TRX 420FA
Re: TRX 420FA
Mistähän löytyy valmistenumero rungosta 2009 420FA:sta? Olisin tarkistanut että pitääkö paikkansa huoltokirjaan merkittyyn. Ei ole osunut millään meikäläisen silmään, vaikka ohjekirjan kuvien kera etsinyt.
Re: TRX 420FA
etupäästä,jos on vinssi kiinnitettynä taitaapi jäädä aika näkymättömäksi,näin ainakin -11 vm.ihan tarkkaa sijaintia en nyt muista mutta nokassa kummiskin.Tonza kirjoitti:Mistähän löytyy valmistenumero rungosta 2009 420FA:sta? Olisin tarkistanut että pitääkö paikkansa huoltokirjaan merkittyyn. Ei ole osunut millään meikäläisen silmään, vaikka ohjekirjan kuvien kera etsinyt.
Re: TRX 420FA
Äkkiä laskien vaihtamalla 24 tuumaisten alkuperäisten renkaiden tilalle 27 tuumaiset nopeus kasvaa 65km/h -> 73km/h. Lähtökohtaisesti sanoisin ettei maksa vaivaa vaan ennemmin kannattaa hommata Honda Rincon tai joku muu merkki jos vauhti on olennainen tekijä.peccis kirjoitti:Lue ensiksi 420FA threadi läpi, siellä on selvitetty hyvin tuo "ongelma". Suomeen tuoduissa420 FA malleissa on tiheä välitys, älä missään nimessä mene rajoitinta ohittamaan! Kovempaa pääset vaihtamalla 26"-27" renkaat.
- ViiMax
- Tracks
- Viestit: 4448
- Liittynyt: 13 Helmi 2011 13:10
- Mönkijä:: Sp 500
- Paikkakunta: Nurmijärvi & P-Karjala
Re: TRX 420FA
Katoppa siitä syylarin alapuolelta, niinku syylarin ja sen suojaritilän välistä. On aika hankala se paikka, fikkari avuksi.Tonza kirjoitti:Mistähän löytyy valmistenumero rungosta 2009 420FA:sta? Olisin tarkistanut että pitääkö paikkansa huoltokirjaan merkittyyn. Ei ole osunut millään meikäläisen silmään, vaikka ohjekirjan kuvien kera etsinyt.
Re: TRX 420FA
hyvin kyllä kelluu, kun on vielä kuskikin selässä.
“Unnatural work produces too much stress.”