Lamoksen myymään rulla+peukkukaasu yhdistelmään menee suoraan vakiovaijeri. Muilla rullakaasuilla taitaa mennä vaijeri uusiksi.Pebru§ka kirjoitti:nii se vaijeriko menee mihin rullakaasuun vaan?
SMC Wildcat 500
-
- 2WD
- Mönkijä:: SMC Wildcat 500 RE
Re: SMC Wildcat 500
Onko toi wandamotorin rulla+peukkukaasu samanlainen, jos ei nii käykö se?MikeK kirjoitti:Lamoksen myymään rulla+peukkukaasu yhdistelmään menee suoraan vakiovaijeri. Muilla rullakaasuilla taitaa mennä vaijeri uusiksi.Pebru§ka kirjoitti:nii se vaijeriko menee mihin rullakaasuun vaan?
-
- 2WD
Näyttää täysin samalta. Rullakaasun lukitus namiska sekä muotoilu täsmää. Itse en omaani vaihtanut, vaan Lassi vaihtoi. Kertoi vaan että tuo menee ilman vaijerin vaihtoa ja on suht helppoa.Pebru§ka kirjoitti:Onko toi wandamotorin rulla+peukkukaasu samanlainen, jos ei nii käykö se?MikeK kirjoitti:Lamoksen myymään rulla+peukkukaasu yhdistelmään menee suoraan vakiovaijeri. Muilla rullakaasuilla taitaa mennä vaijeri uusiksi.Pebru§ka kirjoitti:nii se vaijeriko menee mihin rullakaasuun vaan?
- JJP
- Tracks
- Mönkijä:: Yamaha Banshee 350
Rullakaasun saa tilattua interneetistä ja niissä tulee aika usein vaijeri mukana.
Hulluudessa on tiettyä huvia, jota muut kuin hullut eivät tunne..
Kuvasteita
"Olen vapaa ennakkoluuloista, vihaan kaikkia tasapuolisesti."
Kuvasteita
Mitenköhän on ajelin mönkijällä viikko sitten ja huomasin ajossa etupään pikkusen täristävän/pomppivan 80km vauhdissa ajattelin et vika olis renkaissa joten vaihdoin uudet nakit alle, mutta kyllä se sama ongelma on et olisko vanteet menny jostai syystä kieroksi.
auttaako tasapainotus mitään mönkijän renkaissa?
-
- Tracks
- Mönkijä:: AC 500 -08.SAint green
Tasapainotuksella on vain työllistävä vaikutus,aivan turhaan niitä satoja grammoja painoja niin vanteisiin laitetaan.

Eipäs hättäillä,niinkuin köyhät!
...ensin juomme rahat, ja sitten kävelemme kotiin!
...ensin juomme rahat, ja sitten kävelemme kotiin!
- Jonska
- 6WD
- Mönkijä:: No quad
- Paikkakunta: Kouvola, Inkeroinen ja Helsinki Skype: Jonska tai Jouni Lyyra
Auttaa, muttei kierossa vanteessa. Takarenkaita oikeestaan turha painottaa, rengas ei välttämättä pysy vanteella samassa kohtaa eli vanne pyörii enempi kuin rengas. Varsinkin matalilla ilmanpaineilla ajettaessa. Mutta eturenkaat painotin omastani aikoinaan, on se vaan mukavampi ajaa ja kiinalaisissa ei runkokaan niin paljon rasitu. Smc ei tosin tuosta ole moksiskaan, sehän ei kiinalainen olekille666 kirjoitti:Mitenköhän on ajelin mönkijällä viikko sitten ja huomasin ajossa etupään pikkusen täristävän/pomppivan 80km vauhdissa ajattelin et vika olis renkaissa joten vaihdoin uudet nakit alle, mutta kyllä se sama ongelma on et olisko vanteet menny jostai syystä kieroksi.

