
Asia kuitenkin tuli ymmärretyksi sanamuodosta huolimatta.
eda kirjoitti:Kommenteissa joko suoraan tai välillisesti syyllistetään käyttäjä. Kuitenkin huomiot ongelmista on perusteltu hyvin. Ei kaikkea voi mitenkään sysätä käyttäjän piikkiin. Esim. virran vähyys on kaikkien mönkijöiden ongelma. Talvella virran pitäisi riittää ns. oikeassa käytössä myös kahvan- ja kaasunlämmittimiin, eikä varmasti riitä. Vaijerin katkeilu aurakäytössä taitaa myös koskea kaikkia merkkejä, kun konetta käytetään ostohetkellä olleessa varustuksessa.
Käyttö on ollut samankaltaista kuin itselläni Hondan ja Polariksen kanssa. Kilometreissä olen vähän jäljessä Polariksen kanssa vielä toistaiseksi. Tuommoisia ongelmia ei ole toistaiseksi esiintynyt, vaikka kevyttä ajoa ei ole juuri ollenkaan. Vinssiä ei tietenkään saisi käyttää kuvatulla tavalla, mutta onpa tullut käytettyä eikä mennyt rikki. Vaihtoehtona oli jäädä yksin metsään.
Kyllä mönkijäkansa on aika nöyrää sakkia ja Suomi pieni markkina-alue, kun tuota akkuasiaa ei saada paremmalle tolalle. Samoin joidenkin myyjäorganisaatioiden toiminta herättää kummastusta.
Hirvosellahan pitäisi nykyään olla katin edustus, ainakin kelkkapuoli. Ja toinen paikka Olussa josta vois kysästä katin osia on ASMotor http://mptimonen.com/tarvikkeetvinssimestari kirjoitti:kun täällä oulun tuppukylässä ei olen katin myyntiä et vois edes kysästä osaa
kiitän!JoK kirjoitti:Hirvosellahan pitäisi nykyään olla katin edustus, ainakin kelkkapuoli. Ja toinen paikka Olussa josta vois kysästä katin osia on ASMotor http://mptimonen.com/tarvikkeetvinssimestari kirjoitti:kun täällä oulun tuppukylässä ei olen katin myyntiä et vois edes kysästä osaa