Poliisi mönkijä! Eli eilen kerhon-ohjaajien palkintomatkalla Oulussa tuli iltasella bongattua poliisi renegadella ajelemassa. Paikasta ei mitään tietoa, mutta intialaiseen ravintolaan olimma syömään menossa Tänään aamulla jossain Oululaisella Neste merkkisellä huoltoasemalla Can-Am spyder hopeisena tuli bongattua
Suomen Nuoret Mönkijäharrastajat
Mönkijätaistelulähetti EU T3 badass bombers! 2/3
Kymco mxu 50 -> Polaris Sportsman 500 T3 -> Polaris Bigboss 800 6x6
Tänään äsken noin tunti sitten tuli vastaan punainen cana Jalasjärventiellä Seinäjoen ja Ilmajoen rajalla. Mulla oli vauhtia joku 90-100 km/h ja näytti vastaantulijallakin olevan samat vauhrit. Käsi nousi molemmilla. Olikohan joku voorumilainen ?
ps: mulla oli kalavehkeitä koko kömpijä täynnä ja täytyy sanoa että kalareissut on mukava teherä kömpijän avulla...
Nöykkiös joku tumma kömpijä tuli vastaan ~17.30 (huomasin myöhään, et en merkkiä/mallia noteerannut). Vanhempi herrasmies kuskina ja lapaset nous molemmil!
Olikoha 1535 hallilaan päin kurvaili musta dille kromipalloilla, puikoissa oli joko joku sivari tai hameväen edustaja (veikkaisin jälkimmäistä) tukka hulmuten.
Josta tulikin mieleeni, rouva oli nähny mustan krossimönkimen tos kylillä aamusella ja joku blondi tarakalla, siihen kellonaikaan millo mää olin töissä.
Oli meinannu jo soitaa että sielä se herra vaan on "töissä"
jesi kirjoitti:Olikoha 1535 hallilaan päin kurvaili musta dille kromipalloilla, puikoissa oli joko joku sivari tai hameväen edustaja (veikkaisin jälkimmäistä) tukka hulmuten.
Josta tulikin mieleeni, rouva oli nähny mustan krossimönkimen tos kylillä aamusella ja joku blondi tarakalla, siihen kellonaikaan millo mää olin töissä.
Oli meinannu jo soitaa että sielä se herra vaan on "töissä"
Kyllä näinhän se meni, että meitin emäntä oli omalla "ensimmäisellä itsenäisellä" matkallaan Dillellä Molemmat saatiin ehjänä kotiin (emäntä jopa entistä iloisempana) ja kuulemma kyllä niihin vaihteisiin tottuu...