Honda trx 650 rincon
- Roosa999
- Ylläpitäjä
- Mönkijä:: Honda
- Viesti:
Re: 650 trx laiskan tuntuinen.
Auviset voi sitten kertoa, millaisella voimalinjalla se varustettu. Oliskos käsikytkimellä vai peräti keskipakomallilla?
Mutta, ne jotka ovat joutuneet tuo voimalinjan korjaamaan, niin miten nuo öljyvuodot vaikuttaa laatikon toimintaan vai onko ne yhteydessä momentinmuuntimeen ? Oliskos jotain räjäriä jollain kätsysti saatavilla?
Mutta, ne jotka ovat joutuneet tuo voimalinjan korjaamaan, niin miten nuo öljyvuodot vaikuttaa laatikon toimintaan vai onko ne yhteydessä momentinmuuntimeen ? Oliskos jotain räjäriä jollain kätsysti saatavilla?
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Öljypumpun tarvii tuottaa momentinmuuntimelle tarpeeks suurella paineella ja tarpeeksi suuri määrä öljyä, jotta momentinmuunnin pystyy välittää tehoa. Jos se pumppu kusee samantie öljyt pois, ni se momentinmuunnin pyörii tyhjää.
crf450 ja rincon
Vähän asin sivusta,mut eikös Rinconissa ole nopedenrajoitin tai kierroksenrajoitin,joka määrää huippunopeuden?
Paljonko muuten Rinconi ottaa huippuja,tietty isommat renkaat voi myös vaikuttaa asiaan,mut vakkarikumeilla?
Paljonko muuten Rinconi ottaa huippuja,tietty isommat renkaat voi myös vaikuttaa asiaan,mut vakkarikumeilla?
- Roosa999
- Ylläpitäjä
- Mönkijä:: Honda
- Viesti:
Tässä olikin kysymyksen juuri.
'Meneekö rajoittimeen eri vaihteilla?
Siis ainakin ykkösellä ja kakkosella manuaalina ajettaessa
3:n ei välttämättä kelaa loppuun, jos isot kiekot alla.
'Meneekö rajoittimeen eri vaihteilla?
Siis ainakin ykkösellä ja kakkosella manuaalina ajettaessa
3:n ei välttämättä kelaa loppuun, jos isot kiekot alla.
Ettepäin
- blue Honda Trx
- Tracks
- Mönkijä:: BRP RENEGADE 800
Minulla otti vakiorenkailla autonmittarin mukaan n.110km/h ja silloin rajoitin hakkaa...eli todellisuudessa varmaan n.105km/h.Kilppari kirjoitti:Vähän asin sivusta,mut eikös Rinconissa ole nopedenrajoitin tai kierroksenrajoitin,joka määrää huippunopeuden?
Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...
Eilen tuli kokeiltua asfaltilla, ja otti mittariinsa 90 noilla 27" Kendoilla.
l Kipu on vain tunne l
Ennen kuin momentinmuunnin ehtii edes huomata mitään niin paineiden tippumiseen reagoi ensimmäisenä kytkinpakat joilta häipyy voimat pitää pykälästä kiinni. Mutta onneksi korjaus on kohtuu nätti ja osat ei maksa juuri mitään kunhan ei ole polttanut kytkimiä. Tämä O-renkaiden laatuongelma koskee tietääkseni vain 03-04 vuosimallien koneita, uudemmissa on muutettu materiaali. Saapa nähdä milloin itse joutuu vaihtamaan?oretna kirjoitti:Öljypumpun tarvii tuottaa momentinmuuntimelle tarpeeks suurella paineella ja tarpeeksi suuri määrä öljyä, jotta momentinmuunnin pystyy välittää tehoa. Jos se pumppu kusee samantie öljyt pois, ni se momentinmuunnin pyörii tyhjää.
kingi kirjoitti:taisi "auviset" ratkasta vian:ilmeisesti topicin aloittajan koneesta puuttuu momentinmuunnin kokonaan:lol ehkä "auviset" voisikin kertoa meille kaikkille mikähän ihme mahtaa olla tämä "hydraulic torque converter" joka myös 2003 mallisesta honda rinconista löytyy
![]()
mr viselook has spoken!!
