Wou! Toi uus kymco on muuten pirun nätti, täytyykin odotella vähän kauemmin että toi tulee. Tarkotuksen oli ostaa AIE mutta taitaakin tilanne muuuttua. Rahaakin täytyy vähän enemmän hankkia jos toi tulee maksamaan 3000€
se riippu ihan käyttäjästä... jos haluu ajella mettässä ja käyttää "pienenä" työkoneena... niin onhan toi kymco ihan hyvä vaihtoehto... mut jos ajattelee et sil vaan ajelee ja menee kouluun ja jotain sellasta niin mä ainakin ottaisin ton silverfoxin... ja otinkin...
Tuo on tosi tärkee pointti, nimittäin kannattaa tosiaan miettiä, mihin sitä mönkkää käyttää ja huomioi omat tarpeet. valitsee sitten sen itselle, omiin tarpeisiin sopivimman pelin. Silloin tyytyväisyys on taattu, pelkällä ulkonäöllä ei pitkälle potkita, jos laite ei toimi omissa käyttötarkoituksissa. Onneksi tarjontaa on laidasta laitaan, niin kyllä jokainen omansa sieltä löytää.
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
toi uus kymco on ihan V***n nätti..!!!! meen repimään mutsia lahkeesta että käviskö tollane ja viel noi tehot aina vaan paranee :D:D:D:D
EDIT: katoin muuten että monilla sivuilla silti lukee että 3kw vaikka kyseinen mönkijä on kuvassa.. onko tulossa uudella koneella ja vanhalla koneella kyseisiä malleja eri maihin?? vai onko cv eri yksikkö kuin kw???? tossa yks linkki mis näkyy http://www.kymco.it/schede/scheda_ridot ... =_MXU%2050
Mopo-Mönkijää etsimässä.... Ehdotuksia otetaan vastaan...
Juu !
ittekkin olen ajatellut mopomönkkäriä hommata , mutta valinnan vaikeus teettää työtä.
kymco on hienoin mutta minulle liian kallis.
olen tuota roxonia kattellut ,mutta minkä kokoinen se oikeen on pystyykö sillä 185cm kaveri ajamaan ? keewayta olen myös kattellu ihan luonnossa ja sekin olisi hyvä vaihtoehto.
Mitenkäs onko tuossa roxonissa minkälaisia kuristuksia, variaattorissa ?
Minkä lainen kiihtyvyys on jos vertaa 2-tahti scootteriin ?
Jaa eka viesti mullekkin.. Minäkin oon mopomönkijää ajatellu hommata mut lähinnä raha on ollu esteenä. Ja noi mopomönkijöiden koot sais olla hieeman korkeempia(oon 182cm). mallista ja merkistä en oo viellä hirveän tietoinen.. Joo ja toi kulutus kiinnostaisi minuakin..