laiska kirjoitti:Siellä puhuttiin 14 piikkisestä eturattaasta vakiona, itsellä oli 12 kun ostettiin (käytettynä, 14 piikinen tuli mukana, kumpi vakio?)
14 piikkinen vakio.
laiska kirjoitti:Variaattoreita on rekisteriotteen mukaan 0, vaikuttaako jotain?
Ite en ainakaan omasta rek.otteesta löytänyt kohtaa variaattorista. Ettet vain ole lukenut kohtaa variantista.
laiska kirjoitti:Onko ilmanputsarissa jotain kureja -07 mallissa vai onko se samanlainen kun -06, josta ensimmäisessä ketjussa keskusteltiin.
Ilmanputsarissa on se holkki joka rajoittaa ilman kulkua.
laiska kirjoitti:Siellä puhuttiin 14 piikkisestä eturattaasta vakiona, itsellä oli 12 kun ostettiin (käytettynä, 14 piikinen tuli mukana, kumpi vakio?)
14 piikkinen vakio.
laiska kirjoitti:Variaattoreita on rekisteriotteen mukaan 0, vaikuttaako jotain?
Ite en ainakaan omasta rek.otteesta löytänyt kohtaa variaattorista. Ettet vain ole lukenut kohtaa variantista.
laiska kirjoitti:Onko ilmanputsarissa jotain kureja -07 mallissa vai onko se samanlainen kun -06, josta ensimmäisessä ketjussa keskusteltiin.
Ilmanputsarissa on se holkki joka rajoittaa ilman kulkua.
Kiitokset vastauksista, vielä kun selitettäisiin, mitä ne variantit on ja kuinka tuon saa kulkemaan sen 50-55.
Eli nykyiset välit on takaa vakiot mutta edessä 12 piikkinen. Kulkee tasasella sen ~45km/h hyvänä päivänä, yleensä 40km/h
Muxussa on Keihin PB 14mm kaasari, suuttimet ovat 4mm kierteellä.
mm. Bing kaasarin 4mm kierteellä olevat suuttimet käyvät myös.
Kokoja suunnilleen koosta 88 ylöspäin on vain vaikea löytää.. joten koon 100 esim voi joutua itse poramaan. (näin ainaki kaverilla kun iski Malossi 70cc:n kiinni)
Viimeksi muokannut Hagss, 24 Syys 2010 23:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
mites kun tossahan on sama kori/rakenteet ku MXU150:ssa ni kestääkö tuo minkälaista krossausta? jos vähä ajelee sillai huolettomammin ni mihin saakka kestää ripustustukset/jousitus etcetc.
Juu, aikalailla sama laitos kun MXU 150... Mulla ainakin kestänyt aikamoista rääkkiä tämä vehjes. On jyryytetty montulla, kivikossa, mudassa, maastossa ym. ym...
Jaa, minun mielestä aika kuraa noi Kymcon valot. Saattaa tosin olla että ajan myötä valoteho heikentynyt. Ois kyllä kova juttu saada jotkut paremmat tuikut tohon keulille, mutta en sitten tiedä kestääkö akku...
Riippuu nii mihi vertaa, onnoi nyt paremmat kun mopojen, mutta jos mönkijöihin vertaa nii ei nii kummoset. Ite kans aatellu jos vaihtais kunnon akun ja keulille uuet valot sisää, ja ehkä parit pienet lisävalot, ja jos taakse pistäs vielä yhe
Suomen Nuoret Mönkijäharrastajat
Mönkijätaistelulähetti EU T3 badass bombers! 2/3
Kymco mxu 50 -> Polaris Sportsman 500 T3 -> Polaris Bigboss 800 6x6
Kertokaas mulle mitkä on nää rullat mist on puhuttu, mihi ne tulee, mist niit saa ja vaikuttaaks mitää jos ainoon ''virin'' on se, et oon ottanu ilmaputsarin kurin pois? Ja lisätieto tost multivarist olis kans ihan kohdillas