Vissiin laittavat sitte mitä sattuu. RE mallissa ainakin oli 155 tai 157,5 ja nimenomaan mikunin(siinä on myös se logo mistä sen tunnistaa)MakeClick kirjoitti:Siis vakiona siinä on 147.5 ja en usko että 150 isompaa edes tarvitsee. Oikee mikunia ei taida edes saada kuin 150. Tuo mikunin 147.5 kuitenkin dynojetin johonkin 160 verrattavissa.. ja ne on oikeasti erilaisia (mikunissa on se ura josta tunnistaa)! Itse olen ollut todella tyytyväinen tuohon vakioon ja vakioilmansuodattimeenkille666 kirjoitti:Minkä kokoinen pääsuutin oli mikunin kaasarissa, kun se oli laitettu täysitehoiseksi?. Vähän ikävä niitä ärhäkkäitä alakierroksia, mutta mieluummin näin.
SMC Wildcat 500
Re: SMC Wildcat 500
Re: SMC Wildcat 500
Paljonkos teillä laitteet ottaa huippuja? meinaan tuntua, että mun laitoksesta loppuu ylhäällä puhti ei ole samanlainen ku ennen. täytyy kokeilla vakio ilmanputsaria tuon fcr kaasuttimen kanssa jos pelais paremmin meinaan tuo K&n ilmansuodatin nostaa bensan kulutuksen pilvii, koska joutuu laittamaan 185 pääsuuttimen et toimii sen vaparisuodattimen kanssa.
Mistä saa laitettua kissan alustaa jäykemmäks en ole kertakaan säätäny mitää niistä iskareista niin ei ole oikein hajua mistä mitäkin tapahtuu. on alkanut pikku hiljaa kallistelee mutkissa.
Mistä saa laitettua kissan alustaa jäykemmäks en ole kertakaan säätäny mitää niistä iskareista niin ei ole oikein hajua mistä mitäkin tapahtuu. on alkanut pikku hiljaa kallistelee mutkissa.
- Jonska
- 6WD
- Viestit: 893
- Liittynyt: 14 Syys 2006 01:12
- Mönkijä:: No quad
- Paikkakunta: Kouvola, Inkeroinen ja Helsinki Skype: Jonska tai Jouni Lyyra
Re: SMC Wildcat 500
Iskarithan on iskunvaimentimet, kallistuksenvaimennin on ihan eri juttu! Jäykempiä jousia ettimään ja riittävästi ku muistat roikkua siellä sisäkurvin puolella ni ei kylelleen kippaa 

-
- 6WD
- Viestit: 341
- Liittynyt: 14 Tammi 2006 21:47
- Mönkijä:: Outlander 500 max xt
- Paikkakunta: kangasala
Re: SMC Wildcat 500
Milläs sen killerin saa putken päästä pois kun tuntuu et on niin pirun kireessä ja välissä vielä jotain sinistä lukitetta?Eihän sillä nyt varmaan mitään muuta merkitystä ole kun että mökä kovenee mutta kai se pitää irrottaa kun muutkin niin on tehny.
- JJP
- Tracks
- Viestit: 2521
- Liittynyt: 09 Maalis 2008 21:50
- Mönkijä:: Yamaha Banshee 350
- Paikkakunta: Hellsinki
Re: SMC Wildcat 500
Älä ota sitä pois.kate kirjoitti:Milläs sen killerin saa putken päästä pois kun tuntuu et on niin pirun kireessä ja välissä vielä jotain sinistä lukitetta?Eihän sillä nyt varmaan mitään muuta merkitystä ole kun että mökä kovenee mutta kai se pitää irrottaa kun muutkin niin on tehny.
Otin omani pois kokeilu mielessä ennen kuin asensin yoshimuran kiinni.

Ei ne äänet siitä kaunistu ja pitää se tarpeeksi ääntä jo muutenkin.Sen pois otosta enemmän haittaa kuin hyötyä.
Se lähtee sieltä vetämällä.

