamaan?

jo tä onkin hyvä vinkki. mutta luulen että kokeilen perusasiat ensi. vaihdan oljyt suodattimet ja tulpat sunmuuta. sitten vasta lähden syvämälle tutkimaan. mutta hyvä että näitä tietoja tuli esille. kitoksia.
oretna
2WD

Viesti Kirjoittaja oretna »

Okei. Mä aattelin et se pitäis olla se mm, ku se luistaminen vaihteli niin paljon, vaikka paineet nousi jonkun verran. Liekö sitten molempien luistaminen kyseessä kun vähän aikaa jurrataan..?
Mä oon tainnu tolla saada kelattua 65mph (uitettu jenkeist), eli mitä se nyt on, vähän päälle satkun. Siitähän tuon tiivistevian huomaa hyvin, et jos se ei ota niitä huippuja vaan rupee hakkaa rajottajalle jo aikasemmin. Muistelisin lukeeneeni joltai jenkkifoorumilt, et muutamalla on menny näitä uudempiakin tiivisteitä rikki, mut tiiä sit mitä niillä koneilla on tehty.
crf450 ja rincon
jukka81
Moderaattori
Mönkijä:: Traktori

Viesti Kirjoittaja jukka81 »

berra86 kirjoitti:

mr viselook has spoken!!

en ole yhteiskunnassa sellaisessa asemassa että herroitteluun olisi aihetta. :lol:mutta kiitos kumminkin uudesta arvonimestä :wink: taas yksi lisää kokoelmiini.toivotaan että koneesi mahdollinen vika selviää pian niin pääset arvonimien keksimisen sijasta itse asiaan,eli mönkijälläsi ajamaan.
berra86
Noppeli

en mä tarvi odota että mä saan tän valmis sitä varteen. tä on vaan myntiobjekti..
vinssimestari
6WD

Viesti Kirjoittaja vinssimestari »

flyer kirjoitti:
ja ne pakat on pilalla melkeen samantien kun luistaminen tapahtuu ja remontti sit suurenee, mut siinä vaiheessa öljykin on vaihtanu väriä
jce917
3WD

Viesti Kirjoittaja jce917 »

rincon 650 ja 500 foremania kun verrannut monesti,molemmat -05, niin kyllähän tuo rincon lähtee AIVAN erilailla,ero on mielestani huomattavan suuri!
paljon luultuani suurempi, ja huipuissa kans.eikä ole muuten luulopuheita, eikä kaverin veljen tuttavan jutustelua.
honda foreman 500 & 680i rincon
Trent
6WD
Mönkijä:: None

Viesti Kirjoittaja Trent »

jce917 kirjoitti:rincon 650 ja 500 foremania kun verrannut monesti,molemmat -05, niin kyllähän tuo rincon lähtee AIVAN erilailla,ero on mielestani huomattavan suuri!
paljon luultuani suurempi, ja huipuissa kans.eikä ole muuten luulopuheita, eikä kaverin veljen tuttavan jutustelua.
Pakko vielä varmistaa... niin kumpaan suuntaan ero on huomattavan suuri??? :)
Vastaa Viestiin