-
- 2WD
Itse tasapainotin eturenkaat eikä hirveästi asiaan auttanut. Mutta laskemalla paineita rauhoittui keula kummasti. Olikin aika kovat paineet laitettu sisään kun pelin sain...kille666 kirjoitti:Mitenköhän on ajelin mönkijällä viikko sitten ja huomasin ajossa etupään pikkusen täristävän/pomppivan 80km vauhdissa ajattelin et vika olis renkaissa joten vaihdoin uudet nakit alle, mutta kyllä se sama ongelma on et olisko vanteet menny jostai syystä kieroksi.
- Jonska
- 6WD
- Mönkijä:: No quad
- Paikkakunta: Kouvola, Inkeroinen ja Helsinki Skype: Jonska tai Jouni Lyyra
uudessa renkaassa pitääkin pitää pari kiloo painetta parin viikon ajan ni rengas asettuu paikoilleen ja muotoutuu lopulliseen muotoonsa. Uudet renkaat kun on aikamoisessa mytyssä tehtaalta tullessaan.
-
- 2WD
No enpä tuota tullut ajatelleeksi. Aluksi täristi ihan 60km/h vauhdeissa ja eilen päästelin 110-120km/h menemään ilman tärinää... Sitten tuleekin ongelmaksi tuo ilmanvastusJonska kirjoitti:uudessa renkaassa pitääkin pitää pari kiloo painetta parin viikon ajan ni rengas asettuu paikoilleen ja muotoutuu lopulliseen muotoonsa. Uudet renkaat kun on aikamoisessa mytyssä tehtaalta tullessaan.

-
- 6WD
- Mönkijä:: Outlander 500 max xt
Kannattaa kattoo myös etuiskareiden sisäämeno ja paluu jännityksen säädöt kohdalleen niin rauhottuu etupää kummasti.Itsellä oli ainakin tehtaan jäljiltä toisessa aivan eri säädöt kun toisessa ja vielä kun etsii itse kohdalleen sen mukaan missä ajelee niin paranee paljon.
Tuli laitettua vielä tuulisuoja bleksi,sellainen pienehkö brätkäbleksi niin suuremmissa nopeuksissa on huomattavasti vakaampi ajettava ainakin tuulella ja autojen perässä.
Toi bensahana vähän ihmetyttää kun mittari putoo kolmesta palkista kahteen niin menee lähes välittömästi varatankille ja bensaa on vielä 6 litraa jäljellä.No eihän toi nyt mikään ongelma ole kun pitää varatankilla kokoajan niin ei tarvi hötkyillä asian kanssa mutta tuntuu vähän oudolta.
Tuli laitettua vielä tuulisuoja bleksi,sellainen pienehkö brätkäbleksi niin suuremmissa nopeuksissa on huomattavasti vakaampi ajettava ainakin tuulella ja autojen perässä.
Toi bensahana vähän ihmetyttää kun mittari putoo kolmesta palkista kahteen niin menee lähes välittömästi varatankille ja bensaa on vielä 6 litraa jäljellä.No eihän toi nyt mikään ongelma ole kun pitää varatankilla kokoajan niin ei tarvi hötkyillä asian kanssa mutta tuntuu vähän oudolta.
- JJP
- Tracks
Lokareiden muokkaus auttaa.MikeK kirjoitti:No enpä tuota tullut ajatelleeksi. Aluksi täristi ihan 60km/h vauhdeissa ja eilen päästelin 110-120km/h menemään ilman tärinää... Sitten tuleekin ongelmaksi tuo ilmanvastusJonska kirjoitti:uudessa renkaassa pitääkin pitää pari kiloo painetta parin viikon ajan ni rengas asettuu paikoilleen ja muotoutuu lopulliseen muotoonsa. Uudet renkaat kun on aikamoisessa mytyssä tehtaalta tullessaan.
Kuvasteita
Kuvasteita
-
- 2WD
No tuota olen suunnitellut, mutta en ole vielä keksinyt miten muokkais. Olisko jollain kuvia fiksuista muokkauksista?JJP kirjoitti:Lokareiden muokkaus auttaa.MikeK kirjoitti:Sitten tuleekin ongelmaksi tuo ilmanvastus
- JJP
- Tracks
Jokainenhan tekee omanlaisensa.
Ei siihen ole oikeaa ja väärää tapaa.

Kuvasteita
Kuvasteita
Kannattaako noita katteita mennä pilkkomaan, kun tuskin ajat koko aikaa yli 120km/h.MikeK kirjoitti:No tuota olen suunnitellut, mutta en ole vielä keksinyt miten muokkais. Olisko jollain kuvia fiksuista muokkauksista?JJP kirjoitti:Lokareiden muokkaus auttaa.MikeK kirjoitti:Sitten tuleekin ongelmaksi tuo ilmanvastus
Jokainen omalla tavalla.