Taidan pistää talviteloille jos en pian löydä vikaa... Vaihtoon kaikki tuohon liittyvät anturit 2kpl sekä termari, sit katotaan uudestaan.
On vaan niin pirusti duunia et ei taho keretä ja sit kun on hieman pitempi vapaa 2päivää niin ei välttis jaksa




Saitkos selosteen mitä ne huollossa siihen konkreettisesti tekivät, itsellä ensihuolto maksoi reilusti alle 200€ (tgb blade 550) !!JohannesA kirjoitti:270 km, kallis ekahuolto takana (249e) ja kohta lumityöt odottaa, maa tosin ihan velliä just nyt Oulussa. Bilteman lumiketjut hankittu, yritän varmaan asentaa ne ilman renkaan tyhjäämistä kun on tullut niin sekavaa mielipidettä asiasta.
Jos ne vaan sääsi venat niinkun ekassa huollossa kuuluu niin tuo hinta on mun mielestä kohdallaan, oon antanut itseni ymmärtää ettei ole mikään helppo homma tuo venojen säätö.JohannesA kirjoitti:En pyytänyt selostusta. --tutti vaan kun ensin ne sanoi et 50 € ja sitten hinta nabsahti 240. NO, se nyt käytännössä sanoi, että kaveri vaihtoi ne nesteet edestä ja takaa ja veti sitten tosiaan sen huoltkirjan mukaan jokaisen kohdan, muutamia tunteja ne sitä teki. Kovasti ovat kunnollisen tuntoisia tyyppejä, en epäile vedätystä.
Turha alkaa siis väittää ettei nää kestä mitään.ViiMax kirjoitti:Oli joku jo kerennyt rullaa 550 bladella 18 000km, laite oli modularboxin pihassa kun eilen kävin siellä, ajoa on siis riittänyt![]()
Toi on niin tosi kaiken saa rikki jos haluaa, oli juur puhetta tuolla huollossa kun tällä viikolla käytin tegua 1tkm mittarissa näiden tegujen laadusta ja huoltomies sano että nää on ihan hyvä laatusia vehkeitä eikä lainkaan niin kiinalaisia mitä monet väittää.ViiMax kirjoitti:Kaikenhan saa hajalle jos haluaaSaa nähä mitä toi oma blade kestää, ajelut on lähes kaikki pelkästään maastossa ja työkäytössä, oli tossa yks pikkublade jossa kans kymppi mittarissa ja ihan ehjä peli muuten. Normi huollot kun tekee niin kyllä saa tegustakin kaverin pitkäks aikaa, ite en oo mitään hajalle vielä saanut muuta kuin 2 kpl sivulokareita --> puihin nojatessa, onneks nekin on vaihdettavat ja saa varaosina.
Vaihdetangon "mekanismi" pitää tietyillä kierroksilla räminää, mutta ongelman poistoon on lääke. Rasvan puutteesta se johtuu, eli sinne mekanismiin laitat rasvaa/vaseliinia. Se on siellä pakosarjan yläpuolella, sivukatteet auki, ei sen monimutkaisempi operaatio.kgb kirjoitti:1 500km tuli just täyteen!
Blade 550 TL
Ei mainittavia vikoja!
muutaman kerran metsässä kömpimässä!![]()
Rätiseekö kenelläkään vaihteen tanko tietyillä kierroksilla.Ärsyttää