SMC Wildcat 500
-
- 3WD
- Mönkijä:: SMC wildcat 500cc
Re: SMC Wildcat 500
JJP kirjoitti:Enhän mä luovuta vaan mä jatkan elämässä eteenpäin!´
Villikissaan sai koneeseen ihan kiitettävästi osaa mutta runkoon niitä lyötyy vähän niukasti.Sen takia joutuu kokeilemaan isompaa merkkiä seuraavaksi.
Mutta mä pysyn teijän henkisenä tukena tai siis johtajana.
Kannattaa muuten lyhentää niitä etulokareita!Ei ole niin tuulipussit kun niitä vähän muokkaa.
Takalokareitakin oli jäykistämässä mutta se nyt jäi tekemättä.
Älä nyt ala kikkailemaan millään silikoniputkella.Se on liian löysä ja sen asennuksesta ei seuraa muuta kuin että se vatkaa siellä sitten kuin hullun smurffi.
Hahahahaa

Kiinnostaa kanssa et eikö ottanut penkkiin kiinni? Onko tuo muuten mitä ainetta/tavara millä olet laittanut kiinni ilman putsarin ja putken kaasariin?MakeClick kirjoitti:JJP kirjoitti:Enhän mä luovuta vaan mä jatkan elämässä eteenpäin!´
Villikissaan sai koneeseen ihan kiitettävästi osaa mutta runkoon niitä lyötyy vähän niukasti.Sen takia joutuu kokeilemaan isompaa merkkiä seuraavaksi.
Mutta mä pysyn teijän henkisenä tukena tai siis johtajana.
Kannattaa muuten lyhentää niitä etulokareita!Ei ole niin tuulipussit kun niitä vähän muokkaa.
Takalokareitakin oli jäykistämässä mutta se nyt jäi tekemättä.
Älä nyt ala kikkailemaan millään silikoniputkella.Se on liian löysä ja sen asennuksesta ei seuraa muuta kuin että se vatkaa siellä sitten kuin hullun smurffi.
Hahahahaa. Tulipas oikein tarkka mielikuva tuosta tilanteesta. Tietenkin ajattelin tehdä telineen sille suodattimelle runkoon. Niinkuin munan telineen
. Eikö tuo putki ota penkkiin kiinni?
- JJP
- Tracks
- Mönkijä:: Yamaha Banshee 350
Joo otti se mut opettelin istumaan 15cm ylenpänä.
Watta Fak no eihän se nyt pojat tietenkään ottanut kiinni mihinkään!
Ei tainnut penkin ja putken väliin jäädä kuin 5mm ja sehän riittää.Sillä putken kulmalla olisi voinut säätää tuota korkeutta penkkiin nähden mutta iskarin yläpää oli myös yksi rajoittava tekijä.
Unohda se silikoniputki.Toi mun käyttämä putki on ahtoputkea ja sitähän saa motonetistäkin.Itse tilasin maailmalta koska en halunnut kokeellisista putkista maksaa 25e kpl.
45asteinen putki istu kuin nyrkki mummoon.HUOM mullahan oli keihini tässä,teillä ei..enkä todellakaan ymmärrä miksi!
Siis tuo putsariputkihan on kaasarissa silikoniputkella kiinni.Ei mikään amerikantemppu.
Se on teijän onni että mun laite on realisoitu koska en ois muuten kertonu mitään faktoja. Jokainenhan rakentaa vähän omanlaisensa laitteen,eikö?
Watta Fak no eihän se nyt pojat tietenkään ottanut kiinni mihinkään!

Ei tainnut penkin ja putken väliin jäädä kuin 5mm ja sehän riittää.Sillä putken kulmalla olisi voinut säätää tuota korkeutta penkkiin nähden mutta iskarin yläpää oli myös yksi rajoittava tekijä.

Unohda se silikoniputki.Toi mun käyttämä putki on ahtoputkea ja sitähän saa motonetistäkin.Itse tilasin maailmalta koska en halunnut kokeellisista putkista maksaa 25e kpl.
45asteinen putki istu kuin nyrkki mummoon.HUOM mullahan oli keihini tässä,teillä ei..enkä todellakaan ymmärrä miksi!

Siis tuo putsariputkihan on kaasarissa silikoniputkella kiinni.Ei mikään amerikantemppu.
Se on teijän onni että mun laite on realisoitu koska en ois muuten kertonu mitään faktoja. Jokainenhan rakentaa vähän omanlaisensa laitteen,eikö?
Hulluudessa on tiettyä huvia, jota muut kuin hullut eivät tunne..
Kuvasteita
"Olen vapaa ennakkoluuloista, vihaan kaikkia tasapuolisesti."
Kuvasteita
Mä olen samaa mieltä, et jokainen rakentaa oman näköisen viritelmän, mutta mä tykkään kuunnella minkälaisia ratkasuja muut on tehnyt ja miten ne toimii.JJP kirjoitti:Joo otti se mut opettelin istumaan 15cm ylenpänä.