Hulluudessa on tiettyä huvia, jota muut kuin hullut eivät tunne..
Kuvasteita
"Olen vapaa ennakkoluuloista, vihaan kaikkia tasapuolisesti."
Kuvasteita
"Olen vapaa ennakkoluuloista, vihaan kaikkia tasapuolisesti."
- stequ78
- Tracks
- Viestit: 998
- Liittynyt: 29 Tammi 2011 08:21
- Mönkijä:: Mönkkäri myyty :)
- Paikkakunta: Porin kylä
Re: SMC Wildcat 500
Villikissoista en tiedä mutta pistin tegun slipariin killerin,äänet tuli siedettävimmiks mut voima hävis sen jälkeen kun oli liian iso pääsuutin jne.Sai siis sit jo liikaa ruokaa,otin killerin pois ja taas päästään sinne yläkierroksille.
So give me this and give me that smother me. And give me some of that bad stuff...
-
- 6WD
- Viestit: 341
- Liittynyt: 14 Tammi 2006 21:47
- Mönkijä:: Outlander 500 max xt
- Paikkakunta: kangasala
Re: SMC Wildcat 500
Millasia vakuutusmaksuja ootte joutunut makseleen näistä?(olihan tästä juttua aikasemminkin mutta mikä on tilanne nykyään)
Ollu maxi 800 canan vakuutus turvassa ja ollut kohtuuhintanen 170€ liikenne+osakasko,nyt sitten tuli wildcatin vakuutusmaksu turvasta 320€.
Saa ny nähdä miten perustelevat että lähes puolta pienemmässä laitteessa on näin paljon suurempi vakuutusmaksu kun canassa.
Ollu maxi 800 canan vakuutus turvassa ja ollut kohtuuhintanen 170€ liikenne+osakasko,nyt sitten tuli wildcatin vakuutusmaksu turvasta 320€.
Saa ny nähdä miten perustelevat että lähes puolta pienemmässä laitteessa on näin paljon suurempi vakuutusmaksu kun canassa.
-
- Noppeli
- Viestit: 15
- Liittynyt: 12 Kesä 2011 12:27
Re: SMC Wildcat 500
tais olla tapiolassa samaa luokkaa, hieman kalliimpi pohjolassa ja pohjan tähdessä.. että kovasti on kalliimpi kuin mainitsemasi mikä sitten syy lieneekään?? onko kellään edullisempaa vaihtoehtoa tiedossa?
-
- 2WD
- Viestit: 25
- Liittynyt: 22 Huhti 2011 19:16
- Mönkijä:: SMC Wildcat 500 RE
- Paikkakunta: Espoo
Re: SMC Wildcat 500
Itsellä kans menossa kilpiin näinä päivinä ja pitäis alkaa vertailemaan kaskoja. Tapiolassa on muita leluja ja saas nähdä mitä tarjousta tulee...
Re: SMC Wildcat 500
Latticello kirjoitti:tais olla tapiolassa samaa luokkaa, hieman kalliimpi pohjolassa ja pohjan tähdessä.. että kovasti on kalliimpi kuin mainitsemasi mikä sitten syy lieneekään?? onko kellään edullisempaa vaihtoehtoa tiedossa?
Lähivakuutus on edullisin ainakin mulla tapiolassa kaskon kanssa olis ollu 1000e vuos mut lähivakuutuksessa on 510e vuodessa.
-
- 2WD
- Viestit: 25
- Liittynyt: 22 Huhti 2011 19:16
- Mönkijä:: SMC Wildcat 500 RE
- Paikkakunta: Espoo
Re: SMC Wildcat 500
Lähivakuutus oli edullisin. 520€ liikenne ja kasko vuodessa.kille666 kirjoitti:Lähivakuutus on edullisin ainakin mulla tapiolassa kaskon kanssa olis ollu 1000e vuos mut lähivakuutuksessa on 510e vuodessa.Latticello kirjoitti:tais olla tapiolassa samaa luokkaa, hieman kalliimpi pohjolassa ja pohjan tähdessä.. että kovasti on kalliimpi kuin mainitsemasi mikä sitten syy lieneekään?? onko kellään edullisempaa vaihtoehtoa tiedossa?
Re: SMC Wildcat 500
Osakasko ifissä n.250e.
-
- Noppeli
- Viestit: 15
- Liittynyt: 12 Kesä 2011 12:27
Re: SMC Wildcat 500
MISTÄ värkistä käy TAKARATAS, TAAKSE svingin suoja ja ETEEN TUKIVARSIEN SUOJAT?? meni edestä jo jarruletku poikki oli suht kömö hintalappu moisella pätkällä..
Re: SMC Wildcat 500
Mustakin tuntuu ettei jaksa edes mennä rajottajalle vitosella. Ootko jo käyny sen jossain säädättämässä?kille666 kirjoitti:Paljonkos teillä laitteet ottaa huippuja? meinaan tuntua, että mun laitoksesta loppuu ylhäällä puhti ei ole samanlainen ku ennen. täytyy kokeilla vakio ilmanputsaria tuon fcr kaasuttimen kanssa jos pelais paremmin meinaan tuo K&n ilmansuodatin nostaa bensan kulutuksen pilvii, koska joutuu laittamaan 185 pääsuuttimen et toimii sen vaparisuodattimen kanssa.
Mistä saa laitettua kissan alustaa jäykemmäks en ole kertakaan säätäny mitää niistä iskareista niin ei ole oikein hajua mistä mitäkin tapahtuu. on alkanut pikku hiljaa kallistelee mutkissa.
Ja niissä iskareissa on säätönupit, siinä säiliön päässä(sisäänjouston vaimennus) ja iskarin alapäässä talttapäällä säädettävä ulosjouston vaimennus. Ja tietty se jousien esijännitys tiukemmalle, mikä sitte nostaa myös sitte maavaraa. Itellä on kyllä sisäänvaimennus ihan minimi asennossa eikä tunnu kyllä ollenkaan löysältä.
Re: SMC Wildcat 500
Mikset vaan vaihtanu suosiolla eteen molempia uusia? siis kahvalta veisit omat letkut ja linkoisit sen jakajan tallin nurkkaan? Ja oisko polaris predatorissa sama takaratas? Ja lamokseltahan niitä saa ainakinLatticello kirjoitti:MISTÄ värkistä käy TAKARATAS, TAAKSE svingin suoja ja ETEEN TUKIVARSIEN SUOJAT?? meni edestä jo jarruletku poikki oli suht kömö hintalappu moisella pätkällä..