Rinconia ostamassa usasta

Keskustelua Honda mönkijöistä.
jukka81
Moderaattori
Mönkijä:: Traktori

Re: Rinconia ostamassa usasta

Viesti Kirjoittaja jukka81 »

tuo ylimääränen tonni lienee se osa,joka putoaa pois mikäli ostaja ei kysele rahoitusta ensimmäisenä speksinä laitteesta :wink: listahinta ja hinta jolla kaupat syntyy tuppaavat oleman kaksi eri asiaa.
Roosa999
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Mönkijä:: Honda
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Roosa999 »

Siis ebay:ssä on ainakin 30 sek. haulla uusi kapine 6990 taalaa -> eli siinä 8000€ paikkeilla suomessa.
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Sipoonjuntti
2WD

Viesti Kirjoittaja Sipoonjuntti »

RSH kirjoitti:Ainoa etu mitä jenkki mallissa olisi että voisi tuoda EPS mallin.
Rinconin ovh oli 8900 vielä keväällä, nyt 10900. Valuuttakurssit ja rahtien hinnat selittää tonnin verran, loput menee jonnekin muualle :roll:

EPS? Ohjaustehostin?

Johan on hinta pompannut!!!
Roosa999
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Mönkijä:: Honda
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Roosa999 »

Taalan arvo suhteessa Euroon on vaihdellut aika rajusti ja kun se oli alhaalla, saattoi Brandt ostaa niitä hivenen isomman pumpsin sisään, jolloin myös ostoetua saattanut olla enempi.
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
https://www.pariuraa.fi/wordpress
RSH
6WD
Mönkijä:: Honda 500FA

Viesti Kirjoittaja RSH »

EPS eli ohjaustehostin.

Melkein tonnin sai hinnasta pois ennen korotustakin jos suoralla kaupalla ilman rahoitusta olisi ostanut, rinconin olisi saanut vielä keväällä karvan päälle 8 tonnilla. Noin 10 tuhatta on aika paljon laitteesta mistä puuttuu tehostin ja lukko. Taitaa tavallaan saman puljun sisällä polaris viedä pääosan näyttämöllä.
Hondalla mennään kun ei parempaakaan ole tarjolla
Koheltaja
Koheltaja (r)
Mönkijä:: Kodiak T3b

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

Mönkijä-lehdestä poimittuja hintoja.

2009 Rincon: 10480€

2010 Rincon: 8980€

Kun taas maahantuojan sivuilla 2010 Rincon: 10990€

Veikkaan että tuo 8980€ on ollut tilapäinen notkahdus varastotilanteen helpottamiseksi, muuta syytä ei tule mieleen miksi vuosi toisensa jälkeen yli 10000€ hinnoiteltu kömpijä kokisi noin suuren alennusmyynnin hinnan osalta. Toinen on että painovirhe paholainen on puuttunut peliin jossain vaiheessa.

Ennen kun tilaat jenkkilästä niin ota tarjoukset Suomen kauppiailta, voit saada kilpailukykyisen hinnan ja 5 vuoden takuun laitteeseen.
Kylätason mönkijäkuski
Jere itte
Tracks

Viesti Kirjoittaja Jere itte »

Mulla olis jemmassa jäykkäperäinen ajamaton 420 Honda Warnin 2500:sella vaijerivinssillä. Suomikone eli täysillä takuilla yms. 6000Eur. Ja siinä on se lukkokin... ;)
l Kipu on vain tunne l
Fred Scuttle
6WD

Viesti Kirjoittaja Fred Scuttle »

Jere itte kirjoitti:Mulla olis jemmassa jäykkäperäinen ajamaton 420 Honda Warnin 2500:sella vaijerivinssillä. Suomikone eli täysillä takuilla yms. 6000Eur. Ja siinä on se lukkokin... ;)
Onko tuo alvillinen hinta?
Jere itte
Tracks

Fred Scuttle kirjoitti:
Jere itte kirjoitti:Mulla olis jemmassa jäykkäperäinen ajamaton 420 Honda Warnin 2500:sella vaijerivinssillä. Suomikone eli täysillä takuilla yms. 6000Eur. Ja siinä on se lukkokin... ;)
Tästä on ikävä kyllä poltettu alvit. Mutta jos se tekee sun olosi paremmaksi niin voithan sä maksaa siitä 23% enemmän mulle. :lol:
l Kipu on vain tunne l
Fred Scuttle
6WD

Viesti Kirjoittaja Fred Scuttle »

Jere itte kirjoitti:
Fred Scuttle kirjoitti:
Tästä on ikävä kyllä poltettu alvit. Mutta jos se tekee sun olosi paremmaksi niin voithan sä maksaa siitä 23% enemmän mulle. :lol:
Tai mieluummin niin, että sinä annat tuon verran alennusta. :lol:
junnua
4WD
Mönkijä:: rinco

Viesti Kirjoittaja junnua »

RSH kirjoitti:Ainoa etu mitä jenkki mallissa olisi että voisi tuoda EPS mallin.
Rinconin ovh oli 8900 vielä keväällä, nyt 10900. Valuuttakurssit ja rahtien hinnat selittää tonnin verran, loput menee jonnekin muualle :roll:
ei taida olla amerikan puolellakaan tehostin mallia rincosta :?: gps llä varustettu malli kuiten ollu
Nafta_lefa
2WD
Mönkijä:: Rincon 09

Viesti Kirjoittaja Nafta_lefa »

Viime vuoden lopulla kun olin ostamassa rinconia oli nettimotossa lähes ajamaton jenkeistä tuotu GPScape rincon. Hintakin olis ollut melko edullinen en muista alkoiko viitosella vai kuutosella. Noh soitin brandille niin takuu on kuulemma manner kohtainen.
Empä sitten ottanut riskiä ja ostanut takuutonta kampetta. Maili mittarihan tietenkin olis myös vähän häirinnyt.
Koheltaja
Koheltaja (r)
Mönkijä:: Kodiak T3b

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

Hyvä ettet ostanut, suurin osa noista nettimoton halvoista ulkomaan laitteista on kusetuksia.
Kylätason mönkijäkuski
Sipoonjuntti
2WD

Viesti Kirjoittaja Sipoonjuntti »

No ei mene tämä projekti aivan kuin strömsössä..

Eli hinnat sen verran kovia uusissa ettei hinta etua jää kovinkaan paljoa. Ainakaan niin paljon että kannattaa suomesta ostettun 4 vuoden takuuseen vaihtaa.

Mietintä myssyä päähän ja avaan uuden topikin käytetyn hankinnasta. Kiitos kaikillle hyvistä vinkeistä!!
Jere itte
Tracks

Rincon ohjaustehostimella olisi ollut mulle seuraava vaihtoehto, mutta Honda ei tuo niitä Eurooppaan. Eli jos saat sellaisen suunnilleen samaan rahaan kuin ilman tehostajaa olevan Suomesta, niin osta se. Mä ajoin edellisellä Rinconillani alle kahdessa vuodessa noin 1900km/300h eikä mulla ollut mitään muuta takuuvikaa kuin se että äänimerkki ei tykännyt siitä kun sitä uitti suolla ja ojissa... :P
Mailimittari vai km-mittari, mitä väliä maastokäytössä, ei mitään. Takuut? No, ainahan voi tietty jotakin sattua mutta ainakaan mulla ei ollut mitään probleemia enkä ole kuullut että oikein kenelläkäänmuullakaan olisi mitään isompaa ollut.

Tehostin on metsäajossa herkku kapistus.
l Kipu on vain tunne l
Vastaa Viestiin