En tehnyt tällä kertaa,ajattelin ihan satsata tehdasvalmistettuhin...
Nyt on vehkeet kiinni,vähän huonoa sanoa yhtään mitään vielä kun päivällä satoi vettä joka jäähtyi tielle...kävin tuossa maantiellä kokeilemassa mutta nelivedolla pyöri tyhjää tuohon 100km/h asti,eli pitää kokeilla kun nuo tiet ovat sulat.
Sen verran sai tuntumaa että kyllä siihen väänötä tuli mukavasti lisää.Ja nelivedolla veti siihen 110km/h(rajoittajaan) ilman tuskaa.Kerron lisää huomenna jos tiet ovat sulat.
Ps.aivan hirveetä meteliä tuo pönttö ja putki pitää,täytyy vissiin laittaa kipinäsuoja kiinni kun se vähän vaimentaa....
Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...
Paljoko noin tuli maksaan nuo kaikki, aattelin vain vertailla että oliko paljo hintaeroa nuihin mun viripalikoihin ja itekki oon sitä mieltä että vääntöä tuli lisää mukavasti
de_Lortto kirjoitti:Paljoko noin tuli maksaan nuo kaikki, aattelin vain vertailla että oliko paljo hintaeroa nuihin mun viripalikoihin ja itekki oon sitä mieltä että vääntöä tuli lisää mukavasti
de_Lortto kirjoitti:Paljoko noin tuli maksaan nuo kaikki, aattelin vain vertailla että oliko paljo hintaeroa nuihin mun viripalikoihin ja itekki oon sitä mieltä että vääntöä tuli lisää mukavasti
Huh tulipa siitä sitten hyvä, jos se kylvettää Magnumin. Noihin Pollen ruutipyssyihin, kuten myös Bomban Big B:hen saa myöskin kivoja juttuja, joilla on hauskat nimet. Sillä ne erot taas Blue my frien tasoittuu.
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
ATC kirjoitti:Huh tulipa siitä sitten hyvä, jos se kylvettää Magnumin. Noihin Pollen ruutipyssyihin, kuten myös Bomban Big B:hen saa myöskin kivoja juttuja, joilla on hauskat nimet. Sillä ne erot taas Blue my frien tasoittuu.
vai että magnumin kylvettää noh,kunhan edes pääsee phoenixin ohi niin hyvä on...
Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...