Watta Fak no eihän se nyt pojat tietenkään ottanut kiinni mihinkään!![]()
45asteinen putki istu kuin nyrkki mummoon.HUOM mullahan oli keihini tässä,teillä ei..enkä todellakaan ymmärrä miksi!![]()
Ehkäpä viel vanha vihtahousu hankkia uuden keihinin ku löysin paikan mistä niitä saa halvalla ja uutena.
Onko kissassa jotenkin erinlailla ku dinliin saa suoraan kaasariin K&N suodattimenJJP kirjoitti:64mm suodatin taitaa mennä just eikä melkein.Jos en nyt ihan päin vantaata muista.MakeClick kirjoitti:JJP kirjoitti:No helpostihan se sinne istu?Vai onko meijän laitteilla jotain eroa?
Kaikki kun ei ole pulttaakiinni osia.
Saksasta kun tilaat nii voit kyllä sen setin saadakkin suomeen ennen sitä.
Muistatteko et mikä tuon kaasarin imupuolen kurkun halkasia on? Voisin itsekkin laittaa tuo vapaammin virtaavan suodattimen.. ja JJP! Menes nyt hakemaan Lamokselta punarunkonen paholainen pihaan. Pääset taas harrastamaan.
Ei taida tulla mulle enää villikissaa.Ei laitteessa itsessään mitään vikaa mutta ei löydy motivaatiota rakentaa samanlaista alusta asti.
Btw et saa suoraan kaasarin päähän mitään kartiota kiinni.Tarviit putkea väliin.tuo K&N adapteri tulee muistaakseni siihen vakio muoviputken päähän.Mutta kattelehan tuolta mun kuvista miten mä sen tein.
- jesi
- Tracks
- Mönkijä:: Pari Dinliä ollut :(
Wanhakoppases dilles oli kaiketi kans joku soikee imuletku, ja moni asenti filsun suoraan kaasariin.
Mun makuun se oli turhan kakka-altis paikka ja mulla on tos uuskorisessa KN vakiossa putsarikotelossa.
Mun makuun se oli turhan kakka-altis paikka ja mulla on tos uuskorisessa KN vakiossa putsarikotelossa.
/ Jere Siirilä
/ Myyty: 2x Dinli DL-904
- JJP
- Tracks
No paljon mahdollista että saa kissaankin.Tottakai nyt löytyy kaikenkokoista suodatinta,minkäs mallinen sulla on?
Nimittäin hirveän iso kartio ei mahdu tuohon suoraan penkin alle eli vaatii sen pienen kaulan.
Ja esimerkiksi minulla kaasarina toimi keihini eikä se nuhainen mikuni.
Kai sä jesi oot rei'ittäny sen kotelon että sinne menee edemmän ilmaa kuin vakiona?
Jokainen tekee tyylillään ja parempi vaan ettei kaikki apinoi yhdeltä.Oishan tää maailma sit nykyistäkin tylsempi paikka jos kaikkien mänkijätki olis samanlaisia.
Nimittäin hirveän iso kartio ei mahdu tuohon suoraan penkin alle eli vaatii sen pienen kaulan.
Ja esimerkiksi minulla kaasarina toimi keihini eikä se nuhainen mikuni.
Kai sä jesi oot rei'ittäny sen kotelon että sinne menee edemmän ilmaa kuin vakiona?
Jokainen tekee tyylillään ja parempi vaan ettei kaikki apinoi yhdeltä.Oishan tää maailma sit nykyistäkin tylsempi paikka jos kaikkien mänkijätki olis samanlaisia.
Kuvasteita
Kuvasteita
- jesi
- Tracks
Filsun ja suuttimen vaihdossa reijitin kyl boksia, mutta turhaan.
Loppuviimen päädyin tukkimaan vakioboxin ilmanottoa sentin alueelta.
Mutta jos isompaa suutinta ja virtaavempaa putkee laittaa, niin sillon tarvii reijittää.
(koitettu nykyistä isompaa suutinta ja sen kanssa reijittäminen jeesas, mutta liekkö alko putki ahdistamaan vastaan)
Omani joka muuten vakio, joutu tosiaan tulppaamaan.
Nykyisellä suuttimella jäi keskialueelle normaalista poikkeava empiminen poraamattomalla boxilla ja reikien "lisäys" (mulla on poratut reijät tukittu gorillatapella, niin voi avata helposti kanteen vaikka reijän kerrallaan) tuotti vaan entistä enemmän empimistä, joten piruuttani tukin ilmanottoreikää tuon sentin verran niin emmintä katosi täysin ja kaikki toimii ok.
Eli lopputulema = nykyisessä tilanteessa vakiosuodatin oli isoin tulppa, ei putsarikotelo.
Loppuviimen päädyin tukkimaan vakioboxin ilmanottoa sentin alueelta.
