Kawasakin Ongelmat ja niiden ratkaisut.

Keskustelua Kawasaki mönkijöistä.
vaanantti
2WD
Viestit: 29
Liittynyt: 07 Kesä 2009 17:27

Re: Kawasakin Ongelmat ja niiden ratkaisut.

Viesti Kirjoittaja vaanantti »

Moro!

Elikkäs bruten kone on aukaistu ja taemman sylinterin kannesta oli toinen pakoventtiili katkennut eli kansi ja mäntä kökkönä.
Sylinterissä pieniä jälkiä ehkä saa porattua pois jos löytyy ylikoko mäntiä.
Mites tarkka kone tuo v-2 on että jos toinen sylinteri on porattu ja uusi mäntä ja toisen jättää ennalleen niin onko ongelmia säädöissä tai missään?

Jos jollain on kansia tiedossa niin ilmotelkaa mulle.

Ja vielä että mistä olette tilanneet koneen osia uusia tai purettuja?
Avatar
vaughan
Tracks
Viestit: 4759
Liittynyt: 13 Kesä 2005 22:10
Mönkijä:: Can-am outlander 450 L PRO
Paikkakunta: Porvoo
Viesti:

Re: Kawasakin Ongelmat ja niiden ratkaisut.

Viesti Kirjoittaja vaughan »

Tuolta saa esimerkiksi koneen osia, ja muitakin. :arrow: http://www.bikebandit.com/houseofmotorc ... 7f/o/m9983
Youtube= vaughanmoto
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe
v.2011-2014 -05 350 honda trx fm
v.2008-2011 -08 750 kawasaki brute force
v.2006-2008 -06 500 cf moto
v.2005-2006 -05 250 rally usa
Ralf
Noppeli
Viestit: 9
Liittynyt: 09 Loka 2010 22:05

Re: Kawasakin Ongelmat ja niiden ratkaisut.

Viesti Kirjoittaja Ralf »

Mistähän löydän 650 prairien kaasuttimien jouset, ei löytyny edes kawasakin maahantuojalta virosta jolla kyllä muuten on aina kaikki hyllyssä, se maahantuoja purki yhestä 750 bruten kaasarista jousen huokeaan hintaan, mutta kun kaveri sen mulle toi niin eihän se tuohon omaan sopinutkaan. Oli siis liian iso, tilasin dynojetin suutinsarjan siinä toivossa että tulisi jousi mukana, tulikohan heitettyä rahat kaivoon. Prkl miten sellanen jousi on edes voinu katketa, se oli siellä kolmessa osassa ja läppä aivan nokinen, muuten pelannu hyvin mutta pientä aivastelua ollu tyhjäkäynnillä. johtukohan aivastelu jousen katkeamisesta, vaiko jousen katkeaminen aivastelusta.. jaa a :roll:

E: ja siis luistien jousista tässä höpisen
Viimeksi muokannut Ralf, 09 Loka 2010 22:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
vaughan
Tracks
Viestit: 4759
Liittynyt: 13 Kesä 2005 22:10
Mönkijä:: Can-am outlander 450 L PRO
Paikkakunta: Porvoo
Viesti:

Re: Kawasakin Ongelmat ja niiden ratkaisut.

Viesti Kirjoittaja vaughan »

bikebandit ja cycleparts tulee ekaks mieleen mistä saat varmasti.
Youtube= vaughanmoto
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe
v.2011-2014 -05 350 honda trx fm
v.2008-2011 -08 750 kawasaki brute force
v.2006-2008 -06 500 cf moto
v.2005-2006 -05 250 rally usa
Avatar
Darth
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 832
Liittynyt: 04 Elo 2007 13:59
Paikkakunta: FireRiver

Re: Kawasakin Ongelmat ja niiden ratkaisut.