flyer kirjoitti:Ennen kuin momentinmuunnin ehtii edes huomata mitään niin paineiden tippumiseen reagoi ensimmäisenä kytkinpakat joilta häipyy voimat pitää pykälästä kiinni. Mutta onneksi korjaus on kohtuu nätti ja osat ei maksa juuri mitään kunhan ei ole polttanut kytkimiä. Tämä O-renkaiden laatuongelma koskee tietääkseni vain 03-04 vuosimallien koneita, uudemmissa on muutettu materiaali. Saapa nähdä milloin itse joutuu vaihtamaan?oretna kirjoitti:Öljypumpun tarvii tuottaa momentinmuuntimelle tarpeeks suurella paineella ja tarpeeksi suuri määrä öljyä, jotta momentinmuunnin pystyy välittää tehoa. Jos se pumppu kusee samantie öljyt pois, ni se momentinmuunnin pyörii tyhjää.
jo tä onkin hyvä vinkki. mutta luulen että kokeilen perusasiat ensi. vaihdan oljyt suodattimet ja tulpat sunmuuta. sitten vasta lähden syvämälle tutkimaan. mutta hyvä että näitä tietoja tuli esille. kitoksia.
Okei. Mä aattelin et se pitäis olla se mm, ku se luistaminen vaihteli niin paljon, vaikka paineet nousi jonkun verran. Liekö sitten molempien luistaminen kyseessä kun vähän aikaa jurrataan..?
Mä oon tainnu tolla saada kelattua 65mph (uitettu jenkeist), eli mitä se nyt on, vähän päälle satkun. Siitähän tuon tiivistevian huomaa hyvin, et jos se ei ota niitä huippuja vaan rupee hakkaa rajottajalle jo aikasemmin. Muistelisin lukeeneeni joltai jenkkifoorumilt, et muutamalla on menny näitä uudempiakin tiivisteitä rikki, mut tiiä sit mitä niillä koneilla on tehty.
Mä oon tainnu tolla saada kelattua 65mph (uitettu jenkeist), eli mitä se nyt on, vähän päälle satkun. Siitähän tuon tiivistevian huomaa hyvin, et jos se ei ota niitä huippuja vaan rupee hakkaa rajottajalle jo aikasemmin. Muistelisin lukeeneeni joltai jenkkifoorumilt, et muutamalla on menny näitä uudempiakin tiivisteitä rikki, mut tiiä sit mitä niillä koneilla on tehty.
crf450 ja rincon
-
- Moderaattori
- Mönkijä:: Traktori
berra86 kirjoitti:
mr viselook has spoken!!
en ole yhteiskunnassa sellaisessa asemassa että herroitteluun olisi aihetta. :lol:mutta kiitos kumminkin uudesta arvonimestä

en mä tarvi odota että mä saan tän valmis sitä varteen. tä on vaan myntiobjekti..
- vinssimestari
- 6WD
ja ne pakat on pilalla melkeen samantien kun luistaminen tapahtuu ja remontti sit suurenee, mut siinä vaiheessa öljykin on vaihtanu väriäflyer kirjoitti:Ennen kuin momentinmuunnin ehtii edes huomata mitään niin paineiden tippumiseen reagoi ensimmäisenä kytkinpakat joilta häipyy voimat pitää pykälästä kiinni. Mutta onneksi korjaus on kohtuu nätti ja osat ei maksa juuri mitään kunhan ei ole polttanut kytkimiä. Tämä O-renkaiden laatuongelma koskee tietääkseni vain 03-04 vuosimallien koneita, uudemmissa on muutettu materiaali. Saapa nähdä milloin itse joutuu vaihtamaan?oretna kirjoitti:Öljypumpun tarvii tuottaa momentinmuuntimelle tarpeeks suurella paineella ja tarpeeksi suuri määrä öljyä, jotta momentinmuunnin pystyy välittää tehoa. Jos se pumppu kusee samantie öljyt pois, ni se momentinmuunnin pyörii tyhjää.
rincon 650 ja 500 foremania kun verrannut monesti,molemmat -05, niin kyllähän tuo rincon lähtee AIVAN erilailla,ero on mielestani huomattavan suuri!
paljon luultuani suurempi, ja huipuissa kans.eikä ole muuten luulopuheita, eikä kaverin veljen tuttavan jutustelua.
paljon luultuani suurempi, ja huipuissa kans.eikä ole muuten luulopuheita, eikä kaverin veljen tuttavan jutustelua.
honda foreman 500 & 680i rincon
Pakko vielä varmistaa... niin kumpaan suuntaan ero on huomattavan suuri???jce917 kirjoitti:rincon 650 ja 500 foremania kun verrannut monesti,molemmat -05, niin kyllähän tuo rincon lähtee AIVAN erilailla,ero on mielestani huomattavan suuri!

Ei mönkijää
http://kuvablogi.com/blog/19107/
http://kuvablogi.com/blog/19107/