Mopo mönkijää ostamassa

Täällä arvotaan sinulle sopivaa mönkijää
ATC
Koheltaja (r)
Mönkijä:: Maatalous traktori

Viesti Kirjoittaja ATC »

heke26 kirjoitti:on toi uus kymco paljon hienompi ku se vanha mut onhan siinä uudessakin foxin mallissa pakki....
On on , mutta onhan tuossa uudessa Kymcossakin enemmän voimaa 4,2kw :lol:
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
melda
3WD

Viesti Kirjoittaja melda »

Wou! Toi uus kymco on muuten pirun nätti, täytyykin odotella vähän kauemmin että toi tulee. Tarkotuksen oli ostaa AIE mutta taitaakin tilanne muuuttua. Rahaakin täytyy vähän enemmän hankkia jos toi tulee maksamaan 3000€
heke26
4WD

Viesti Kirjoittaja heke26 »

se riippu ihan käyttäjästä... jos haluu ajella mettässä ja käyttää "pienenä" työkoneena... niin onhan toi kymco ihan hyvä vaihtoehto... mut jos ajattelee et sil vaan ajelee ja menee kouluun ja jotain sellasta niin mä ainakin ottaisin ton silverfoxin... ja otinkin... :twisted: :twisted: :twisted:
ATC
Koheltaja (r)
Mönkijä:: Maatalous traktori

Viesti Kirjoittaja ATC »

Tuo on tosi tärkee pointti, nimittäin kannattaa tosiaan miettiä, mihin sitä mönkkää käyttää ja huomioi omat tarpeet. valitsee sitten sen itselle, omiin tarpeisiin sopivimman pelin. Silloin tyytyväisyys on taattu, pelkällä ulkonäöllä ei pitkälle potkita, jos laite ei toimi omissa käyttötarkoituksissa. Onneksi tarjontaa on laidasta laitaan, niin kyllä jokainen omansa sieltä löytää. :wink:
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
Morzo
4WD

Viesti Kirjoittaja Morzo »

Hmm.. Kymcon tekniikka näyttäs vähä samalta kuin Aie:ssa.. Toi Aie menee kyllä hyvin kelkkareitillä, ja siitäkin hieman pehmeämmässä lumessa.
Vilj0
2WD

Viesti Kirjoittaja Vilj0 »

toi uus kymco on ihan V***n nätti..!!!! meen repimään mutsia lahkeesta että käviskö tollane :D ja viel noi tehot :shock: aina vaan paranee :D:D:D:D:D

EDIT: katoin muuten että monilla sivuilla silti lukee että 3kw vaikka kyseinen mönkijä on kuvassa.. onko tulossa uudella koneella ja vanhalla koneella kyseisiä malleja eri maihin?? vai onko cv eri yksikkö kuin kw???? tossa yks linkki mis näkyy http://www.kymco.it/schede/scheda_ridot ... =_MXU%2050
Mopo-Mönkijää etsimässä.... Ehdotuksia otetaan vastaan...
heke26
4WD

Viesti Kirjoittaja heke26 »

ei kuulu hajuu... ihan outo juttu... sen pitäis kai olla 4,2 tai sit se on joku vanhempi tai erillaisempi malli...
Vilj0
2WD

joo katoin... etin googlesta kw to cv ja sieltä tuli että ne on eri mittayksikkö... eli sama vanha kone siel kulkusten välis pörisee :D
Vilj0
2WD

tutkin lisää... löytys että ei olekaan sama kone.. nyt tehoa 3.3kw
:D
Daimler
4WD

Viesti Kirjoittaja Daimler »

Oukkei, eka postitus tänne keskustelusivulle, iltaa :)

Olen itsekkin harkitsemassa Mopomönkijän hankintaa ja kruisannut täällä katsellen asiantuntijoiden kommenteja ja viisauksia.

Yllätyin faktasta ettei "mopomönkijällä" saisi ajaa mopoille sallitulla pyörätiellä (auts)

Ja nyt heräsi eräs suhteellisen tärkeä kysymys: Mites paljon tällaset mopomönkijät kuluttavat bensaa?
vesuri_racing
Noppeli

ada

Viesti Kirjoittaja vesuri_racing »

Juu !
ittekkin olen ajatellut mopomönkkäriä hommata , mutta valinnan vaikeus teettää työtä.
kymco on hienoin mutta minulle liian kallis.
olen tuota roxonia kattellut ,mutta minkä kokoinen se oikeen on pystyykö sillä 185cm kaveri ajamaan ? keewayta olen myös kattellu ihan luonnossa ja sekin olisi hyvä vaihtoehto.

Mitenkäs onko tuossa roxonissa minkälaisia kuristuksia, variaattorissa ?
Minkä lainen kiihtyvyys on jos vertaa 2-tahti scootteriin ?
Joppe
Noppeli

Viesti Kirjoittaja Joppe »

Jaa eka viesti mullekkin.. Minäkin oon mopomönkijää ajatellu hommata mut lähinnä raha on ollu esteenä. Ja noi mopomönkijöiden koot sais olla hieeman korkeempia(oon 182cm). mallista ja merkistä en oo viellä hirveän tietoinen.. Joo ja toi kulutus kiinnostaisi minuakin.. :D
Daimler
4WD

Jooh löytys tollanen CRAB XT 50 R JY-tradingista

http://www.jy-trading.fi/page3756.phtml (toisteksi alin)

Muokkaus: Empä uskokkaan et tota voi rekisteröidä tieliikenteeseen koska kappas kappas, missäs on vilkut?
Vilj0
2WD

ne vilkut siinä lokarin välis tai siin... ainaki mun mielestä... käy kattoo www.mopo.fi ni sielt löytyy
Daimler
4WD

Katos nyt huomasin, ne on tosa ohjaustangon alapuolella, valkosen värisii, erittäin vaikea huomata.
Lukittu