KYTKINPAINOT
KYTKINPAINOT
ONKO KUKAAN VAIHTANUT KEVYEMPIÄ KYTKINPAINOJA? KUULEMMA SUOSITELLAAN VAIHTAMAAN JOS KÄYTTÄÄ ISOMPIA RENKAITA ESIM.27 TAI 28 OMAANI MÖNKIJÄÄN 650H1 VM.09 ON TULOSSA UUDETPAINOT JA TULEE SINNE MUUTAKIN UUTTA OSAA,JOUSET JA YM. PITÄISI KUULEMMA VAIKUTTAA KIIHTYVYYTEN UUSILLA KEVYEMMILLÄ PAINOILLA. OSIEN HINTA OLI MUISTAAKSENI 233EGEÄ
- jko
- 3WD
- Mönkijä:: Arctic Cat 400 -07 TL
Re: KYTKINPAINOT
Omaan 400 olen vaihtanut ensiökytkimen jouset, ensiövariaattorin rullat ja toisiovariaattorin jousen.
Tässä 400 -07 (376cc)mallissa on Sutsukin kone ja 650h1 onkin sitten ac:n omaa käsialaa...
Paranti tällaisen pikkukoneen toimintaa 27" kummeille mukavasti.
Tässä 400 -07 (376cc)mallissa on Sutsukin kone ja 650h1 onkin sitten ac:n omaa käsialaa...
T. Jusa
Sori kun ängen topikkiin, mutta itsellä samanlainen kone (400)....Paljon kustanti tuo swappi ja mitä eroa konkreettisesti aiempaan?jko kirjoitti:Omaan 400 olen vaihtanut ensiökytkimen jouset, ensiövariaattorin rullat ja toisiovariaattorin jousen.
- jko
- 3WD
- Mönkijä:: Arctic Cat 400 -07 TL
ensiökytkin ottaa kiinni 500rpm ylempää eli pitää varmasti.
kierrokset nousi 500-1000rpm riippuen nopeudesta, huiput nyt riippuen renkaista ja alustasta gps mukaan 80-88km/h.
Kustannukset daltonin kitille oli noin 150-200 eur, en muista enää tarkalleen...
Olen kyllä muutenkin tuota hengitystä avartanut, ilmanputsari k&n, suutin/neula vaihdettu ja putkikin hengittää, sitä kautta vääntö varmaan tuplaantu...
kierrokset nousi 500-1000rpm riippuen nopeudesta, huiput nyt riippuen renkaista ja alustasta gps mukaan 80-88km/h.
Kustannukset daltonin kitille oli noin 150-200 eur, en muista enää tarkalleen...
Olen kyllä muutenkin tuota hengitystä avartanut, ilmanputsari k&n, suutin/neula vaihdettu ja putkikin hengittää, sitä kautta vääntö varmaan tuplaantu...
T. Jusa
jaahas eipä saanu uusia kytkimenpainoja tai toisin sanoen uutta kytkin sarjaa vaikka duelli lupasi toimituksen kahdesta kolmeen viikkoon,nyt ollaan odoteltu jo viisi viikkoa ja nyt selvisi et saatavuudella on ongelmia. menee kuulemma heinäkuun viimeiselle viikolle.noh,odotellaan sitten sinne asti et pääsee kertomaan omia kokemuksia kun uusi kytkinsarja on tullut ja asennettu.