Mutta jos isompaa suutinta ja virtaavempaa putkee laittaa, niin sillon tarvii reijittää.
(koitettu nykyistä isompaa suutinta ja sen kanssa reijittäminen jeesas, mutta liekkö alko putki ahdistamaan vastaan)
Omani joka muuten vakio, joutu tosiaan tulppaamaan.
Nykyisellä suuttimella jäi keskialueelle normaalista poikkeava empiminen poraamattomalla boxilla ja reikien "lisäys" (mulla on poratut reijät tukittu gorillatapella, niin voi avata helposti kanteen vaikka reijän kerrallaan) tuotti vaan entistä enemmän empimistä, joten piruuttani tukin ilmanottoreikää tuon sentin verran niin emmintä katosi täysin ja kaikki toimii ok.
Eli lopputulema = nykyisessä tilanteessa vakiosuodatin oli isoin tulppa, ei putsarikotelo.
/ Jere Siirilä
Onkos willikissassa oma sulake vaikka sen varalta jos laittaa sunnuntai aamuna pikkuisessa krapulassa isomman akun väärin päin eli punaisen johdon - ja - johdon +? nimittäin nyt ei tapahdu mitään, kun laitoin normi akun OIKEIN päin niin ei valot syty eikä mikään muukaan.
Kiitän avusta jo etu käteen.
Minkäs kokoinen akku tuo willikissan oma on? ei silloin tullut katottua, kun sen roskii heitin.
Minkäs kokoinen akku tuo willikissan oma on? ei silloin tullut katottua, kun sen roskii heitin.
- jesi
- Tracks
Wildcattia sen enempää tuntematta, mutta yleisesti sulakkeet eivät suojaa väärältä kytkennältä.
Oletuksena jostain karkaa savu.
Oletuksena jostain karkaa savu.
/ Jere Siirilä
- JJP
- Tracks
MItäs se jesi jeesas että vaihdoit vain kartiosuodattimen? Et siis sen mukana putkistoa .
Nyt aletaan ensiksi vähän kaivelemaan.Miksi Kille heitti roskiin apaut puol vuotta vanhan akun?Mikä sen oli rikkonut?
Johtohan on aina Plus johdossa mutta säpäs oletkin tunkaissut nyt Plussaa miinuksen puolelle.Ehdotan että soitat huomenna lamokselle ja sanot Lassille että oot saanu taas pipin.
Musta alkaa tuntumaan että sä Kille kalastelet ittelles kärsimyksiä mönkijän parissa....
Nyt aletaan ensiksi vähän kaivelemaan.Miksi Kille heitti roskiin apaut puol vuotta vanhan akun?Mikä sen oli rikkonut?
Johtohan on aina Plus johdossa mutta säpäs oletkin tunkaissut nyt Plussaa miinuksen puolelle.Ehdotan että soitat huomenna lamokselle ja sanot Lassille että oot saanu taas pipin.
Musta alkaa tuntumaan että sä Kille kalastelet ittelles kärsimyksiä mönkijän parissa....
Viimeksi muokannut JJP, 31 Loka 2010 14:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuvasteita
Kuvasteita
- jesi
- Tracks
JJP kirjoitti:MItäs se jesi jeesas että vaihdoit vain kartiosuodattimen? Et siis sen mukana putkistoa
Mitään konkreettista faktaa en osaa sanoa että mitä jeesas, pääsipä ainakin siitä kakkasuodattimesta eroon.
Mulla on putkenlaitto vielä mietinnässä, ts odotan että saa jonkun passelin (as in: bolt on, e-hyväksytty) full kitin niin sitten semmonen ja team laineelle penkkiin säädettäväksi.
Mutta killen asiaan, veikkaisin että voi olla aika kallis paukku tuo väärinkytkentä.
/ Jere Siirilä
-
- 3WD
- Mönkijä:: Trapper 700efi
Onhan siellä penkin alla virtajohdossa sulake. Tarkista nyt se ainakin. Mun laitteessa aiheutti samanlaista uutena huono maadoitus. Oli paksu maalikerros maadoitus johdon pultin alla. En tosin vaihtanut akkua....kille666 kirjoitti:Onkos willikissassa oma sulake vaikka sen varalta jos laittaa sunnuntai aamuna pikkuisessa krapulassa isomman akun väärin päin eli punaisen johdon - ja - johdon +? nimittäin nyt ei tapahdu mitään, kun laitoin normi akun OIKEIN päin niin ei valot syty eikä mikään muukaan.
Trapper 700xl efi
Ex:SMC 500 wildcat re
Ex: Gasgas wild 300
Ex: Honda 250
Ex:SMC 500 wildcat re
Ex: Gasgas wild 300
Ex: Honda 250
- JJP
- Tracks
Epäilen että et saa kovin kummoista bolt onia dilleen.Mutta Predatorin putkistoja on ebay pullollaan.
Kuvasteita
Kuvasteita