Sale ja klassikko TRX300FW -91
Re: Sale ja klassikko TRX300FW -91
Suodatin sinällään ehjä ja päällisin puolin ok, iästä ja puhdistuskerroista ei tosin mitään tietoa niin vaihdetaan se joka tapauksessa. Jaken hondassa oli kyll ihan eri keltanen se suodattimen väri eli saattaa siinä jo ajan patinaa olla jos lähtöjään on saman värinen ollu.
Honda TRX300FW -91 "BIG BLUE"
Exät: 2xKymco, 2xLinhai 1xDinli 1xHonda ja 1xCan-am
http://WWW.PUUILO.FI
Exät: 2xKymco, 2xLinhai 1xDinli 1xHonda ja 1xCan-am
http://WWW.PUUILO.FI
- Pappi
- Moderaattori
- Viestit: 2311
- Liittynyt: 14 Maalis 2009 09:39
- Mönkijä:: Outlander max 650 T3 -15
- Paikkakunta: Pohjois-savo
Re: Sale ja klassikko TRX300FW -91
Ootko salesone yhtään seurannut, mitä tämä honda kuluttaa? Taitaa olla täysin vertailukelpoinen uusiin vehkeisiin?
Re: Sale ja klassikko TRX300FW -91
Nyt on lomat lomailtu ja paluu töihin ja mönkijän kimppuun on tosiasia.
Blogissa joitakin uusia kuvia lähinnä elämää nähneestä pohjasta johon ajan hammas on iskenyt ihan oikeasti. Toki panssarittomassa pohjassa oli kolhuja mm. takimmainen poikkiputki joka tuettiin lisäraudalla.
Ystävämme ruoste oli päässyt tekemään yllättävän paljon tuhoja alustassa, ilmeisesti suunnittelija ei ole oikeasti osannut kuvitellakkaan että vielä kahdenkymmenen vuoden päästä joku hullu suomalainen vielä ajaa kyseisen mallisella laitteella. Parissa kohtaa runkoputkien "risteykseen" hitsatut ohuet tukipellit oli jätetty yläreunasta auki joten vesi ja sonta on päässeet näihin koteloihin muhimaan ja lopputulos näkyy kuvista.
Etualatukivarsista näkee hyvin miksi tukivarsisuojat ovat ehdoton kaveri pohjapanssarille, kumpikin puoli oli alapallon kiinnityksen vierestä hakkautunut puhki.
Pitkittäiset runkoaisat oli hankautunu puhki etulevyn kiinnikkeiden U-pulttien kohdalta, pultti on ajan oloon nitkunu runkoa vasten niin että se oli syönyt runkoputket alapuolelta paperinohueksi.
Jarrut käytettiin myös auki, pientä ruostumista oli havaittavissa. Etujarrusylinterit olivat kuitenkin kuivia joten niille ei tehty sen kummemmin mitään.
Kengissä oli vielä pintaa jonkin verran jäljellä joten saavat olla vielä toistaiseksi.
Takajarruista ei itelle tullu kuvia mutta siellä oli pientä hapettumaa ja ruostumista lukuunottamatta tilanne erinomainen, kengät olivat hämmästyttävän hyvässä kunnossa.
Pakin kytkentäkin hoituu nyt ilman jarrua, nippuside riittää pakkilukon eliminointiin.
Tämmöstä tällä kertaa, uusia renkaita odotellessa...
Blogissa joitakin uusia kuvia lähinnä elämää nähneestä pohjasta johon ajan hammas on iskenyt ihan oikeasti. Toki panssarittomassa pohjassa oli kolhuja mm. takimmainen poikkiputki joka tuettiin lisäraudalla.
Ystävämme ruoste oli päässyt tekemään yllättävän paljon tuhoja alustassa, ilmeisesti suunnittelija ei ole oikeasti osannut kuvitellakkaan että vielä kahdenkymmenen vuoden päästä joku hullu suomalainen vielä ajaa kyseisen mallisella laitteella. Parissa kohtaa runkoputkien "risteykseen" hitsatut ohuet tukipellit oli jätetty yläreunasta auki joten vesi ja sonta on päässeet näihin koteloihin muhimaan ja lopputulos näkyy kuvista.
