Ei meillä mitään sellaista foorumia ole?!?Kyllä mä sensuroitu myyn eteenpäin ihan IRL tasolla.
Vaikkakin on hymiöt perässä, tämä palsta ei moisia asioita tunnusta!
Mika
Hulluudessa on tiettyä huvia, jota muut kuin hullut eivät tunne.. Kuvasteita
"Olen vapaa ennakkoluuloista, vihaan kaikkia tasapuolisesti."
JJP kirjoitti:Ei meillä mitään sellaista foorumia ole?!?Kyllä mä sensuroitu myyn eteenpäin ihan IRL tasolla.
Vaikkakin on hymiöt perässä, tämä palsta ei moisia asioita tunnusta!
Mika
Logibear kirjoitti:shade ilmoitti etukäteen usealle modelle ajaneensa laittomasti videolla joten poistin linkit tästä ketjusta.
-Logibear-
Katsojat ei sitä olisi tiennyt.
Jeejee jeesus auta meitä
Ja mitähän väliä sillä on? Siis ajaako joku laittomasti? Eikö se ole tekijän ongelma?
Olis luultavasti ollu edes jotain meininkiä, toisin kun noissä ojan hinkkaus pätkissä...
Logibear kirjoitti:shade ilmoitti etukäteen usealle modelle ajaneensa laittomasti videolla joten poistin linkit tästä ketjusta.
-Logibear-
Katsojat ei sitä olisi tiennyt.
Jeejee jeesus auta meitä
Ja mitähän väliä sillä on? Siis ajaako joku laittomasti? Eikö se ole tekijän ongelma?
Olis luultavasti ollu edes jotain meininkiä, toisin kun noissä ojan hinkkaus pätkissä...
Voisko tänne foorumille tehdä yhden "suljetun" osaston, mihin ei olisi tissiposkille pääsyä? Eli ns omalla vastuulla videoita, yms.. Tuntuu että vähän liian tarkasti viilataan pilkkua, ja osa kuskeista antaa pahaa silmää ku joku päästelee hiekkamutkapätkiä vähän vapaammin.
Älköön modet ottako liian kirjaimellisesti ylläolevaa tekstiä
Can Am 1000 Renegade Xxc Triple Black 2018. T3b (80km-h) ABS
Can Am 1000 XTP 2013 (TL)
Yamaha Raptor700 2008 (TL) / Polaris 570, 2017 raktori
Yamaha Raptor700 ,2007 (TL)
SMC Wildcat 500 , ? (TL)
Tottakai voisi.Modet voisi sieltä suoraan laittaa vinkkiä http://www.poliisi.fi/irc-galleria
mutta joo...jokainen voisi huolehtia omista hommistaan mutta täällä kyllä tuomitaan herkästi.
Jokainen julkaisees omalla vastuulla mutta eipä noi videot täältä poliisille asti menisi jos kukaan ei vasikoisi.
Eli luvassa on siis jatkossakin ojassa piehtarointia.
Niin ja poliiseja tuskin kiinnostaa että pärrääkö joku laittomasti jossakin jumalan selän takana, jos tiellä pärräis niin sitte niitä vissiin kiinnostas enemmän ja muutenkin poliisit taitaa tietää tän kokkolan rata homman niin niitä tuskin senkään takia kiinnosta mutta mun kaikki videot löytyy youtubesta hakusanalla WoZdarkness jos joitaki kiinnostaa...
Tuota ei toivottavasti sensuroida koska se on noin niinkun yleisesti laitettu ja ei kerrota suoraan että mitä videoita sieltä löytyy...
shade kirjoitti:Rohkeasti ja vähän epätietoisesti laitan nyt tän linkin jossa on vähän Polaris Outlawilla pärräilyä:
Video on varmasti joidenkin mielestä pitkästyttävä (10 min) mutta jota kiinnostaa niin saa katsoa
EDIT: No näinhän siinä sitte kävi että video poistettiin, no laitan kyllä lisää ku käydään alavudella sarvikkaan kanssa ajamassa laillisesti radalla, katotaan kuinka paljon jään jälkeen . Just tollasia kommentteja tarvitaan jossa katsojat kertoo mielipiteitänsä että voi jatkossa laittaa sellasia videoita joita katsojat tykkää katsoa, eli jatkossa videoita ilman musiikkia....
Menny ediitti ohi. Laitat just semmosia pätkiä kun ite tykkäät. Teet sitte niin tai näin hyvvä/huonoa kritiikkiä/kommenttia tulee. Tää kyseinen musa mikä oli ei ollu "ihan" mulle. Musikkia kun noihin videoihin laittaa niin onhan se pääsääntöisesti viihdyttävämpää kattoa kuin ilman. Paras yhdistelmä on mun mielestä niin et musiikki soi vaan taustalla ja välillä ei ollenkkaan.
..kahden mönkijän yksinhuoltaja..
Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!