4x4 Etuperään liityvät asiat
-
- Noppeli
- Mönkijä:: Cf Moto C-forse 520 EFI EPS
Re: 4x4 Etuperään liityvät asiat
-06 vuosimallin 500 efi sportsmanmissa oli samanlainen hinnasta ei mitään tietoo,eikä siitäkään löytyykö -06 vuosimallista erilaisia etuperiä!
Nyt on protoiltu uuden häkin kanssa. Metallista koneistaminen ei onnistunut, mutta ABS-muovista onnistuttiin valmistamaan jämäkämpi häkki.
Täytyy nyt odotella että tuo perä hajoaa niin voi kokeilla tuota uutta häkkiä ja sen kestävyyttä.

Täytyy nyt odotella että tuo perä hajoaa niin voi kokeilla tuota uutta häkkiä ja sen kestävyyttä.
Comanche Bull 4X4
Ski-Doo Elan 250
Ski-Doo Elan 250
Oisko mahdollista saada kuvia/mittoja niin vois kokeilla tehdä metallista/ mikä oli ongelma että ei pystynyt tekemään metallista?
Teräviä nurkkia hankala koneistaa, vois tuon tietenkin tehdä kolmesta palasta ja hitsata sitten kasaan.önkijä kirjoitti:Oisko mahdollista saada kuvia/mittoja niin vois kokeilla tehdä metallista/ mikä oli ongelma että ei pystynyt tekemään metallista?
Onko önkijällä käytössä mitään 3d-suunnittelu ohjelmaa? Olisi vaan helppo heittää 3D malli johonkin CAM ohjelmaan ja koneistaa sitä kautta.
Voin kyllä tehdä piirustukset jos manuaalisesti haluat valmistaa ja tuon 3D mallinkin saat jos tarvit.
Comanche Bull 4X4
Ski-Doo Elan 250
Ski-Doo Elan 250
surfcam löytyy.
Surfcam osaa avata solidworks mallin. Laitatko vaikka yv:nä sähköpostiosoiteesi niin lähetän sen sinne.önkijä kirjoitti:surfcam löytyy.
Comanche Bull 4X4
Ski-Doo Elan 250
Ski-Doo Elan 250
Moi.
Onkos kukaan saanut koneistettua missään alumiinista?
Itse olen kiertänyt konepajoja, ja saanut ei onnistu vastauksia vain.
Onkos tuo villeM:n tuote jotenkin sitkeämpää kuin tuo alkuperäinen?
Haluaisitko myydä sitä, voisin ostaa ja testata sen kestävyyttä?
-
- Tracks
- Mönkijä:: AC 500 -08.SAint green
Asiasta sen enempää tiedä,mutta luulen,että ei onnistu sähköä johtavista aineista häkin teko.Eikös noi pollen navat perustu sähkömangneettiseen jutskaan.Voin olla hakoteilläkin.Meinaan vain,että kyllä kai joe olisi sen tehnyt jostain muusta kuin muovista.
Eipäs hättäillä,niinkuin köyhät!
...ensin juomme rahat, ja sitten kävelemme kotiin!
Siinäpä se juttu onkin että teräviä kulmia ei pysty koneistamaan millään terällä.Tonza kirjoitti:Moi.
Tämä minun uusi häkki on ABS muovia ja vanha rikkinäinen jotain kiinalaista räkää, joka on aika huokosta värkkiä.
Tätä en haluaisi myydä, mutta haluaisin itsekkin selvittää onko tämä kestävä.
Uusi häkki ainakin tuntuu käsissä hiplatessa hieman jämäkämmältä kuin alkuperäinen.
Voisin valmistaa tonzalle oman häkin ja saat sitä kokeilla miten se kestää, mutta se asian selvitän huomenna onko valmistaminen mahdollista ja paljonko se tulisi maksamaan. Jos en saa valmistettua uutta häkkiä niin myyn tämän omani.
Tuohon häkkiin ei suoraan kohdistu sähköä ja luulen ettei sähkönjohtokyvyllä ole mitään vaikutusta tämän asian kanssa.gamo500 kirjoitti:Asiasta sen enempää tiedä,mutta luulen,että ei onnistu sähköä johtavista aineista häkin teko.Eikös noi pollen navat perustu sähkömangneettiseen jutskaan.Voin olla hakoteilläkin.Meinaan vain,että kyllä kai joe olisi sen tehnyt jostain muusta kuin muovista.
Comanche Bull 4X4
Ski-Doo Elan 250
Ski-Doo Elan 250
Luulen että mangeettisuus on korkeintaa ongelma tuossa häkissä eikä sähkönjohtavuus. Alumiiniin ja Rosteriin ei mangeetti tartu ja sen takia nuo ainekset ovat hyviä häkin tekoon.
Polaris Sportsman EFI 500 Forest DLX T3 2012
-
- Tracks
- Mönkijä:: AC 500 -08.SAint green
Niin, Ameriikan Joe ei vain sitte ole sitä humannu.Kaveri tienaa leipänsä sorvaamalla ja jyrsimällä titaania,koittakaa myös siitä.
Eipäs hättäillä,niinkuin köyhät!
- Roosa999
- Ylläpitäjä
- Mönkijä:: Honda
- Viesti:
Vaikkakin comsutopikki, niin oliskos se tämäntyyppinen Billet-alumiinista työstetty osa?

http://www.roxatv.com/product.php?productid=1
Tai sitten

http://www.superatv.com/POLARIS-RZR-Spo ... 5C245.aspx
Ainakin tekstin mukaan sopii:
Polaris RZR : 2008+
Polaris Sportsman 700/800 X2 : 2007+
Polaris Sportsman 550/850 XP : 2007+
http://www.roxatv.com/product.php?productid=1
Tai sitten

http://www.superatv.com/POLARIS-RZR-Spo ... 5C245.aspx
Ainakin tekstin mukaan sopii:
Polaris RZR : 2008+
Polaris Sportsman 700/800 X2 : 2007+
Polaris Sportsman 550/850 XP : 2007+
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Juurikin tuollaista osaa tarkoitamme.
Enään ei tarvita kuin valmistaja comsun häkin mitoilla, Tuo polariksen ei taida käydä comsuun kuvista katsellen.
Enään ei tarvita kuin valmistaja comsun häkin mitoilla, Tuo polariksen ei taida käydä comsuun kuvista katsellen.
Juuh ei käy koska komsussa on 14 rullaa ja tuossa kuvassa rulla paikkoja paljon enemmän.
Polaris Sportsman EFI 500 Forest DLX T3 2012
Onkos noista itse tehdyistä häkeistä kokemuksia? Tai onko muualta löytynyt sopivaa häkkiä. Vai pitääkö vaan käydä ostamassa gern-huollosta uusi?
Viime talvena hajosi kovilla pakkasilla häkki, ja tuli vaihdettua varaperä paikalleen. Kai tuon toisen voisi taas korjailla jos sattuu paikallaan oleva hajoamaan. 30 asteen pakkaset taitavat olla liikaa perälle ja startin vapaakytkinkin hajosi kun kylmäkäynnisteli.
Viime talvena hajosi kovilla pakkasilla häkki, ja tuli vaihdettua varaperä paikalleen. Kai tuon toisen voisi taas korjailla jos sattuu paikallaan oleva hajoamaan. 30 asteen pakkaset taitavat olla liikaa perälle ja startin vapaakytkinkin hajosi kun kylmäkäynnisteli.