Ihan mielenkiinnosta kyselen, että kuin lujaa ollenkaan vedätte noita metsäpolkuja kun mua heikotti jo pelkkä katsominen saati että olisin ollu oikeesti itse ajamassa, mua sais tod.näk. odotella jotain viikon verran ennen kun tulisin perästä ja pisti korvaan tuo että onko Canassa noin siisti käyntiääni tollai kun mennään kovempaakin, vai olitko vaimentanu niitä ääniä jotenkin videolta.
So give me this and give me that smother me. And give me some of that bad stuff...
Ihan mielenkiinnosta kyselen, että kuin lujaa ollenkaan vedätte noita metsäpolkuja kun mua heikotti jo pelkkä katsominen saati että olisin ollu oikeesti itse ajamassa, mua sais tod.näk. odotella jotain viikon verran ennen kun tulisin perästä ja pisti korvaan tuo että onko Canassa noin siisti käyntiääni tollai kun mennään kovempaakin, vai olitko vaimentanu niitä ääniä jotenkin videolta.
Tuo nyt oli viime viikon ajoreitistä loppu pätkä, jonka koitin ajaa vähän vauhdikkaammin. Normaalisti ei tule ajeltua tollasta vauhtia. Mittaria en pahemmin ehtinyt kattella mitä näytti nopeudeksi, 135km ajettiin ja gps:n mukaan keskinopeus oli 20km/h taukoineen. Canan ääntä en ole muutellut hiljaisemmalle tossa videossa, Todellisuudessa on hiukan kovemmat äänet. Mukava ajella pitempääkin matkaa kun äänet on maltilliset.
lamettaa kirjoitti:tota voi sanoa jo kunnolla harrastamiseks ku noi lisävalot ja heepelit tossa tangossa maksaa jo varmaan enemmän ku mun takapotku craptorini
Halapoja on raptorit, sillä ledit 120€ xenonit 80€(pallastit on jäänyt edellisestä mönkijästä) gps noin 700€ (ostettu 07 muistaakseni) vinssin langaton kaukosäätö 35€ kahva ja peukalo lämmittimet noin 130€