Etualatukivarsista näkee hyvin miksi tukivarsisuojat ovat ehdoton kaveri pohjapanssarille, kumpikin puoli oli alapallon kiinnityksen vierestä hakkautunut puhki.
Pitkittäiset runkoaisat oli hankautunu puhki etulevyn kiinnikkeiden U-pulttien kohdalta, pultti on ajan oloon nitkunu runkoa vasten niin että se oli syönyt runkoputket alapuolelta paperinohueksi.
Jarrut käytettiin myös auki, pientä ruostumista oli havaittavissa. Etujarrusylinterit olivat kuitenkin kuivia joten niille ei tehty sen kummemmin mitään.
Kengissä oli vielä pintaa jonkin verran jäljellä joten saavat olla vielä toistaiseksi.
Takajarruista ei itelle tullu kuvia mutta siellä oli pientä hapettumaa ja ruostumista lukuunottamatta tilanne erinomainen, kengät olivat hämmästyttävän hyvässä kunnossa.
Pakin kytkentäkin hoituu nyt ilman jarrua, nippuside riittää pakkilukon eliminointiin.
Tämmöstä tällä kertaa, uusia renkaita odotellessa...
Honda TRX300FW -91 "BIG BLUE"
Exät: 2xKymco, 2xLinhai 1xDinli 1xHonda ja 1xCan-am
http://WWW.PUUILO.FI
Exät: 2xKymco, 2xLinhai 1xDinli 1xHonda ja 1xCan-am
http://WWW.PUUILO.FI
Re: Sale ja klassikko TRX300FW -91
Nyt on jo ehditty ajellakin vähän, muutama huomio ajosta.
Rengastushan on tätä nykyä edessä Bighorn 2.0 25/8-12 ja takana 26/11-12. Loistava rengas, miellyttävän pehmeä runko eli renkaan saa matalilla paineilla oikeasti pehmeäksi ja joustavaksi. Pito kolmenkymmenen asteen lämpötilassa kuumalla kalliolla oli jokseenkin uskomaton, rengas oikeasti liimautui kiveen ajossa tai ainakin tuntui siltä. Ehdottomasti parhaat renkaat kalliolla ja kivikossa ajaessa mitkä mulla on ollu.
Pehmeässä hiljaa hiipiminen toimii hyvin koska tuon kokoista mönkijää kyseinen rengastus kantaa jo kiitettävästi. Räyhäämällä ei tule oikein tulosta koska kuvio tukkeutuu silloin helposti.Sutimisen alkaessa on siis viisainta hypätä kyydistä pois ja taluttaa laite kuiville hissukseen kaasuttamalla.
Käytännön ajossa tuo pakkilukon eliminointi oli hyvä homma, helpottaa vekslaamista huomattavasti.
Jarrut vanhuksessa eivät ole ihan parhaasta päästä, varsinkin takajarru on melko hengetön. Tässähän on rumpujarrut edessä ja takana.
Ketteryys on linhaihin verrattuna jotain aivan muuta, honda on matalampi, kapeampi ja selvästi kevyempi (n.-75kg) kuin linkut. Matala painopiste tekee ajosta eri lailla vakaata, rinneajo on jopa helppoa koska laitetta voi ohjastaa pahassakin paikassa ihan satulassa istuen.
Maavarahan ei tunnetusti jäykkiksessä ole lajinsa parasta, mutta erikokoinen rengastus aikaansaa sen että perämurikan kopsahduksia kuullee todella harvoin koska pyrstö on isompien renkaiden myötä hivenen korkeammalla.
Hieno peli, jatketaan.
Rengastushan on tätä nykyä edessä Bighorn 2.0 25/8-12 ja takana 26/11-12. Loistava rengas, miellyttävän pehmeä runko eli renkaan saa matalilla paineilla oikeasti pehmeäksi ja joustavaksi. Pito kolmenkymmenen asteen lämpötilassa kuumalla kalliolla oli jokseenkin uskomaton, rengas oikeasti liimautui kiveen ajossa tai ainakin tuntui siltä. Ehdottomasti parhaat renkaat kalliolla ja kivikossa ajaessa mitkä mulla on ollu.
