En ookkaa käyny taas hetkeen täällä. Ai täällä on muitakin jolla on sama tilanne! Joo siis ei ne paineen kanssa kikkailut paljon auta jos rengas on "rikki". Madalluskin auttaa vähän, koska vetkutus kohdistuu enemmän runkoon, mutta siltikin ottaa tukivarsien päälle. Niinkuin ukkokin noista eturenkaista sanoi: "ei kyllä ihan täyden kympin suoritus ole nuo" (sarkastisella äänellä) kun niitä pukilla tutkittiinRiisimies kirjoitti:Mulla samat kumit ja vatkaa ihan sikana. Ei auta painekikkailut eikä painotukset. Silmin näkyvä heitto renkaassa. Pikkusen jäi sonta maku noista kumeista, kun piti olla hyvät ja laadukkaat kovempaan vauhtiin, kun kyselin ennen ostoa painotuksista sun muusta. No tilasin jo ihan eri renkaat eteen ja koitetaan niillä, kun kerkeää vaihtaa.MakeClick kirjoitti:
Niin siis minulla on Artrax katukumit ja niistä tuo juttu. Nappulat minulla on myös ja ne pyörivät hyvin. Käytänkin nyt nappuloita sen aikaa kun saan uuden etukumin.

Oletko kokeillut jo renkaita? Mitkä renkaat tilasit/laitoit/laitat? 10" vai kokeiletko 12"? Itselläni taas takarenkaat tuntuu pyörivän tasaisesti. Tälläisissä mönkkäreissä, jossa nopeudet voi kasvaa yli 90km/h pitäisi olla jo sen verran laadukkaasti tehdyt renkaat ettei kuviot vimputa mihinkään! Jos ei näitä saa järkeviksi niin pitää vaan ostaa jotkut toiset... Harmi.. Tykkään tuosta kuvioinnista.