rönttö kirjoitti:Nätti spinnaus kylällä ja takavanne kieroon, onpahan hyvä syy tilata leveempää vannetta ja kumia
Voisko valasta vähän tarkemmin miten sait sen kieroon?
Vois kuvitella että on kolautettu kanttariin.
Selviskö killen katteiden mysteeri?
Kuulemma ei pitäis mennä mistään pienestä lation osumasta kate tollein halki ja tuon muovin pitäis muuteski taipua aika hyvin ennenkuin napsahtaa halki. Aika mysteeri on. en keksi muuta valmistus virhe ja pakkanen.
Eikai tota tietoa nyt oo tarvinnu metsästää mistään?Tajuaahan sen jo tyhmempikin että ei ne ihan pienestä katkea.Valmistusvirheenkin voi jättää pois laskuista kun laite on kuitenkin jo kilometrejä nähnyt.
Itse veikkaan pakkasta.Minkäs värinen se villikissa nyt on?
Hulluudessa on tiettyä huvia, jota muut kuin hullut eivät tunne.. Kuvasteita
"Olen vapaa ennakkoluuloista, vihaan kaikkia tasapuolisesti."
JJP kirjoitti:Eikai tota tietoa nyt oo tarvinnu metsästää mistään?Tajuaahan sen jo tyhmempikin että ei ne ihan pienestä katkea.Valmistusvirheenkin voi jättää pois laskuista kun laite on kuitenkin jo kilometrejä nähnyt.
Itse veikkaan pakkasta.Minkäs värinen se villikissa nyt on?
Tuli ostettua käytettynä tuollainen SMC 500RE -2010, Ajettuna 4000km, kunto kuin uudella. Nyt vehkeellä 400km ajaneena voin sanoa että meno on hulvattoman hauskaa ja vehjehän on tietysti täysitehoinen. Tänään tein menopeliin 4000km huollon, mikä sujui hyvin.
Yksi asia minua vaivaa tuossa vehkeessä, kun vehkeen käynnistää kylmällä koneella niin sitä saa käyttää paikallaan tyhjäkäynnillä noin 5minuuttua ennen kuin voi lähteä liikenteeseen, muuten kone pätkii eikä anna ottaa kierroksia jos ei anna käydä tarpeeksi pitkään. Vaikuttaisi että ei saa tarpeeksi bensaa, mutta vehje toimii hienosti kun antaa sitten 5minuutin jälkeen lähteä liikkeelle. Tulppa oli hyvin ruskea niinkuin pitääkin olla ja kaasutin purettiin ja putsattiin kauttaaltaan kaasuttimen puhdistusaineella ja paineilmalla. Pääsuutin 150.
Tuntuu kuin tuossa olisi jokin esto että ei anna lähteä liikkeelle koska ryypyn vähäinen/täysi päällelaittokaan ei auta ongelmaa.
Tekeekö teillä muilla Villikissojen omistajilla kissat samoin vai onko tuo uusia säätöjä vailla?
Tuli ostettua käytettynä tuollainen SMC 500RE -2010, Ajettuna 4000km, kunto kuin uudella. Nyt vehkeellä 400km ajaneena voin sanoa että meno on hulvattoman hauskaa ja vehjehän on tietysti täysitehoinen. Tänään tein menopeliin 4000km huollon, mikä sujui hyvin.
Yksi asia minua vaivaa tuossa vehkeessä, kun vehkeen käynnistää kylmällä koneella niin sitä saa käyttää paikallaan tyhjäkäynnillä noin 5minuuttua ennen kuin voi lähteä liikenteeseen, muuten kone pätkii eikä anna ottaa kierroksia jos ei anna käydä tarpeeksi pitkään. Vaikuttaisi että ei saa tarpeeksi bensaa, mutta vehje toimii hienosti kun antaa sitten 5minuutin jälkeen lähteä liikkeelle. Tulppa oli hyvin ruskea niinkuin pitääkin olla ja kaasutin purettiin ja putsattiin kauttaaltaan kaasuttimen puhdistusaineella ja paineilmalla. Pääsuutin 150.
Tuntuu kuin tuossa olisi jokin esto että ei anna lähteä liikkeelle koska ryypyn vähäinen/täysi päällelaittokaan ei auta ongelmaa.
Tekeekö teillä muilla Villikissojen omistajilla kissat samoin vai onko tuo uusia säätöjä vailla?
erikoiseltahan tuo kuulostaa. onko suodatin vakio ja putsattu? ihmettelen vaan kovasti miten kaikilla on niin eri pääsuuttimet? kävit varmaan koe ajamassa tuon laitoksen, kun ostit sen niin oliko kone silloin lämmin vaiko kylmä? alkoiko ongelma huollon jälkeen? käy kysymässä lähimmästä huollosta mikä sun kissaa vaivaa, ettei leviä kokonaan. vaihda se tulppa myös josko auttais. paljonko maksoit kissasta?
Tuli ostettua käytettynä tuollainen SMC 500RE -2010, Ajettuna 4000km, kunto kuin uudella. Nyt vehkeellä 400km ajaneena voin sanoa että meno on hulvattoman hauskaa ja vehjehän on tietysti täysitehoinen. Tänään tein menopeliin 4000km huollon, mikä sujui hyvin.
Yksi asia minua vaivaa tuossa vehkeessä, kun vehkeen käynnistää kylmällä koneella niin sitä saa käyttää paikallaan tyhjäkäynnillä noin 5minuuttua ennen kuin voi lähteä liikenteeseen, muuten kone pätkii eikä anna ottaa kierroksia jos ei anna käydä tarpeeksi pitkään. Vaikuttaisi että ei saa tarpeeksi bensaa, mutta vehje toimii hienosti kun antaa sitten 5minuutin jälkeen lähteä liikkeelle. Tulppa oli hyvin ruskea niinkuin pitääkin olla ja kaasutin purettiin ja putsattiin kauttaaltaan kaasuttimen puhdistusaineella ja paineilmalla. Pääsuutin 150.
Tuntuu kuin tuossa olisi jokin esto että ei anna lähteä liikkeelle koska ryypyn vähäinen/täysi päällelaittokaan ei auta ongelmaa.
Tekeekö teillä muilla Villikissojen omistajilla kissat samoin vai onko tuo uusia säätöjä vailla?
erikoiseltahan tuo kuulostaa. onko suodatin vakio ja putsattu? ihmettelen vaan kovasti miten kaikilla on niin eri pääsuuttimet? kävit varmaan koe ajamassa tuon laitoksen, kun ostit sen niin oliko kone silloin lämmin vaiko kylmä? alkoiko ongelma huollon jälkeen? käy kysymässä lähimmästä huollosta mikä sun kissaa vaivaa, ettei leviä kokonaan. vaihda se tulppa myös josko auttais. paljonko maksoit kissasta?
Kävin kyllä koeajamassa laitoksen ennen ostoa ja myyjä sanoikin että sitä pitää lämmittää hetki ennen liikkeelle lähtöä. Perjaatteessa ihan hyvä juttu niin ei satu sitä moottori rikkoa kylmällä koneella.
Ilmanuodatin vakio mikä öljytty motulin tuotteilla, koteloon ei ole tehty ylimääräisiä reikiä. Venttiilin välykset tarkistettu huollossa ja ne on ok. Tulppa oli siisti mutta voisi sen sitten varmaan vaihtaa.
6000€ oli kissalla hintaa talvivanteilla ja renkailla, muuten täysin uutta vastaava koska ollut matka-ajossa vaikka 4000km onkin ajettu. Mutta tuo ns ominaisuus vain ihmetytti minua tuossa koska muuten toimii täydellisesti.