Pehmeässä hiljaa hiipiminen toimii hyvin koska tuon kokoista mönkijää kyseinen rengastus kantaa jo kiitettävästi. Räyhäämällä ei tule oikein tulosta koska kuvio tukkeutuu silloin helposti.Sutimisen alkaessa on siis viisainta hypätä kyydistä pois ja taluttaa laite kuiville hissukseen kaasuttamalla.
Käytännön ajossa tuo pakkilukon eliminointi oli hyvä homma, helpottaa vekslaamista huomattavasti.
Jarrut vanhuksessa eivät ole ihan parhaasta päästä, varsinkin takajarru on melko hengetön. Tässähän on rumpujarrut edessä ja takana.
Ketteryys on linhaihin verrattuna jotain aivan muuta, honda on matalampi, kapeampi ja selvästi kevyempi (n.-75kg) kuin linkut. Matala painopiste tekee ajosta eri lailla vakaata, rinneajo on jopa helppoa koska laitetta voi ohjastaa pahassakin paikassa ihan satulassa istuen.
Maavarahan ei tunnetusti jäykkiksessä ole lajinsa parasta, mutta erikokoinen rengastus aikaansaa sen että perämurikan kopsahduksia kuullee todella harvoin koska pyrstö on isompien renkaiden myötä hivenen korkeammalla.
Hieno peli, jatketaan.
Honda TRX300FW -91 "BIG BLUE"
Exät: 2xKymco, 2xLinhai 1xDinli 1xHonda ja 1xCan-am
http://WWW.PUUILO.FI
Exät: 2xKymco, 2xLinhai 1xDinli 1xHonda ja 1xCan-am
http://WWW.PUUILO.FI
- Roosa999
- Ylläpitäjä
- Viestit: 10879
- Liittynyt: 09 Tammi 2005 21:42
- Mönkijä:: Honda
- Paikkakunta: Honda TRX Foreman 500 T3,Yamaha Breeze
- Viesti:
Re: Sale ja klassikko TRX300FW -91
mielenkiintoinen postaus. Mitenköhän kävisi jos laittaisi isot renkaat eteen. Tämä siis kallioajelua ajatellen jossa nousee jyrkkiä portaita ylös. Tällöin etutassut nostaisi keulaa rivakammin kuin perä työntäisi ja saattasi nousta kepeämmin. en ole kokeillut, mutta voisi vaikka testata...
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Re: Sale ja klassikko TRX300FW -91
Mun mielestä, Mobilistin kestotilaajana, on pelkästää hyvä että renkaat on valittu siten, että voimansiirtoa ei turhaan rasiteta, eli renkaan kehänopeus olisi edessä ja takana lähes sama. Tuo Salen Honda on päässyt siihen ikään, ettei sitä kannata enää turhan takia rikkoa. Uudemmilla laitteilla voi kikkailla renkaiden kokoeroa vaihtamalla, jos semmoinen hyvältä tuntuu.
Mun mielestä Salen Klassikko on joka tapauksessa hieno laite, ja olisin sen itse ostanut, ellei Sale olisi ehtinyt ensin.
Mun mielestä Salen Klassikko on joka tapauksessa hieno laite, ja olisin sen itse ostanut, ellei Sale olisi ehtinyt ensin.

Viimeksi muokannut Emil, 11 Elo 2010 11:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Roosa999
- Ylläpitäjä
- Viestit: 10879
- Liittynyt: 09 Tammi 2005 21:42
- Mönkijä:: Honda
- Paikkakunta: Honda TRX Foreman 500 T3,Yamaha Breeze
- Viesti:
Re: Sale ja klassikko TRX300FW -91
Nooh, eiköhän tässä ole laatulaitteesta kyse ja pienen kikkailun kestää. Onko Originaalisti takarengas isompi kuin eturengas? Nythän Salesone:n rengastus on eriparia !
