Eikä pidä jättää paksua prikkaa mutterin alta pois, vaikka kiusaus olisi suuri. Kun laittaa millisen säätölevyn, niin hätäisesti katsomalla mutteri kiristyy hyvin ilman paksua prikkaa, mutta ilmeisesti ei kiristykään. Seurauksena hihnapyörien urien vaurioituminen. Toinen vaihtoehto on se, että säätölevy alkaa toimia liukulaakerina, josta johtuen hihnapyörä pääsee tekemään pientä liikettä akselilla, holkki alkaa kaivertaa alumiinia, eikä mutteri enää kiristä. Selvitystyö omalta kohdalta on vielä hiukan vaiheessa, mutta uusi hihnapyörä on jo hankittuna, mutta odottaa vielä asennusta. Toinen riskipaikka on se, että hihna jää kanittamaan hihnapyörien välissä kiristyksen aikana, jolloin mutteri ei tietenkään kiristy oikein. Tämmöisiä huomion arvoisia kokemuksia, jos lähdette prikkavirittelyä kokeilemaan. Itse taidan jättää ensi kerralla säätöprikan laittamatta.

Jenkit on saman asian kanssa painineet, ja piru kun huomasin vasta sitten kun oma oli jo rikki: http://www.grizzlycentral.com/forum/gri ... ain-2.html Tämän ketjun vastauksesta numero 27 löytyy kuvia ongelmasta.