http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... t=17026&st
oliskos noista mainittavaa hyötyä

kingi kirjoitti:http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... &t=5790&st
http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... t=17026&st
oliskos noista mainittavaa hyötyä
hemuli81 kirjoitti:Comanchessa on lisäks semmonen ominaisuus, että taka-akseli on kapeampi raideleveydeltään niin se on mielenkiintonen ajaa syvissä urissajesi kirjoitti:toinen puoli uraan ja toine polanteelle, siinähä se menee ku kiskoilla.
Jussi H kirjoitti:Mites ootte äijät pärjänny tien päällä nyt kun on jo pidemmän aikaa etelässäkin kipakka pakkanen? Itellä alkaa tulla mieleen että käsisuojat tai tankomuhvit vois olla ihan jees vielä lämpökahvojen lisäks, meinaa nakit jäätyä pidemmillä nykäisyillä. Mönkkä onneksi lähtee tulille kuin palmun alta vaikka kylmä onkin.
Rakkaat kanssaihmiset ovat kyllä huuli pyöreänä kun näillä keleillä mönkkäilee. Toiset pyörittää päätää, osa morjestaa ja näyttää peukkua ja osa vaan osoittelee kavereille et kato mikä hullu! Ja parkkiin vetäessä aina joku kysyy et eks sulla tuu kylmä...?
Mulla oli Kymcossa tuollaiset talvikumeina. Hyvin pärjäsi niin kauan kun on lunta, jäällä oli pito aika onneton. Muistaakseni pidin jotain 0,4-0,6 barin paineita noissa. Meinasin ensin nastoittaa nuo, mutta en sitten kuitenkaan sitä tehnyt.Puuhis83 kirjoitti:No niin. Mietinnässä on ollu tämä talvella ajo ja siihen varustautuminen. Seuraavana vuorossa olis renkaat. Innovan speed gearia eteen ja power gearia taakse. Mimmosista kumeista on kyse? Mustat ja suht pyöreet vissiin on, mutta sattusko jollakulla olemaan kokemusta näistä talvikäytössä? Pärjäiskö näillä talven tieliikenteessä?
Siis ihan yleisellä tiellä minä työmatkat päristelen. Takana nakit kokoa 24x12 ja edessä 23x7 10" vanteilla molemmat.Puuhis83 kirjoitti:Olis kyllä karhunkynnet varmaan aika lyömättömät jos ajelee syvemmässä lumessa, siis muualla kun auratuilla teillä.