Ruusut, Risut ja kivitykset modeille ja käyttäjille

Yleistä keskustelua mönkijöistä ja foorumista. Täältä löydät myös: ohjeita ja ilmoituksia
Vastaa Viestiin
japit
Tracks
Mönkijä:: BIG MAMA : Ex: Raakkel Liekki

Re: Sammysatv:n kehittäminen

Viesti Kirjoittaja japit »

Kimi kirjoitti:
No niin, nyt olisi tarjolla ehkäpä paras kehitysidea aikoihin?
Poistakaa käyttäjätunnukseni välittömästi!
T: Kimi
Vuosia kestänyt foorumin aktiivikäyttö saattaa turruttaa... Siinä vaiheessa pieni- tai isompi syy aiheuttaa herkästi voimakasta ylireakointia.
Jo yhdenkin sivustonkuluttajan väärät mielipiteet saa tuntemaan että koko foorumi on ylittänyt oman sietokyvyn.

Tällainen totaalinen foorumin jättäminen on kostamista kaikkien kavereiden kautta - kaikille kavereille.

Parempi olisi olla pari viikkoa pois foorumilta ja kokeilla sitten uudestaan. Sitä kummasti jaksaa taas levänneenä, sammysin elämää.

tv. hampaaton pähkinänpurija, tri. barossa

= Tämä on mielestäni hyvä ajatus eli jäitä nyt hattuun ! Olen huomannut että aika monella ja myös monella taholla olisi hyvä pitää pieni tauko.
Ymmärrän että joskus ehkä Kimillekin ja muillekin tulee Don Quote olo ja tuntuu että taistelee tuulimyllyjä vastaan.

Toivon että Kimi Pyörtää ehkä pikapäissään kirjoitetut lauseet.
Sekä kaikki muutkin jotka ovat tähän souviin osallistuneet antaisivat joulun tulla hyvillä mielillä sydämmeensä ja toivottaisimme toisillemme kaikista huolimatta Hyvää Joulua !

T Japit

Ps Ja kun joku tekee paremman foorumin kuin Sammys, siirrytään kaikki sitten sinne :D
" Kansa joka ei tunne menneisyyttään, ei tunne myöskään nykyisyyttään! " Kenr. Adolf Ehrnrooth
Uudenmaan Mönkijät Ry
Yhdistys ilman jäsenmaksua.
Kimi
Tracks

Viesti Kirjoittaja Kimi »

Logibear kirjoitti: Tietääkseni meillä kahdella ei ole ollut skismaa mutta sen verran harmittaa että voitaneen sopia niin että jos sinä lähdet foorumilta niin minä eroan umrystä. Reilu peli ja toivottavasti muutkin samoin ajattelevat tekevät niin :wink:
Ei ole ollut skismaa eikä muitakaan erimielisyyksiä, paitsi ehkä nyt?
Ei tämä päätökseni ole sidottuna mihinkään yhdistykseen tai muuhun tahoon, vaan ihan henkilökohtainen päätös, joten pitäisikö samalla erota Mönkkärit Ry:stä, elämänkumppanista ja vaikkapa töistä? :mrgreen: No tuskin, en ainakaan itse rupea näin toimimaan.

Kaikella kunnioituksella Logibear, jos nyt kuitenkin pidetään asiat oikeassa perspektiivissä ja jatketaan eteenpäin, ja unohdetaan nuo turhanpäiväiset uhkaukset?
Muuten meilläkin on erimielisyyksiä, ja niitä minulla on tämän foorumin ylläpitäjien kanssa jo ennestään. :badgrin:

Mutta kiitos kun huomautit asiasta, nimittäin jos joku yrittää tämän henkilökohtaisen päätökseni kääntää vielä UMRY:ä vastaan, niin sitten astuu eroanomukseni UMRY:n hallituksessa voimaan välittömästi.
T:Kimi
"kun ei kerran tunnuksia ole vieläkään mitätöity"
Logibear
Tracks
Mönkijä:: Grizzly 700 -07
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Logibear »

Juuri näin.
jänkhä
Tracks
Mönkijä:: Can-Am

Re: Ruusut, Risut, Ruoskaa, Oluet, Kehut, Kivityksiä Modeille

Viesti Kirjoittaja jänkhä »

Yhdistin tuolta kehitystopicista tänne paremmin kuuluvat jutut.
Voisitko Kimi avata hiukan mistä tämä johtuu että haluat tunnarit pois, kun minä en ainakaan löytänyt keskusteluista mitään toraa tai sanastelua.
pöö
6WD
Mönkijä:: can-am outlander 570pro t3

Viesti Kirjoittaja pöö »

Hei kimi ,älä nytten lähe ainakaan tunnareita poisteleen .Ja olet ollut kerta foorumillakin lähes 6 vuotta, pidä vain taukoa ja palaa sitten takaisin. Kyllä itsellänikin kävi tuo mielessä mutta kaikki vastusti lähtöä ja niin edelleen esim :osa laittoi sähköpostiin viestiä,miks lähden ja sitten tulin takas kun porukka halusi.
:wink:
Koheltaja
Koheltaja (r)
Mönkijä:: Kodiak T3b

