
Kone ottaa normaalisti 7000rmp sen jälkeen rupeaa katkomaan sytytystä, ei ole rajoitin koska jo yli 3000km ajettu ja on kiertäny enempi noin 9000rmp<.
Tämä alkoi siitä kun pakoputki tippui jarruvalo kytkimen päälle ja sulatti sen oikoseen, sulake suojas jotaki mutta mitä se sit ois hajottanyt, kone siis kävi vaikka meni sulake?
Tulppa ja pensa puoli tutkittu samoiten justiin käytin mangeton kopan auki.
Siellä näky olevan kopassa reikä siinä kohti missä menee mangeton johot ja kierros anturin johdot, tullu ku on ketju lyöny sinne jumiin mutta siitä on aikaa jo vuosi.
Semmonen ero tuli nyt aukasun jälkeen että ku se rupeaa pätkimään niin kiekka mittari menee pohjaan asti, kiekka johdossa oli jälki et sen katon huomenna kuntoon nii ei nuo kirroksen enää hypi.
Mut siis tuon oikosen jälkeen rupes tekeen et 7000 jälkeen pätkii.??

200cc komsu kyseessä.