Kyllä se varmaan menee mut mihinkään se ei kyllä kulje. Meinaa kun se vauhti puolittuu suurimassa osassa noita tela sarjoi. Mut hyvin se heittää sitä lunta sen mä ainakin tiiän kun oon nähny.
meinaakko että puolittuu??? no eihä se sit kule ko 40km/h =)
Heze.R kirjoitti:Kyllä se varmaan menee mut mihinkään se ei kyllä kulje. Meinaa kun se vauhti puolittuu suurimassa osassa noita tela sarjoi. Mut hyvin se heittää sitä lunta sen mä ainakin tiiän kun oon nähny.
Onko kenelläkään ollut ongelmia muta porossa raidetangon päiden kanssa? Itselläni ei raidetangon päät pysy millään kireellä. Syykin toden näköisesti on siinä kun päät tulee kiinni ihan normi muttereilla eikä mitään haarukka lukitus muttereita. Tarpeeks kun täristää tai tulee iskuu renkaisiin niin löystyy aina.
Kellään sattunu semmosta että viimeeks ajettu ei mitään ongelmia ja viikon päästä ku meinaa lähtee ni ei starttista tapahdu yhtään mitään? Muuten sähköt ihan ok ja akkukin tikissään. Jaksa ihmeemmin tutkia mutta jos jollain tietoa mikä voi mättää niin saatan katsoa itse, muuten liikkeeseen tutkailtavaksi.
Joo se on joskus teettänyt ihmetystä käynnistyksen suhteen mutta tämä tässä tapauksessa huomioitu. Ajattelin vain että näinkö näissä jotain tyyppivian tynkää olis ollut, esim. starttinappula. Eihän tuossa montaa vaihtoehtoa ole missä vika voi olla. Mitä jos tyrkkää suoraan virtaa starttiin ni näinköhän tulee tuhoa enempi vai onko vaaraton kokeilu?
Omassa koneessa on tuon solenoidin ja sen edällä olevan johdotuksen kanssa ollut ongelmaa.
Ei muutakun solenoidin navat yhteen sopivalla raudalla. Jos starttaa niin vika on ennen solenoidia "heikkovirta" puolella tai itse solenoidissa.
Johdotuksen voi sulkea pois kun mittaa solenoidin ohjausvirran navoista jännitteen nappia painettaessa. Pitäisi antaa jotain...
Omasta H1:stä on vaihdettu tuo solenoidi perus auto tarvikkeeseen, tosin piti ottaa starttinappulan alta diodi pois, se kun antaa vain luokkaa 4 volttia solenoidille ja nykyinen vaatii ylläri ylläri 12v.
Nyttemmin starttinappula on yhdistetty suoraan solenoidiin kun johtosarjaan tuli jotain vikaa eikä enää startannu nappulasta ja/tai poltti sulakkeen.
Arctic Catin maavaraa ei mitata senteissä vaan Hondissa.
Joo nyt on toiminut ilman mitään ongelmia. Mutta silloin vian ollessa päällä se starttasi navoista. Jos tulee vielä esiin ni pitää ottaa tuo mittari käyttöön ja katellaan sitten.
Onko kellään ollu ongelmaa 10" leveitten renkaiden kans ja catin pro iskarisarjan kanssa? Itselläni raapii nuo ITPn mudlitet aika huolellla iskaria ja jousta edessä kun kääntää tappiin. Onko muilla ollu vastaavaa ongelmaa? ITPn vannesetillä sitä ei ilmene mutta menee laite vaan hivenen liian leveeks kuljetusta varten.