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

Mä kaipaisin myös Kimiltä valaistusta tähän asiaan, ei ole kivaa kun haukutaan jakomielitautiseksi. Moden duunia täällä pyritään tekemään ja jos mielestäsi on tapahtunut ylilyöntejä kohdallesi niin eikö olisi paras kun puidaan asiat läpi ja sen jälkeen jatketaan kömpimistä hymyssä suin :wink:
Kylätason mönkijäkuski
JJP
Tracks
Mönkijä:: Yamaha Banshee 350

Viesti Kirjoittaja JJP »

Äläs nyt Kimi jätä tovereita pulaan!!
Tännehän pitäis ennemminkin luoda kinukki osastolle oma aihealue -Kysy Kimiltä-
:biggrin:
Hulluudessa on tiettyä huvia, jota muut kuin hullut eivät tunne..
Kuvasteita
"Olen vapaa ennakkoluuloista, vihaan kaikkia tasapuolisesti."
Kimi
Tracks

Viesti Kirjoittaja Kimi »

Koska tunnuksiani ei ole poistettu "pyynnöstäni huolimatta" ja minua on painostettu "useammalta taholta" jatkamaan
foorumilla, niin olen tullut siihen tulokseen, että aina voi yrittää uudestaan.

Ensinnäkin anteeksipyynnöt Koheltaja, Viksma ja Logibear, "muitten rehtien moderaattorien kanssa en ole ollutkaan juttusilla"
muitten kylläkin, joten pahoitteluni yleistyksestä!. Edun sanat tuolla muutama viesti takaperin, kertookin oleellisemman.

Toki ylläpito voi edelleenkin poistaa käyttäjätunnukseni, "olenhan näin itse pyytänyt" joten en pidättele henkeäni.

T:Kimi
Koheltaja
Koheltaja (r)

Kiitokset Kimille selvennyksestä, siitä huolimatta nimittely ei ole kivaa, ei täällä käsittääkseni ketään ole ilkeyttään modena? Tosin, vähän pitää ollakkin kaheli että suoriutuu moden hommista, mutta ei sitä kannata julkisesti muistuttaa ettei tule paha mieli :wink:

Henkilökohtaiset kränät kannattaa käydä läpi, YV/sähköposti/luuti/lärvi, ja sen jälkeen elämä jatkuu, pimeydestä huolimatta.

Sanoisin Kimille että ota iisisti ja anna ajan kulua, kyllä se päivä vielä koittaa kun nämä turhat rumat pyyhkiytyy mielestä taka-alalle ja mieli muuttuu. Tiedän tämän siitä että mulla oli hieman vastaava tilanne jokunen vuosi sitten, pistin mopon parkkiin joksikin aikaa mutta veri veti väkisin foorumille, ei täältä osaa pysyä poissa :biggrin:
Kylätason mönkijäkuski
gamo500
Tracks
Mönkijä:: AC 500 -08.SAint green

Can-Am Traktori

Viesti Kirjoittaja gamo500 »

On se kumma kun modet SAA,kirjoitella kiljupöntöist ym. topikkiin joka on CAN AM TRAKTORI,kyllä olis muullakin töitä kuin luudalla.Ojennappas roosa noita modeja.
Eipäs hättäillä,niinkuin köyhät!
...ensin juomme rahat, ja sitten kävelemme kotiin!
Roosa999
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Mönkijä:: Honda
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Roosa999 »

Laitatko vielä linkin, jotta ei tarvitse kaivella.
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
https://www.pariuraa.fi/wordpress
gamo500
Tracks

Kun osais.
Koheltaja
Koheltaja (r)

Porukat voi purkaa modeihin kohdistuvaa mielipahaa vaikka tällä terapeuttisella ohjelmalla.

http://www.flashgames555.com/action-gam ... Booty.html

Gamolle selvennykseksi, kiljupöntöillä tarkoitin noita kannuja jotka V-P on kömpijäänsä laittanut. Kielikuvia olen käyttänyt aina ja niin tulen käyttämään jatkossakin. Kirjoitin omana itsenä enkä moderaattorina joten tässä osiossa on turha naukua mun kirjoituksista. Jos olen moderaattorina kohdellut sinua kaltoin niin silloin on tämä on oikea paikka korjata vääryyksiä.

Kuva
Kylätason mönkijäkuski
gamo500
Tracks

Siinä vain poikkeaa jutustelu erittäin kauaksi topikin aiheesta.Niin kuin itsekkin tiedät,modet sinä mukaan lukien ,olette kärkkäästi,poistamassa ja siirtämässä hiukan sivuun meneviä postauksia.Eikös vain?No tämä tästä,ei muutakuin mönkimään.Päivän jatkoja,moi jukka 0440213061
Koheltaja
Koheltaja (r)

gamo500 kirjoitti:moi jukka
TERVE!!!!
Kylätason mönkijäkuski
Vastaa Viestiin