Lavarunkokehikko meinasi taipua takaa kun puut oli pitkiä ja painopiste jäi vähän liian taakse, eli suurin piirtein sen takareunan päälle ja kantava tukipiste/akseli ovat keskemmällä. Muutenkin olen ajatellut vähän parannella, kun ehtii, jo muutenkin hyvää kärryä, meinaan siirtää tuon kippisaranakohdan ihan taakse, eli teen vähintään samanvahvuisesta tavarasta uudet koko pitkät rungot edestä taakse saakka ja kippikiinnitys vasta sinne kiinni, toki myös akseli tulee uudelleen kiinnitettäväksi. Lisäksi ajattelin tehdä rungon alkupäähän lisätuet/sivuttaisvahvistukset ettei tule nosturin kanssa keskirunkoon taipumaa. Tässä on taipumien estämisen lisäksi sekin etu että voi paremmin kipata kuorman vaikka tasaisella, eikä lavan perä ole heti maassa, vaan pysyy kokoajan yhtä korkealla. Tästä on muutaman kerran ollut ongelmia kun olen ajanut erilaista tavaraa, kun lava ei siis nouse riittävän pystyyn et olis käytännössä hyvin toimiva ja kuorma valuisi itsestään alas kun vinssillä nostan kipin.
Teliakselin tukirautakin kaipaa vahvistavaa rautaa kylkiinsä, nyt meinaa kärryn renkaatkin olla "kääntyvää" malli

Ps. Kärri on oikeasti aika kestävää mallia, olen joskus kokeilumielessä lastannut siihen ISONKIN kuorman ja hyvinhän se sen kesti ja kun kuorma lastataan tasaisesti (aina ei voi), kärrissä ei esiinny taipumaakaan muualla kuin teliakseliraudassa ja lavarungon etupäässä. Itseäni eniten epäilytti pyörännapojen ja akselien kestäminen. Pääosin pyrin kuitenkin ajelemaan maltillisilla kuormilla, minulla ei ole mitään halua ehdoin tahdoin rikkoa laitteita, täytyy se kuitenkin välillä mielenkiinnosta kokeilla mitä ne laitteet tiukan paikan tullen kestää.