kastemato kirjoitti:Onkos noi etukumit maxxis spearzit(195)?
On! Ja tasapainotettu (8" vanne), ei ravista eikä pompota.
Nii arvelinki.
Mä venytin tänään 150/80 skootterin pyörät 8" leveelle vanteelle, toiseen meni painoja 5g ja toiseen 10g. Hyvät oli vetää mutta ehkä vähä korkeet mun makuun. Eli taidan ajella loppukesän noilla mitkä kuvissa on ja ens kesäks kierros spearzeja.
JJP
Edessä tossa kuvassa 130/70 bridgestonet ja takana artrax fastrax 225/40. Ja kyllä olin ainoo :/
miten ne näyttää siltikin niin matalilta.
Ite oon joskus billoissa käyny mutta aika tylsiä reissuja ollut.Aina silloin on hyvä meininki ku ei oo ollu mukana.
Hulluudessa on tiettyä huvia, jota muut kuin hullut eivät tunne.. Kuvasteita
"Olen vapaa ennakkoluuloista, vihaan kaikkia tasapuolisesti."
JJP kirjoitti:miten ne näyttää siltikin niin matalilta.
Ite oon joskus billoissa käyny mutta aika tylsiä reissuja ollut.Aina silloin on hyvä meininki ku ei oo ollu mukana.
Noita takasiako meinaat? Ne oli varmaan 3senttiä matalammat kun ne kenda speedracerit mitkä tossa on vakiona, vaikka samaa kokoo ovat.
Riksun B illat on aina parhaita. Niihin kannattaa tulla
No mä just kävin hakee sellasen, ja sain rullakaasun vaijereineen mukaan. Tarttis sen imupuolen tötterön jostai..varmaa ktm liikkeestä sitte..
*edit. Sepä oli kallis osa...6euroo. Tosin se tulee vasta loppuviikosta ni ei saa kaasaria kiinni :/
No mä just kävin hakee sellasen, ja sain rullakaasun vaijereineen mukaan. Tarttis sen imupuolen tötterön jostai..varmaa ktm liikkeestä sitte..
*edit. Sepä oli kallis osa...6euroo. Tosin se tulee vasta loppuviikosta ni ei saa kaasaria kiinni :/
täytyy olla tarpeeksi pitkä se imu kaula koska jos se on lyhyt se kaasari ottaa yläpalkkiin kiinni ja mitä pitempi tuo imukaula on niin kierroket kärsii mut vääntöä tulee lisää.
kastemato kirjoitti:No nyt on keihini kiinni ja lähes säädetty(tarvii pienemmän tyhjäkäynti suuttimen). Ja voi pojat että tuli kivasti vääntöö alhaalta ylös asti
Mitkä suuttimet laitoit? onko normaali ilmansuodatin vai vapaasti hönkivä?
kastemato kirjoitti:No nyt on keihini kiinni ja lähes säädetty(tarvii pienemmän tyhjäkäynti suuttimen). Ja voi pojat että tuli kivasti vääntöö alhaalta ylös asti
ilmat 180 ja 120, pääsuutin 172,tyhjä 50 ja pumpun 85. Vääntö nousee 2500 kohdalla pystysuoraan ylös ja pysyy sielä 48nm lähes 6000 asti, pyöriltä siis.
ilmat 180 ja 120, pääsuutin 172,tyhjä 50 ja pumpun 85. Vääntö nousee 2500 kohdalla pystysuoraan ylös ja pysyy sielä 48nm lähes 6000 asti, pyöriltä siis.
Kävitkö penkittämässä? aika iso tyhjäkäynti suutin. onko tuo 41mm mx keihin vai se vanhan mallin keihin?
Ja ilman suodatin ei taida olla vakio, koska noin iso pääsuutin.
kille666 kirjoitti:
Kävitkö penkittämässä? aika iso tyhjäkäynti suutin. onko tuo 41mm mx keihin vai se vanhan mallin keihin?
En käyny, kun hatusta keksin ton vääntökäyrän.
Niinhän mä sanoin että tarvii pienemmän tyhjäkäynti suuttimen. Eikä toi pääsuutin nyt niin iso ole, se on sopiva. Ja on siis kartio suodattimella kun mönkijä on niin matala ettei orkkis putsarin kotelo mahdu olemaan.
Taitaapi toi olla ihan viimesintä mallia mx41, koska siinä on TPS. En tarkemmin tiedä mistä vehkeestä, ilmeisesti melko isosta koneesta kun noin isot suuttimet oli paikallaan.
kille666 kirjoitti:
Niinhän mä sanoin että tarvii pienemmän tyhjäkäynti suuttimen. Eikä toi pääsuutin nyt niin iso ole, se on sopiva. Ja on siis kartio suodattimella kun mönkijä on niin matala ettei orkkis putsarin kotelo mahdu olemaan.
Taitaapi toi olla ihan viimesintä mallia mx41, koska siinä on TPS. En tarkemmin tiedä mistä vehkeestä, ilmeisesti melko isosta koneesta kun noin isot suuttimet oli paikallaan.
laita sinne 45 tai 42 tyhjäkäynti suutin ja seos ruuvia 1,5auki.. mulla on tällä hetkellä 185 pääsuutin täytyis viedä penkkiin taas ku sais aikaseksi.
kille666 kirjoitti:
laita sinne 45 tai 42 tyhjäkäynti suutin ja seos ruuvia 1,5auki.. mulla on tällä hetkellä 185 pääsuutin täytyis viedä penkkiin taas ku sais aikaseksi.
Se on säädetty jo.
Ja muistappa kille että siinä on myös ilmasuuttimet ettet pelkällä pääsuuttimella pelaa koska niin se ei varmana ala toimimaan.