JJP kirjoitti:Epäilen että tuolla operaatiolla ei ole hirveästi vaikutusta renkaan muotoon.
Vai onko auttanut jotakuta?
Eiköhän noi tasaseks jotenkin saada.
ei se epäilemällä kuntoon tuu vaan kokeilemalla ite on tullu n. 6v auton ym. renkaita pyöriteltyy ja tuskin oisin viittiny niit pyöritellä jos siitä mitään hyötyä ois ollu
Oletteko käyttäneet willikissat näissä kilometri huolloissa? esim: ensimmäinen 300km huolto mitä on maksanut? kaveri sano, että 1000km huolto saattaa maksaa 400e??
Jos vähän sais tietoa enemmän täältä alan miehiltä.
Tuskaa ollut ajaa vehjettä sisään olis niin kiva aukasta menee tuntee,että voimaa löytyy!
hmm tossa kun pyyhiskelin ylimääräisiä vaseliineja rasvaus nippojen luota huomasin että vasemman puolen ylätukivarressa takimmaisessa puslassa on väljää noin 3mm eli ylätukivarsi liikkuu ulospäin renkaasta vedettäessä wtf mistähän se on voinu sinne tulla onko muil ollu vastaavaa?
mulla ei ihan tuollaista ole, mutta itelläni tuli vas puolen alhaalta se stefa jonkun verran pihalle, kun laitoin lisää vaseliinia eihän niiden pitäis kovin paljon liikkua sieltä ulos?
kille666 kirjoitti:mulla ei ihan tuollaista ole, mutta itelläni tuli vas puolen alhaalta se stefa jonkun verran pihalle, kun laitoin lisää vaseliinia eihän niiden pitäis kovin paljon liikkua sieltä ulos?
Painoin kyllä meisselillä takas sisään..
joo eihän niitten pitäs ku ainakaan toisel puolel ei oo mitää välyst missään muodossa.. toi tehojen lisäily kuutioita lisäämällä eli bigbore kitillä tuo sen rouheet 6hp ainakin jenkkien mukaan elis pitää vissiin kajota vähä sinne sun tänne että niit tehoi saa ylöspäin tarpeeks tai sellastahan ku tarpeeks ei tietysti ookkaan ite oon suunnitellu tota vortexin x10 sytkä boxii jos ne sit viel sit säätäs seokset kohilleen siel laineel vai mikäköhä seoli ja missähä se oli