Viesti Kirjoittaja Darth »

Dynojetin paketissa on jouset mukana. Ja syystä/seurauksesta en tiedä mutta saarnaan aina kaasarien synkkäuksen tärkeydestä. Se kannattaa aina ekana tarkistaa. Helppo, nopea ja huokea toiminpide joka onnistuu mp korjaamoissa.
Minäkin voisin olla voittaja! Ei puutu muuta kuin älykkyys, koulutus, kunnianhimo ja parturi. Pienestä se on kiinni...
Never Settle For Second Best.
Pariuraa
Avatar
vaughan
Tracks
Viestit: 4759
Liittynyt: 13 Kesä 2005 22:10
Mönkijä:: Can-am outlander 450 L PRO
Paikkakunta: Porvoo
Viesti:

Re: Kawasakin Ongelmat ja niiden ratkaisut.

Viesti Kirjoittaja vaughan »

Löyty vikaa omastakin tänään ku pesin sen. Etupuskurin putkesta toisen pään muovitulppa hävinny... on net vaan huonoja kun osat irtoaa... :lol:
Youtube= vaughanmoto
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe
v.2011-2014 -05 350 honda trx fm
v.2008-2011 -08 750 kawasaki brute force
v.2006-2008 -06 500 cf moto
v.2005-2006 -05 250 rally usa
Ralf
Noppeli
Viestit: 9
Liittynyt: 09 Loka 2010 22:05

Re: Kawasakin Ongelmat ja niiden ratkaisut.

Viesti Kirjoittaja Ralf »

Darth kirjoitti:Dynojetin paketissa on jouset mukana. Ja syystä/seurauksesta en tiedä mutta saarnaan aina kaasarien synkkäuksen tärkeydestä. Se kannattaa aina ekana tarkistaa. Helppo, nopea ja huokea toiminpide joka onnistuu mp korjaamoissa.
kiitoksia tiedosta! ei tarvitse enää jännittää että mitähän tuli tilattua. Mites kun nyt tuon satsin heittää paikalleen niin kannatais varmaan olla vähän virtaavampi putki? onkos tuolla vakio pöntössä jotain ylimäärästä :?:
Ralf
Noppeli
Viestit: 9
Liittynyt: 09 Loka 2010 22:05

Re: Kawasakin Ongelmat ja niiden ratkaisut.

Viesti Kirjoittaja Ralf »

Mikäs nyt mättää? kone ollut levällään ja nyt yritin starttailla, niin kun laittaa virrat päälle ja pyörittää, kipinä tulee hetkenaikaa ja sit katoaa.. mönkijä opetellut uimaan ja sen jälkeen ei ole käynyt. Olisko cdi?
Ralf
Noppeli
Viestit: 9
Liittynyt: 09 Loka 2010 22:05

Re: Kawasakin Ongelmat ja niiden ratkaisut.

Viesti Kirjoittaja Ralf »

alkaa menemään yksin spekuloinniks mutta onkohan jako pielessä, kun kaadoin kaasareihin bensaa, niin startatessa se puhalsi bensat pellolle. Kaiken järjen mukaan sinne pitäis tulla imua. Sanokaas nyt jotain, alkaa nuppi leviämään kun vehkeet levällään ja ajamaankin pitäis päästä.
Avatar
Timos
Noppeli
Viestit: 21
Liittynyt: 09 Huhti 2010 21:03
Mönkijä:: Kawasaki Klf 300 4x4
Paikkakunta: Loppi/Orivesi
Viesti:

Re: Kawasakin Ongelmat ja niiden ratkaisut.

Viesti Kirjoittaja Timos »

vois olla sytkä liian aikasella tai imuventtiilinvälys väärä. ehkäpä sekin rikkonut jouset kun aivastellut. Yksinpuhelua varmasti joo kun eihän kawasakeja tarvi korjailla niillä vaan ajetaan :p . Miten se sen kipinän katkoo, vai kastuuko vaan tulppa. Mulla kastuu tulppa herkästi jos akku ei latingissa ja yritttää pitempään starttailla. Jos ot tulpaa pitänyt runkoa vasten ja kipinä häviää vähän ajan kuluttua, niin enpä siihen osaa mitään veikata (puola, cdi).
Ralf
Noppeli
Viestit: 9
Liittynyt: 09 Loka 2010 22:05

Re: Kawasakin Ongelmat ja niiden ratkaisut.

