TRX450ER:stä meni taka-akselin laakeri ja sitä myöten laakeripukki sai siipeensä... koko laakeripukki uusittava. wink wink varaosamyyjät, nyt tarjoamaan!
Eilen meni uudesta mönkkäristä perästä jotain rikki ja tuloksena hullu ulina kun perän uloin joku metallirinkula osuu vetoakselin takarattaan kiinnityksiin ja ei tietoa mitä tehdään kun ei saatu ketään takuuasioista päättävältä lupaa aloittaa töitä kun ei saatu koko tyyppejä kiinni. Noh, tänään sitten olin menossa pyörällä kauppaan ja ei sekään oikein hyvin mennyt, pyöräkellarin ovi meni ja pamahti takarenkaaseen tuulen takia ja vanteessa naarmu ja takakumissa kudosvaurio. Eli kävellen kauppaan vesisateessa. Joskus vaan kannattaisi olla sisällä ja olla koskematta mihinkään.
Ajovälineet: VW Kupla -65 rakenteilla entistä pirteämmäksi Solifer SM -77 projektina kuplan rinnalle hiukan rauhallisempi kruiseri CPI XS250 -10 TL käyttökulkineena
Muutaman viikon sisään hajonnu:
- molempien etulokarien metallituet murtunut rungosta
- akulta lähtevä maadotusjohto katkennut heti liittimen jälkeen
- käsijarru ei pidä
Ajohousut sulivat pakoputkeen. Kehällä painaltaessa oli unohtunut pistää lahkeiden vetoketjut nippuun ja tuuli painoi toisen lahkeen suoraan toisen putken alkukäyrään just lämpösuojan viereen. Onneks ei tullut isoa reikää joten voi paikata.
Ajovälineet: VW Kupla -65 rakenteilla entistä pirteämmäksi Solifer SM -77 projektina kuplan rinnalle hiukan rauhallisempi kruiseri CPI XS250 -10 TL käyttökulkineena
Laite löi jäähdytysnesteet pihalle ja poltti tuulettimen sulakkeita. Tuuletin siis sökönä, uusi tilauksessa... Niin olisi tehnyt tänään mieli cruisailulenkille
Kaasuvaijeri poikki, ja ihan omaa syytä. Kun talvella laitoin rullakaasun, niin en kiireissäni kerennyt vaijerinkuoren yläpäästä katkaisemaan sitä helaa pois, se kun jätti vaijerinkuoren yläpään vinkkeliin ja siitähän se vaijeri sitten katkes.
Tänään 200 km runtulenkillä ei tippunu ku takapyörännavan kuminen keskikuppi...(viimeksi löpöhantsunnuppi)
Ja mikä parasta kaverin Bladea ei sit ikinä saa rikki ja ajettu jo yli 5 tuhatta, niistä varmaan 3 yhdessä
Shineray Stixe 250
Tyscon Street 250
Linhai 260 SS
Rally 250
TGB Avenger 400
SMC 250 exä
Polaris Sportsman 300
2 x TGB Blade 250
Outlander 400 Max
Dinli 450
Arctic Cat XC 450
Goes 625i
Irronnut pakoputki sulatti vesiletkun noutoreissulla ja litkut levis mäntsälään puola irtos kiinnikkeistään tietty kans että ei menny ihan putkeen. Jospa tänään noutais pakulla pois ja heti remppaa
Ezzy kirjoitti:Irronnut pakoputki sulatti vesiletkun noutoreissulla ja litkut levis mäntsälään puola irtos kiinnikkeistään tietty kans että ei menny ihan putkeen. Jospa tänään noutais pakulla pois ja heti remppaa
Sullahan tämä harrastus alkaa samalla lailla, kuin kaikilla muillakin kiinanihmeillä ajavilla, eli tekniikka tutuksi ja pultteja ja muttereita kiristäen.
Mutta pikku vinkin voin tuohon pakoputken paikalla pysymiseen antaa, eli lykkää siihen pakosarjan laipan päähän kaksi mutteria per pinnapultti, niin saat putken pysymään paikoillaan. Multa tuo yritti kanssa muutaman kerran karata, vaan eipä ole enään tuplamutterien asennuksen jälkeen ollut ongelmia karkausputken kanssa.
Ezzy kirjoitti:Irronnut pakoputki sulatti vesiletkun noutoreissulla ja litkut levis mäntsälään puola irtos kiinnikkeistään tietty kans että ei menny ihan putkeen. Jospa tänään noutais pakulla pois ja heti remppaa
Sullahan tämä harrastus alkaa samalla lailla, kuin kaikilla muillakin kiinanihmeillä ajavilla, eli tekniikka tutuksi ja pultteja ja muttereita kiristäen.
Mutta pikku vinkin voin tuohon pakoputken paikalla pysymiseen antaa, eli lykkää siihen pakosarjan laipan päähän kaksi mutteria per pinnapultti, niin saat putken pysymään paikoillaan. Multa tuo yritti kanssa muutaman kerran karata, vaan eipä ole enään tuplamutterien asennuksen jälkeen ollut ongelmia karkausputken kanssa.
tjoo ei o vaan vakioputki, mut katotaan mitä keksitään Hieno alku kyllä