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Re: Sale ja klassikko TRX300FW -91
Juu, tämän ketjun ensimmäisellä ja toisella sivulla pohdittiin, että mikä olisi sopiva renkaiden kokoero, kun alunperin edessä 23" ja takana 24" renkaat.
- Roosa999
- Ylläpitäjä
- Viestit: 10879
- Liittynyt: 09 Tammi 2005 21:42
- Mönkijä:: Honda
- Paikkakunta: Honda TRX Foreman 500 T3,Yamaha Breeze
- Viesti:
Re: Sale ja klassikko TRX300FW -91
nonni, hyvä että tuli esille. Ajatushan minun postauksessa oli erityisen käytön mukaan rengastus...silloin isompi rengas edessä nostaa pystysuoraa ylös kevyemmin...mutta jätetään haaveilut teoreettisella tasolla ja kokeillaan ihan itse.
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Re: Sale ja klassikko TRX300FW -91
Pystyseinälle nousemista on tullut pihassa kokeiltua, ainakaan näkyvästi etunen ei jarruta menoa vaikka pienempi onkin.
Keulaylitys on asiallinen jo alkujaan koska 25 eturengas riittää etuylityksen eliminoimiseen.
Itsekin pohdin tuota samankokoista eturengasta kun kumeja oltiin tilaamassa, omasta mielestäni hieman sutiva on parempi kun jarruttava. Alkuperäisilläkään ei ollut puskutaipumusta joten otin samassa suhteessa erikokoiset myös uudet.
Eteneehän pollekin etuset jarruttaen niin miksei hondakin..
Keulaylitys on asiallinen jo alkujaan koska 25 eturengas riittää etuylityksen eliminoimiseen.
Itsekin pohdin tuota samankokoista eturengasta kun kumeja oltiin tilaamassa, omasta mielestäni hieman sutiva on parempi kun jarruttava. Alkuperäisilläkään ei ollut puskutaipumusta joten otin samassa suhteessa erikokoiset myös uudet.
Eteneehän pollekin etuset jarruttaen niin miksei hondakin..

Honda TRX300FW -91 "BIG BLUE"
Exät: 2xKymco, 2xLinhai 1xDinli 1xHonda ja 1xCan-am
http://WWW.PUUILO.FI
Exät: 2xKymco, 2xLinhai 1xDinli 1xHonda ja 1xCan-am
http://WWW.PUUILO.FI
-
- 6WD
- Viestit: 714
- Liittynyt: 04 Touko 2006 10:44
- Mönkijä:: Honda TRX 500 T3
- Paikkakunta: Lääneharju Vald, Estonia
- Viesti:
Re: Sale ja klassikko TRX300FW -91
Sale oli mun kaverina kun ajoin pihametsässä parin tunnin BH koeajot Pollella, mentiin ajoittain jyrkkääkin nousua ja Polle alkoi jo etupäätä keventää mutta Big Blue tuli kaikki paikat eleettömästi imussa.
JOS edessä olisi korkeammat niin saattaisi jäädä nuo jyrkimmät tulematta. ehkä niitä 10" leveitä olisi voinut eteen koittaa...
JOS edessä olisi korkeammat niin saattaisi jäädä nuo jyrkimmät tulematta. ehkä niitä 10" leveitä olisi voinut eteen koittaa...
Re: Sale ja klassikko TRX300FW -91
Nyt hieman liioiteltu veto mutta pollen seuraaminen hondalla metsässä on kuin linja-auton seuraaminen polkupyörällä.
Kyllä vain kokoeron huomaa kun metsässä mennään, pollekuskilla on selkeesti leveämmät linjat kun honukalla. Olkoonkin että pollemies pääsee vekslatessa helpommalla tehostimen ansiosta.
Hondan etenemiskykyä ei voi kun ihmetellä, siltikin vaikka tänäänkään ei vedot ollu kohdillaan kun tulppa teki kuolemaa koko reissun. En päässyt ihan kotipihaan kun piti vielä tulppa vaihtaa kun kyrvähti 400m ennen maalia. Huono keskialueen kaasuunvastaavuus parani kun laittoi uuden tulpan.
