outlander 400...
outlander 400...
ollaan kateltu semmosta et minkäkhän lainen se on maasto ajossa??ja työ käytössä??minkälainen jousitus siinä on iskeekö pahasti möykyissä??
- ATC
- Koheltaja (r)
- Viestit: 5025
- Liittynyt: 01 Marras 2004 22:15
- Mönkijä:: Maatalous traktori
- Paikkakunta: Oulu
Työkäyttössä kaikki tämän kokoluokan laitteet on riskejä ja hoitavat erilaiset työtehtävät vaivatta.Maastoajo taas on Bomban heiniä, erinomainen alusta toimii maastossa herkästi ja tasoittaa montut mukavasti. Luokkansa tehokkain moottori, huolehtii ettei jalkoihin jää isompienkaan mukana. 

¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
outlander
erillisjousitu joka pyörässä on todella hyvä.
tehotkaan ei lopu kesken.
miinus noista muovisista tavaratelineistä jotka ovat hieman huonot. metsässä varsinkin kaipaa ainakin kunnon etu puskuria koska ajetaan kaiken maailman risujen yli niin ne etu muovit ei kauaa kestä mutta asia korjaantuu tekemällä tai ostamalla kunnon puskurin.
rata ajossa kone on tehokas ja takaveto päällä talvisin sutii todella maukkaasti
mutkiin tultaessa mönkiä tulee todella pehmeästi. mahtava vekotin kaikin puolin.
tehotkaan ei lopu kesken.
miinus noista muovisista tavaratelineistä jotka ovat hieman huonot. metsässä varsinkin kaipaa ainakin kunnon etu puskuria koska ajetaan kaiken maailman risujen yli niin ne etu muovit ei kauaa kestä mutta asia korjaantuu tekemällä tai ostamalla kunnon puskurin.
rata ajossa kone on tehokas ja takaveto päällä talvisin sutii todella maukkaasti

-
- Tracks
- Viestit: 1291
- Liittynyt: 05 Syys 2005 17:19
- Mönkijä:: canam 650 max
- Paikkakunta: Leppävirta
Vanhemman mallin muovisissa tarakoissa pysyy paremmin tavarat kyydissä, mutta on jonkun verran työläämmät kiinnittää verrattuna putki tarakoihin. Itse olen ajanut nyt 4 satkulla 1700 km ja 60 h, enkä ole katunut päivääkään valintaani. Ainoa moite tulee tuolle pakoputken suojapellille, joka on siellä satulan alla. Ei tahdo pysyä kiinni, vaan aina löystyy ja rupeaa pitämään omaa konserttiaan. Käyntiin lähtee, niin ettei oikein kerkeä starttinappulaa painaa, kun on jo tulilla. Erittäin hyvä ajaa nelikkona tuolla talviliikenteessä. En ole kaipaillut nastarenkaita, enkä ketjujakaan. Lumisella tiellä saa laskea kaasuliipasin pohjassa ja nauttia vauhdin hurmasta. Erittäin helppo ja luotettava kone, mitä olen muiltakin kuullut. Nälkä kasvaa syödessä, jotenka on ruvennut himottamaan tuo 8 satku tai ensi syksynä markkinoille tuleva 650 .
outlander
ontämä munkin 06 malli mutta muoviset telineet. vai johtuuko noi telineet siitä koska samaan aikaan oli joku kamppanja menossa siinä sai tieliikenne varustuksen samaan hintaan ja muutenkin oli halvempi että jos ne on lyöny muovi telineet helvan hinnan takia.jr kirjoitti:Taitaa noissa -06 malleissa olla taas ihan putkesta nuo telineet, ainakin osittain. Jäipä sitten näkemättä ja koeajamatta tänään kun olivatkin laittaneet spontaanisti liikkeen kiinni
Käytä kikka vitosta, elikkäpä lainaa vaimolta kynsilakkaa lukitteeksi pulteille. Vaimo kyllä todennäköisesti ihmettelee suuresti ja tullenee talliin tarkistuskäynnille, notta mihin se ukko kynsilakkaa taas. Pienestä häpeästä huolimatta toimii hyvin, siis lukitteena.petri.n kirjoitti: Ainoa moite tulee tuolle pakoputken suojapellille, joka on siellä satulan alla. Ei tahdo pysyä kiinni, vaan aina löystyy ja rupeaa pitämään omaa konserttiaan.

No eikö jousirikka auta? Jos muija sattuu oleen näitä naturelleja..poke kirjoitti:Käytä kikka vitosta, elikkäpä lainaa vaimolta kynsilakkaa lukitteeksi pulteille. Vaimo kyllä todennäköisesti ihmettelee suuresti ja tullenee talliin tarkistuskäynnille, notta mihin se ukko kynsilakkaa taas. Pienestä häpeästä huolimatta toimii hyvin, siis lukitteena.petri.n kirjoitti: Ainoa moite tulee tuolle pakoputken suojapellille, joka on siellä satulan alla. Ei tahdo pysyä kiinni, vaan aina löystyy ja rupeaa pitämään omaa konserttiaan.Ps. värillä ei niin väliä.
-
- Tracks
- Viestit: 1291
- Liittynyt: 05 Syys 2005 17:19
- Mönkijä:: canam 650 max
- Paikkakunta: Leppävirta
Lukitteena on kokeiltu kaikkea, paitsi kempin lukkoa. Levensin jopa sitä kiinnityspistettä, jottei pultti ottaisi niin pieneltä alalta kiinni. Ongelma on se, kun pakoputki lämpee, niin kiinnityspultit venyvät ja pakoputken jäähtyessä pultit eivät enää supistu entiseen mittaansa. Tästä seuraa jotta suojapelti jää löysälle. Kalina alkaa.
Oletko koittanut vaihtaa pulteiksi kovametalli pultit? Samanlaisia mitä käytetään pakoputken pulttaamiseen kanteen. Ei pitäisi venyä eikä supistua.petri.n kirjoitti:Lukitteena on kokeiltu kaikkea, paitsi kempin lukkoa. Levensin jopa sitä kiinnityspistettä, jottei pultti ottaisi niin pieneltä alalta kiinni. Ongelma on se, kun pakoputki lämpee, niin kiinnityspultit venyvät ja pakoputken jäähtyessä pultit eivät enää supistu entiseen mittaansa. Tästä seuraa jotta suojapelti jää löysälle. Kalina alkaa.
- Roosa999
- Ylläpitäjä
- Viestit: 10879
- Liittynyt: 09 Tammi 2005 21:42
- Mönkijä:: Honda
- Paikkakunta: Honda TRX Foreman 500 T3,Yamaha Breeze
- Viesti:
Itse olen käyttänyt tällaisissa tapauksissa ihan oikeaa jousta joka vedetään sopivalle kireydelle, siten että ei rämise, mutta pysyy hyvin kiinni. Sopivia jousia saa vaikkapa vanhan pikkunelarin venttiilin jousista. Honda Monkey osastosta saa hyviä. Ne jouset kestää hyvin lämpövaihteluita.
Näin.
Näin.
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala
https://www.pariuraa.fi/wordpress