Kävin muutaman kilometrin ajamassa tuolla metsässä. Työvalot saa alkaa miettimään paikalleen. Eteen on saatava valoa. Omat valot kun näyttävät aivan liian kauas.

Ja rakentelee ballasteille säällesuojatut telineet. Ja jos sattuu olemaan sellaiset työvalot joihin on mahdotonta saada mahtumaan Xenonpolttimoita (niitäkin on).dealer kirjoitti:No joo, tosin tuolla hinnalla saa kaksi valoa kun laittaa tavan työvaloon xenonin.
Totta, tavallisen ballastin pitää olla suojassa. Joko mönkijän tavaralaatikossa tai muuten koteloituna.Ja rakentelee ballasteille säällesuojatut telineet. Ja jos sattuu olemaan sellaiset työvalot joihin on mahdotonta saada mahtumaan Xenonpolttimoita (niitäkin on).
JustMikäli meinaa käyttää työvaloa ajovalona, niin pitää varautua siihen, että sateessa tekee valoseinän eteen eikä näe kunnolla.
Siksikin maavalaisuun tarkoitettu, tarkalla rajalla piirtävä kirkkaalla lasilla oleva työvalo on mönkimiseen manio... siis jos niitä käyttää myös ajamiseen.