vinssi kirjoitti:Voishan sitä lähteä, päiväreissuja periaatteella.
Salesone, lähdetkö ajokaveriksi ?
Mä voin ostaa kunnon nävigäättörin, sä saat nyt kuvata !
Eiköhän tuo tule kolattua, tältä vuodelta jää syystä ja toisesta kisahommat vähemmälle ni tuonne ainaki reenaamaan ensi kauteen!
Jos ei Kalle lähe kaveriksi noin niinku tiimin nimissä ni sitte mie kiertelen mielellään sun perässä kameran kans, näkyy susta kuiten silleen se paras puoli parhaiten...
Honda TRX300FW -91 "BIG BLUE"
Exät: 2xKymco, 2xLinhai 1xDinli 1xHonda ja 1xCan-am
vois lähtee ellei sillon oo jo kauheen paljon lunta.
Rajoittavat tekijät tuossa hevosvoimissa ja paikkojen ajettavuudessa.
Ja toki pitää kai joku ajokaverikin saada matkaan.,
Ehdokkaita??
Minä lähden VINSSIN kanssa Team XP 850 Polaris-Brandtina, Kalle ja Salesone saa ajaa sitten Team Bike World/Puuilo Hondana. Hörpötellään ja papatellaan palkinnot kotiin !!!
TRX kirjoitti:Minä lähden VINSSIN kanssa Team XP 850 Polaris-Brandtina, Kalle ja Salesone saa ajaa sitten Team Bike World/Puuilo Hondana. Hörpötellään ja papatellaan palkinnot kotiin !!!
Pittää soittaa Kallelle että pakkaa repun..!
Honda TRX300FW -91 "BIG BLUE"
Exät: 2xKymco, 2xLinhai 1xDinli 1xHonda ja 1xCan-am
TRX kirjoitti:Minä lähden VINSSIN kanssa Team XP 850 Polaris-Brandtina, Kalle ja Salesone saa ajaa sitten Team Bike World/Puuilo Hondana. Hörpötellään ja papatellaan palkinnot kotiin !!!
Pittää soittaa Kallelle että pakkaa repun..!
On se hyvä että toi TRX lähtee ulkoiluttaan tuota XP:n specialmallia, äijä heitti sen verran mielenkiintoista tuosta laitteesta että...no ei oo tapana pilata yllätystä.
Ja tuttu "papattajajengi" näyttää kuin näyttääkin raahautuvan mestoille, me (minä ja trx) lauletaan teidät "suohon" kuin Kalevassa aikoinaan, vai miten se oli??
No lystiä näyttää tulevan, toivotaan että pelit kestää, vaikka ei kisa olekaan niin ei tuon TRX kanssa voi ajaa muutakuin aina "pikkukisaa" ja semilujaa siirtymillä. heh
exät:SP800-08, XP850EPS BigGun-10,XP850EPS Forest-11, 1000 Xxc Renegade-12, Scrambler 850 HO EPS-13.RZR 800S EUT-13,Polaris Scrambler xp 1000 2014, Polaris Sporsman Super Atv MONSTER 2015, Polaris XP 1000 Scrambler -16, Polaris RZR Turbo -17
Arvostettu racing team willa hetero saapuu puolustamaan kolmatta perättäistä voittoaan poikkeuksellisesti honda painotteisella, puhtaasti nautiskelijoista koostuvalla kakkosjoukkueellaan nimeltään "pyynpillittäjät". Teemana sama kuin aiempinakin vuosina elikkäs "kustaan polarikset nurin ja nauretaan päälle". Onnea kaikille kilpailuun osallistuville tasapuolisesti ja jo jännityksellä odotellaan mikä tiimi sijoittuu kakkoseksi heti meidän jälkeen
Nyt on kutsu virallistettu tämän topikin alkuun. Kipinkapin ilmoittautumaan ja ajamaan Askolan mahtavissa maisemissa oikein joukolla. Tiedossa siis kunnon suunnistamista ja mönkimistä mainiossa maastossa, mainion seuran saattelemana.
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala https://www.pariuraa.fi/wordpress