atv mies kirjoitti:Polaris Lock and Ride korkea tuulilasi. Oli pakko ostaa kun tuntui että näpit ja pärstä jäätyy kun ajelee kouluun.
Tuo muuten auttaa tilannetta todella paljon, itse en ainakaan enää talvis aikaan luopuisi tuulilasista. Itsellä pyörittää jonkinverran ilmaa tuo oma puolikorkea lasi juuri lipan alle, varmaan johtuu tästä traktorin normaalia korkeammasta penkistä, mutta ihan hyvä silti. Aika ufon näkösiä vaan nuo pollen uudet ikkunat
Suomen Nuoret Mönkijäharrastajat
Mönkijätaistelulähetti EU T3 badass bombers! 2/3
Kymco mxu 50 -> Polaris Sportsman 500 T3 -> Polaris Bigboss 800 6x6
Tuli muutama viikko sitten hankittua 2010 800r xt-p kananen. Tilaukseen pistettiin lumilevy työkalu runkoineen ja pari kappaletta xenoneita keulalle. Tänään kasattiin aura kondikseen, ja huomenna valojen kimppuun.
Olen nähnyt jossain mönkijätarvikeliikkeen ilmoituksen, jossa oli yleismallin tuulilasi alle satasella, en nyt vaan enää muista mikä oli tämä firma, siis eipä taida kannattaa itse tehdä. Itse ostin Hondaan tuulilasin, Brondo-merkkisen tasan satasella tällä viikolla Porissa.
dicen tuulilasi itsellä,maksoi 90€ (ihan ovh ilman tinkimistä). hyvältä vaikuttaa,ei ihan mikään paras mutta pienellä muokkauksella ajaa asiansa lähes täydellisesti (ja suoraan paikalleen pistettynäkin hyvin)
Can-am 500 G2 max STD traktori -13
Honda trx 90 -01
Ex. Yamaha yfm Raptor 250r SE -09
R.I.P. Yamaha 700 Karhu traktori -10 *lunariin* Suomen Nuoret Mönkijäharrastajat
"Well there's your problem" -Adam Savage