kulkuri1 kirjoitti:Kävin kyllä koeajamassa laitoksen ennen ostoa ja myyjä sanoikin että sitä pitää lämmittää hetki ennen liikkeelle lähtöä. Perjaatteessa ihan hyvä juttu niin ei satu sitä moottori rikkoa kylmällä koneella.
Ilmanuodatin vakio mikä öljytty motulin tuotteilla, koteloon ei ole tehty ylimääräisiä reikiä. Venttiilin välykset tarkistettu huollossa ja ne on ok. Tulppa oli siisti mutta voisi sen sitten varmaan vaihtaa.
6000€ oli kissalla hintaa talvivanteilla ja renkailla, muuten täysin uutta vastaava koska ollut matka-ajossa vaikka 4000km onkin ajettu. Mutta tuo ns ominaisuus vain ihmetytti minua tuossa koska muuten toimii täydellisesti.
Ei sen kyllä pitäis pätkiä ollenkaan vaikka kylmä oiskin. ei ainakaan minulla ole mitää pätkimistä. Soitappa lamokselle ja kysy mistä vois johtua, kun takuutahan tuossa ei ole enää jos täysitehoinen on.
vähän yksilöllisiähän nuo taitaa olla, musta on enemmä ominaisuus kun vika, että kylmäkäynnistyksessä pörisee omiaan, muistaa vaan rauhallisesti lämmitellä, öljyjen kannalta varsinki. ei mun mielestä siis mitään hälyyttävää tuo ole, ryyppyä koittaa vaikka vähän eri asennossa, joskoi ois mitään vaikutusta?
"Onnää kovii jätkii ajamaan kyllä, mutta ei niist oo tuol mettäs kyl kukaa ohi tullu.."
Yksilö eroja juurikin, ja kun laite toimii muuten täydellisesti:) Juttelin Lamoksen Lassen kanssa ja sanoi että kannattaa muutenkin antaa käydä paikallaan sen varusteiden pukemisen verran että moottori on toimintalämmin niin ei tule konerikkoja, ja sanoohan tuon järkikin. Pääsuutinta voisi tietysti nostaa 160-165 kokoseiksi jos toimii vain, ennemminkin minun mielestä tyhjäkäynti suutin tuossa on liian pieni 47.5
Muuten kyllä olen ostokseen tyytyväinen ollut ja aina tulee hymy naamaan kun tuolla ajelee, matka-ajossakin hauska laite ajaa (Siuntio-Espoo).
Ja ryypyn asennolla ei ole vaikutusta toimintaa, tuntuu niinkuin katkoisi sytytystä sen 5min ajan
Tuli ostettua käytettynä tuollainen SMC 500RE -2010, Ajettuna 4000km, kunto kuin uudella. Nyt vehkeellä 400km ajaneena voin sanoa että meno on hulvattoman hauskaa ja vehjehän on tietysti täysitehoinen. Tänään tein menopeliin 4000km huollon, mikä sujui hyvin.
Yksi asia minua vaivaa tuossa vehkeessä, kun vehkeen käynnistää kylmällä koneella niin sitä saa käyttää paikallaan tyhjäkäynnillä noin 5minuuttua ennen kuin voi lähteä liikenteeseen, muuten kone pätkii eikä anna ottaa kierroksia jos ei anna käydä tarpeeksi pitkään. Vaikuttaisi että ei saa tarpeeksi bensaa, mutta vehje toimii hienosti kun antaa sitten 5minuutin jälkeen lähteä liikkeelle. Tulppa oli hyvin ruskea niinkuin pitääkin olla ja kaasutin purettiin ja putsattiin kauttaaltaan kaasuttimen puhdistusaineella ja paineilmalla. Pääsuutin 150.
Tuntuu kuin tuossa olisi jokin esto että ei anna lähteä liikkeelle koska ryypyn vähäinen/täysi päällelaittokaan ei auta ongelmaa.
Tekeekö teillä muilla Villikissojen omistajilla kissat samoin vai onko tuo uusia säätöjä vailla?
Jos on täystehonen niin pääsuutin on liian pieni, laita nyt vaikka 165-175 ja nosta neulaa vaikka yks lovi. Ja yks mikä kannattaa tarkistaa on se CDI poksin töpseli että on kunnolla pohjassa(nimim. kokemusta on ). Se on siellä vasemman pohkeen vieressä katteiden alla.
kastemato kirjoitti:Jos on täystehonen niin pääsuutin on liian pieni, laita nyt vaikka 165-175 ja nosta neulaa vaikka yks lovi.
Tässä oon samoilla linjoilla, viime syksynä kaveri oli hankkimassa mönkijää ja käytiin re-wildcattia katsomassa. Oli kyllä melkoinen pettymys "täystehoisen" veto-puoli koeajolla, sen kyllä tunsi heti että enempi tarvis soppaa koko kierrosalueella.
Eikö laitteita penkitetä, kun lähtevät lamokselta? heittääkö ne tuurilla sinne suuttimen? jos pyytää täysitehoisen niin luulis säätävän kohilleen penkissä?
yaguza kirjoitti:99% varmasti voisin veikata että ei varmana käy penkissä ennenkuin omistaja/ostaja käyttää.
Komppaan yaguzaa. Lassi on varmasti joskus jonkun kattonu ja sen mukaan niitä laittaa? Ja sekin varmaan säädetty johki 14,7 mikä on ok seokset johonki corollaan. Ei se aika riitä juosta säädättämässä joka vehjetta mitä se myy, ei missään niin tehdä. Oma wildcatti ainakin oli ihan vatuillaan kun sen kaupasta uutena ja täystehosena hain. Ei se kyllä nykiny mutta ei kulkenutkaan.
Pelkästään smc mönkijöitä on turha lähteä treffaamaan koska niitä nyt ei kuitenkaan niin hirveästi löydy mutta ajoissa tapaa harrastajia ihan laidasta laitaan.
Hulluudessa on tiettyä huvia, jota muut kuin hullut eivät tunne.. Kuvasteita
"Olen vapaa ennakkoluuloista, vihaan kaikkia tasapuolisesti."
kulkuri1 kirjoitti:Tilasin All Rightista suuttimia ja uudet 2tulppaa tulevia huoltoja varten, pitänee tuo suutin vaihtaa isompaan ja tarkistaa tuo liitin:)
Kuinka monella esim Espoossa on tälläinen härveli? Olisi kiva joku kaunis kesäpäivä pitää miittinki SMC Veljien kanssa jossakin ja jaella kokemuksia.
Lohjalta löytyy ainakin yksi. Ainakin vielä. (Myynnissä) Mut jos kulmille innostut, niin laitteleppa viestiä, niin potkitaan renkaita. Tulee itsekki tuolla Siuntion vierästä sillointällöin ajeltua.
Can Am 1000 Renegade Xxc Triple Black 2018. T3b (80km-h) ABS
Can Am 1000 XTP 2013 (TL)
Yamaha Raptor700 2008 (TL) / Polaris 570, 2017 raktori
Yamaha Raptor700 ,2007 (TL)
SMC Wildcat 500 , ? (TL)