Tuohon kaasarihommaan pitää nyt perehtyä ihan oikeasti ja unohtaa ajaminen hetkeksi, tulppa per ajoreissu kielii ongelmista.
On sillä vaan lysti mennä, ei voi mitään.

Kyllä vain kokoeron huomaa kun metsässä mennään, pollekuskilla on selkeesti leveämmät linjat kun honukalla. Olkoonkin että pollemies pääsee vekslatessa helpommalla tehostimen ansiosta.
Hondan etenemiskykyä ei voi kun ihmetellä, siltikin vaikka tänäänkään ei vedot ollu kohdillaan kun tulppa teki kuolemaa koko reissun. En päässyt ihan kotipihaan kun piti vielä tulppa vaihtaa kun kyrvähti 400m ennen maalia. Huono keskialueen kaasuunvastaavuus parani kun laittoi uuden tulpan.
Tuohon kaasarihommaan pitää nyt perehtyä ihan oikeasti ja unohtaa ajaminen hetkeksi, tulppa per ajoreissu kielii ongelmista.
On sillä vaan lysti mennä, ei voi mitään.

Honda TRX300FW -91 "BIG BLUE"
Exät: 2xKymco, 2xLinhai 1xDinli 1xHonda ja 1xCan-am
http://WWW.PUUILO.FI
Exät: 2xKymco, 2xLinhai 1xDinli 1xHonda ja 1xCan-am
http://WWW.PUUILO.FI
-
- 6WD
- Viestit: 714
- Liittynyt: 04 Touko 2006 10:44
- Mönkijä:: Honda TRX 500 T3
- Paikkakunta: Lääneharju Vald, Estonia
- Viesti:
Re: Sale ja klassikko TRX300FW -91
Pura se kaasari nyt pikimmiten ja jos ei hiluja löydy niin yritän saada Brandtilta jonkun korjaussarjan tms.
JOS jollain on joku korjausopas tms tai tietää saako sellaisen netin ihmeellisestä maailmasta niin kohon oikea korkeus varmaan Salea kiinnostaa.
JOS jollain on joku korjausopas tms tai tietää saako sellaisen netin ihmeellisestä maailmasta niin kohon oikea korkeus varmaan Salea kiinnostaa.
Re: Sale ja klassikko TRX300FW -91
Alotan siitä kohosta ja oikean lämpösestää tulpasta, tuo paikallaan olluthan ei ollut ihan oikea vaikka manuaalin mukaan määrätyissä olosuhteissa käykin vaihtoehtoiseksi tulpaksi.
Se ryypyn tiiviste minkä jo korvasin uudella o-renkaalla on yksi mietinnässä oleva kohde, oikea tiiviste ei ollut normaali o-rengas ja sen näytti saavan vain ryypyn neulasarjan kans kokonaisuutena.
Palataampas viikolla aiheeseen kun ehdin purkamaan kaasarin taas kertaalleen..
Se ryypyn tiiviste minkä jo korvasin uudella o-renkaalla on yksi mietinnässä oleva kohde, oikea tiiviste ei ollut normaali o-rengas ja sen näytti saavan vain ryypyn neulasarjan kans kokonaisuutena.
Palataampas viikolla aiheeseen kun ehdin purkamaan kaasarin taas kertaalleen..
Honda TRX300FW -91 "BIG BLUE"
Exät: 2xKymco, 2xLinhai 1xDinli 1xHonda ja 1xCan-am
http://WWW.PUUILO.FI
Exät: 2xKymco, 2xLinhai 1xDinli 1xHonda ja 1xCan-am
http://WWW.PUUILO.FI
Re: Sale ja klassikko TRX300FW -91
Hiljaiselon jälkeen taas vähän jotain.
