Pikku tuumailua ja ennestään highlifterin 2" liftkitin visio takaraivossa ajattelin nakertaa palaset etupäähän.
Eli
iskari irti alapäästä, holkki sinne ja 50mm jatkopalat sovituksessa. Lisäksi poikittainen tuki ettei jatkopalat pääse "linkkuun" tai siis kääntymään. Vinotuki on tukivarren poikkiputkeen ns.pantatyyppisenä.
Ohesa hiukan kuvatusta.
http://kuvablogi.com/blog/22621/19/
Nyt jäi hiukan mietityttämään paljonko olette palikkaa Hondien kohdalla laittaneet etupäähän?

Rengas irti nosturinnokassa niin vetarit jäävät ihan linkkuun. Iskarin kun otti alapäästä irti, niin tukivarsi meni vain n. 30 mm alaspäin. Nyt iskaria/jousta piti hiukan (n. 20mm) painaa kasaan mallaillessa paikalle.
Testasin pyörät maassa, niin kyllä sisäänjoustoa tapahtuu ihan ilman kuormaakin.
Epäilyttää nyt tilanteet jolloin keula kevenee ja pyörä on ilmassa, niin vetari pääsee pyörimään aivan linkussa ja iskarilla on vielä esijännitystä että aina painaa "löysät pois".
Normaalistihan iskarin ulosjousto rajoittaa tulivarren liikkeen, nyt sen rajoittaa tukivarsi/vetari. Selväksi ei vielä tullu jannaako se vetari tässä ulosjoustossa nyt vastaan.
Täytyy se tutkia jahka pääsen asentamaan nämä paikalleen. Jos vetari ottaa vastaan ulosjoustossa, niin silloin on kyllä palikoita lyhennettävä esim 30mm korotuspalikoiksi.
Onko vastaavaa tullut muilla eteen?
Paljonko esim Highlifterin setti korottaa oikeasti edessä?
Kaikkien mallien kohdalla on vaan sama ylistysteksti ja 2" maininta, ei tarkkoja speksejä korotuksesta.