Olisin ostelemassa ja ei viittis lähtee ajelemaan maahantuojalle. Olisiko "kulmilla" jotain kaveria joka voisi pienen esitelmän kamppeesta pitää?

Itse asustelen Lohjalla.
Hienoa ja kiitos!kovati kirjoitti:Salosta löytyy 500 RE eikä tuo matka lohjalta saloon pitkä ole!
Kysäiseppä lamoksen lassilta niin saat varmimman tiedon.Jani_rr kirjoitti:Hienoa ja kiitos!kovati kirjoitti:Salosta löytyy 500 RE eikä tuo matka lohjalta saloon pitkä ole!Lähtisin melkeinpä samoin tein prätkällä liikenteeseen, mut vähä sateisen oloinen ilma. Mut ilmoottelen jos ei lähempää löydy.
Tai sitten ostan sian säkissä
Samalla voisi kysäistä että mitkä liikkeet huoltoo SMC:tä näillä nurkilla?
Tänks. laitoin viestiä.JJP kirjoitti:Kysäiseppä lamoksen lassilta niin saat varmimman tiedon.Jani_rr kirjoitti:Hienoa ja kiitos!kovati kirjoitti:Salosta löytyy 500 RE eikä tuo matka lohjalta saloon pitkä ole!Lähtisin melkeinpä samoin tein prätkällä liikenteeseen, mut vähä sateisen oloinen ilma. Mut ilmoottelen jos ei lähempää löydy.
Tai sitten ostan sian säkissä
Samalla voisi kysäistä että mitkä liikkeet huoltoo SMC:tä näillä nurkilla?
Mä vaihdoin 954 hondan wildcattiin eikä kaduta hetkeekään. Senku ostat vaaJani_rr kirjoitti:Moro,
Olisin ostelemassa ja ei viittis lähtee ajelemaan maahantuojalle. Olisiko "kulmilla" jotain kaveria joka voisi pienen esitelmän kamppeesta pitää?
Itse asustelen Lohjalla.
Polte älytön!kastemato kirjoitti:Mä vaihdoin 954 hondan wildcattiin eikä kaduta hetkeekään. Senku ostat vaaJani_rr kirjoitti:Moro,
Itse asustelen Lohjalla.
Ei yhtään. Veikkaan että itellä ainaki vaihtuu vaan tehokkaampaan mönkijään jos vaihtuu. Speed triplestä sais vielä sen verran rahaakin että sillä kyllä mönkijän saa.Jani_rr kirjoitti: Polte älytön!Noh hankinta on enään itsestä kiinni. Rahat periaatteessa jo kasassa. Ei ole ollut yhtään kaipuuta prätkään? Mullon 1050 Speed Triple. Jätän ainakin joksikin aikaa vielä taloon. Tosin jos tuo mönkkäröinti on niin kivaa ku väitetään, niin sitten laitetaan rahaksi prätkä ja ostetaan isompaa peliä alle.
Täällä taas sattu käymään niin että vaihdoin isomman ja tehokkaamman wildcattiinkastemato kirjoitti:Ei yhtään. Veikkaan että itellä ainaki vaihtuu vaan tehokkaampaan mönkijään jos vaihtuu. Speed triplestä sais vielä sen verran rahaakin että sillä kyllä mönkijän saa.Jani_rr kirjoitti: Polte älytön!Noh hankinta on enään itsestä kiinni. Rahat periaatteessa jo kasassa. Ei ole ollut yhtään kaipuuta prätkään? Mullon 1050 Speed Triple. Jätän ainakin joksikin aikaa vielä taloon. Tosin jos tuo mönkkäröinti on niin kivaa ku väitetään, niin sitten laitetaan rahaksi prätkä ja ostetaan isompaa peliä alle.
Uus vai käytetty? Suosittelen sitte heti alkuun kartiosuodatinta ja dynojetin sarjaa. Vakion seokset on pirun laihalla. Sitte se vasta alkaa kulkee.Jani_rr kirjoitti:Huomenna se sitten kotiutuu.. Tulee hiekkatiet saamaan runtua!
"Uusi" käytettykastemato kirjoitti:Uus vai käytetty? Suosittelen sitte heti alkuun kartiosuodatinta ja dynojetin sarjaa. Vakion seokset on pirun laihalla. Sitte se vasta alkaa kulkee.Jani_rr kirjoitti:Huomenna se sitten kotiutuu.. Tulee hiekkatiet saamaan runtua!
Siinäpä just, ei tee kovin hyvää venttiileille jos käy laihalla(niinku se varmasti käy). Ite katoin säädöt heti seuraavana päivänä kun vehkeen sain. Ja kyllä sisäänajossakin kuuluu sitte antaa sille mailaa. Mulle se on tietysti ihan sama miten teetteJani_rr kirjoitti:
"Uusi" käytettyEli tän vuoden malli ja 600km mittarissa. Lamokselta lähtiessään on siihen asennettu tehoputki. Tuskinpa alan kartiosuodattimia laittelemaan. Katsellaan sisään ajon jälkeen kaasarin säädöt kohdalleen.
Kyllä meinaan säädöt kohdalleen laittaa. Pitää vaan löytää penkki missä säätelee. Mut täytyypi myöntää ettei ole ollut aikoihin noin hauskaa ku tänään mönkijän sain. Vieläkin naama näkkärilläkastemato kirjoitti:Siinäpä just, ei tee kovin hyvää venttiileille jos käy laihalla(niinku se varmasti käy). Ite katoin säädöt heti seuraavana päivänä kun vehkeen sain. Ja kyllä sisäänajossakin kuuluu sitte antaa sille mailaa. Mulle se on tietysti ihan sama miten teetteJani_rr kirjoitti:
"Uusi" käytettyEli tän vuoden malli ja 600km mittarissa. Lamokselta lähtiessään on siihen asennettu tehoputki. Tuskinpa alan kartiosuodattimia laittelemaan. Katsellaan sisään ajon jälkeen kaasarin säädöt kohdalleen.
Salostako olit? Täällä riihimäellä olis ainakin penkki, mutta taitaa salosta olla noin 100 kilsaa.Jani_rr kirjoitti:Kyllä meinaan säädöt kohdalleen laittaa. Pitää vaan löytää penkki missä säätelee. Mut täytyypi myöntää ettei ole ollut aikoihin noin hauskaa ku tänään mönkijän sain. Vieläkin naama näkkärilläkastemato kirjoitti:Siinäpä just, ei tee kovin hyvää venttiileille jos käy laihalla(niinku se varmasti käy). Ite katoin säädöt heti seuraavana päivänä kun vehkeen sain. Ja kyllä sisäänajossakin kuuluu sitte antaa sille mailaa. Mulle se on tietysti ihan sama miten teetteJani_rr kirjoitti:
Jani