Kovasta spekuloinnista ja laskelmista huolimatta tilanne on se että uudet etuset lähti tilaukseen. Käytännön testaustilanteessa mitattu eturenkaan ja takarenkaan pyörimisnopeusero/kehäero tuli mitattua ihan oikeasti ja lopputulema on se että etuset jarruttaa tällä hetkellä menoa. Eroa on noin 8cm per kierros eli kun takarengas pyörähtää kierroksen niin etunen jää kehältä mitattuna 8 senttiä jälkeen. Syy miksi päädyin testaamaan moista perusteellisesti oli mielestäni liian raskas ohjaus ja auraavista etusista huolimatta turhan iso kääntösäde. (on se silti pienempi kun monessa muussa)
Kaasuttimen säädötkin alkoi löytyä kun tilattiin uusi seosneulasarja, vanha satsi oli puutteellinen ja siitä juontui tyhjäkäynnin rikkaus. Käynti ei vieläkään ole ihan täydellistä, mutta liekö 19 vuodella jotain tekemistä kun ei ihan täydellistä toimintaa tunnu löytyvän. On se kumma kun ei mönkijöiden mersu pelaa kakskymppisenä ajatuksen lailla, pihalla taannoin majaillut -82 MB 200d kävi kuitenkin kun kello..
Pohjapanssari on nyt väsätty ja eteneminen parani ja helpottu kyllä huomattavasti, nyt on taas lysti syöttää kannokossa ja kivikossa.
Yksi mielenkiintoinen ominaisuus tuossa jalkavaihteisessa on jota ei muista vehkeistä löydy, vaihdevivun kun pitää jalalla ylhäällä niin kytkin pysyy irti ja kun nostetaan hieman kierroksia ja lipsautetaan poljin alas niin kas kummaa honda nousee takatassuilleen niiltä sijoiltaan.. Tarvittaessa vaikka ritsin varaan pystyyn.
Öljyt vaihdettu eilen, edellisillä taisi parikymmentä tuntia tulla..
Kovasta spekuloinnista ja laskelmista huolimatta tilanne on se että uudet etuset lähti tilaukseen. Käytännön testaustilanteessa mitattu eturenkaan ja takarenkaan pyörimisnopeusero/kehäero tuli mitattua ihan oikeasti ja lopputulema on se että etuset jarruttaa tällä hetkellä menoa. Eroa on noin 8cm per kierros eli kun takarengas pyörähtää kierroksen niin etunen jää kehältä mitattuna 8 senttiä jälkeen. Syy miksi päädyin testaamaan moista perusteellisesti oli mielestäni liian raskas ohjaus ja auraavista etusista huolimatta turhan iso kääntösäde. (on se silti pienempi kun monessa muussa)

Kaasuttimen säädötkin alkoi löytyä kun tilattiin uusi seosneulasarja, vanha satsi oli puutteellinen ja siitä juontui tyhjäkäynnin rikkaus. Käynti ei vieläkään ole ihan täydellistä, mutta liekö 19 vuodella jotain tekemistä kun ei ihan täydellistä toimintaa tunnu löytyvän. On se kumma kun ei mönkijöiden mersu pelaa kakskymppisenä ajatuksen lailla, pihalla taannoin majaillut -82 MB 200d kävi kuitenkin kun kello..

Pohjapanssari on nyt väsätty ja eteneminen parani ja helpottu kyllä huomattavasti, nyt on taas lysti syöttää kannokossa ja kivikossa.
Yksi mielenkiintoinen ominaisuus tuossa jalkavaihteisessa on jota ei muista vehkeistä löydy, vaihdevivun kun pitää jalalla ylhäällä niin kytkin pysyy irti ja kun nostetaan hieman kierroksia ja lipsautetaan poljin alas niin kas kummaa honda nousee takatassuilleen niiltä sijoiltaan.. Tarvittaessa vaikka ritsin varaan pystyyn.

Öljyt vaihdettu eilen, edellisillä taisi parikymmentä tuntia tulla..
Honda TRX300FW -91 "BIG BLUE"
Exät: 2xKymco, 2xLinhai 1xDinli 1xHonda ja 1xCan-am
http://WWW.PUUILO.FI
Exät: 2xKymco, 2xLinhai 1xDinli 1xHonda ja 1xCan-am
http://WWW.PUUILO.FI