Olin monta vuotta golfkentän apulaiskenttämestarina, mutta kun lopultakin kyllästyin turhanpäiväiseen hinkkaamiseen päätin aloittaa erä- ja luonto-oppaan opinnot. Sitä siis tällä hetkellä.
Aluksi nuorena autonasentajana, sitten lämmittäjänä voimalaitoksessa. Merenkulun alalla lähes kaikissa konepuolen hommissa, alkaen moottorioppilaasta vahtikonemestariksi. Öljysatamassakin meni varastonhoitajana monta vuotta. Nyt ollaankin eläkevaarina ja kalastellaan ja mökkeillään.
Ensteksi harjooteltiin monta vuotta elektroniikan myyntiä isossa puljussa, nyttemmin ollaan sekatyöläisenä: varasto- ja autonkuljettan hommia yms kaikkea siltä väliltä.
No toistaseks en oo vielä minkään alan osaaja mutta amiksessa opiskelen nytte Prosessitekniikan perustutkintoa elikkäs prosessinhoitaja musta sitten tulee tuohon kemian tehtaille parin vuoden päästä....
Osaamisesta en sitte niin tiiä. "Merimies" koulutukseltani, mut ei montaa päivää ole palkallisena seilattu...
En iljenny lähtiä kreikkalaiseen laivaan.....
..kahden mönkijän yksinhuoltaja..
Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
itse olen oppisopimuksella Pienkone huolto ja korjaus liikkeessä. Torniossa.
vesijetit,mönkijät,kelkat,leikkurit,sahat yms... amerikan autoja ja joskus joitain rattoreitaki mahtunut sekaan.
camshaft6 kirjoitti:Teollisuusvaihteiden kokoonpano on nykyään leipätyö.
Jonkunhan ne osat on tehtävä, meille tulee ohut leipä siitä.
En mää mistään mitään tiedä, eihän mulla ole edes mönkijää.
Uudenmaan Mönkijät ry
Olis ylimääräisenä vähäisellä käytöllä ollut trial Gas Gas TXT 280 03Edition...
Tällä hetkellä ei minkään alan osaaja. N. 16v tuli metsäkonetta ajettua ja sen kyllä tuntee selässä. Nyt olis sitte uus ammatti hakusessa, eläkevakutuusyhtiön tuella.