Viesti Kirjoittaja Ralf »

joo eli katoaa tulpan ollessa irti, joten ei varmasti ole kysymys kastumisesta. Alkaa olemaan jo hermo kireellä kun metsä kutsuu ja mönkijä levällään :x ei mahu mun kaaliin että mikä on, tosin tänään tein jännän havainnon, puhaltaa voimakkaasti etummaisen pytyn imupuolelta. eli jako sittenkin? mäntä yläällä, nokan nuoli ylöspäin ja viivat kannen yläpinnan kanssa tasalla, vauhtipyörän F-merkki kolon kohalla. Eli siis etummaisessa, kaikki merkit kohdallaan kuten myös takimmaisessa. bensaa kun kaataa kaasariin, niin sanoo että hör. kerran vähän yrittää polttaa mutta ei sen enempää. Haluisko joku ostaa halvan projektin?
Ralf
Noppeli
Viestit: 9
Liittynyt: 09 Loka 2010 22:05

Re: Kawasakin Ongelmat ja niiden ratkaisut.

Viesti Kirjoittaja Ralf »

ei tohon saa edes suomesta korjauskäsikirjaa, oon kattonu vaan 750 bruten manuaalia olettaen että se on sama mosa. Mönkijä oli noin 1-2 tuntia veden alla, sillai että stonga näky, mikä meni rikki? pytyt käytin pöydällä tapahtuman jälkeen.
Ralf
Noppeli
Viestit: 9
Liittynyt: 09 Loka 2010 22:05

Re: Kawasakin Ongelmat ja niiden ratkaisut.

Viesti Kirjoittaja Ralf »

Nokka-akselit oli menny sekaisin :oops: saa nähä jos tänään sais käyntiin.. kaikki pitää oppia kantapään kautta, onneks ei oo venat menny solomuun =D>
Ralf
Noppeli
Viestit: 9
Liittynyt: 09 Loka 2010 22:05

Re: Kawasakin Ongelmat ja niiden ratkaisut.

Viesti Kirjoittaja Ralf »

nyt käy! ... mutta vain tovin ja sit katoaa kipinä
silenpe
Noppeli
Viestit: 19
Liittynyt: 13 Loka 2007 19:40
Mönkijä:: Brutus Fortius 750
Paikkakunta: Kuopio/Vehmersalmi

Re: Kawasakin Ongelmat ja niiden ratkaisut.

Viesti Kirjoittaja silenpe »

Kertokaas ystävät hyvät mitä seuraava lause oikein tarkoittaa "Vaihteisto on puoliautomaatti, se vaihtaa hitaassa nopeudessa itsenäisesti vaihteen hitaalle alueelle". Tämä oli suora lainaus tekniikan maailman mönkijätestin brute forcen loppuarvostelusta, vuodelta 2007. Tuleeko siis nopeella alueella ajaessa hitaasti, jostain haltiakeiju joka laittaa vaihdekepin sinun puolesta L-asentoon ja ilmeisesti myös takaisin H-asentoon kun alat taas kengittämään konetta kunnolla??? Ei muuten mutta kun tuolla alakerrassa on -07 brute ja empä ole ole kyllä vielä huomannut että vaihteet vaihtuisi "automaattisesti" sen ennemmän ylös kuin alaspäinkään, taitaa olla haltiat täällä savonseudulla niin juoppoja etteivät saa hommiaan hoidettua :drinkers: .....
"Jatkuva neliveto rasittaa ranteita"
-Eino Leino-
Vastaa Viestiin