Eikös Kalannistakin ole muutamia kuskeja ollut joskus mukana?coupe1 kirjoitti:Ukista toinenkin ilmoittautuu mukaan!Vuoden tai kahden tauon jälkeen....
Koittakaapa Ukin miehet puhua Kalantikin mukaan jos niitä tunnette.
Eikös Kalannistakin ole muutamia kuskeja ollut joskus mukana?coupe1 kirjoitti:Ukista toinenkin ilmoittautuu mukaan!Vuoden tai kahden tauon jälkeen....
Mä en kyllä kalantilaisia mönkkärimiehiä(naisia) tunne :/jussa79 kirjoitti: Koittakaapa Ukin miehet puhua Kalantikin mukaan jos niitä tunnette.
suortti kirjoitti:Mä en kyllä kalantilaisia mönkkärimiehiä(naisia) tunne :/jussa79 kirjoitti: Koittakaapa Ukin miehet puhua Kalantikin mukaan jos niitä tunnette.
Tervetuloa Jari mukaan porukoihin!jarim kirjoitti:En viellä näköjään oo ilmottautunut..
Mutta se lienee selvä että vuoden ylivoimaisesti PARAS mönkijätapahtuma kaikkien puitteiden osalta Tiedossa!!
Ja Tietenkin tänäkin vuonna olen tulossa.
Mönkkäriä en oo liikuttanut noin puoleen vuoteen mutta tämän ajotapahtuman takia otetaan HONDA jälleen ajoon.
coupe1 kirjoitti:suortti kirjoitti:Mä en kyllä kalantilaisia mönkkärimiehiä(naisia) tunne :/jussa79 kirjoitti: Koittakaapa Ukin miehet puhua Kalantikin mukaan jos niitä tunnette.
Ei kans tuu pahemmin nimiä mieleen. Täytyy yrittää muistella...
Kyllä Jari jo aiemmin ilmoittautui mukaan kinkereihin.Näpä kirjoitti:Mutta missä on JariM?
Kai herra trial tulee mukaan?
Onkohan Jari ennemmin ajanu kallioilla, uskaltaisko siihen porukkaan tuolla Polariksen möhköfantilla???jussa79 kirjoitti:Kyllä Jari jo aiemmin ilmoittautui mukaan kinkereihin.Näpä kirjoitti:Mutta missä on JariM?
Eli jos jotkut haluaa oikeen kunnolla kikkailla kallioilla, niin ryhmänvetäjä löytyy (Jarilta itseltään mitään kysymättä jo nakitin sen homman Jarille...)
Helposti polariksella uskaltaa tulla..vinssi kirjoitti:Onkohan Jari ennemmin ajanu kallioilla, uskaltaisko siihen porukkaan tuolla Polariksen möhköfantilla???jussa79 kirjoitti:Kyllä Jari jo aiemmin ilmoittautui mukaan kinkereihin.Näpä kirjoitti:Mutta missä on JariM?
Eli jos jotkut haluaa oikeen kunnolla kikkailla kallioilla, niin ryhmänvetäjä löytyy (Jarilta itseltään mitään kysymättä jo nakitin sen homman Jarille...)
Ei kai Jari niin hirveesti ole kallioilla ajellut, mutta se on pari kertaa ollut tuolla Sieravuoressa niin se tietää missä ne kikkailukalliot on...vinssi kirjoitti:Onkohan Jari ennemmin ajanu kallioilla, uskaltaisko siihen porukkaan tuolla Polariksen möhköfantilla???jussa79 kirjoitti:Kyllä Jari jo aiemmin ilmoittautui mukaan kinkereihin.Näpä kirjoitti:Mutta missä on JariM?
Kyllä siellä tapahtumassa pärjää aivan aloittelijatkin.Näpä kirjoitti:Sakke.H tässä kirjottaa ku Näpäst ei ota varmaa selkoo. Pärjääks siellä ihan alottelia ku Näpä sano et hienosti pärjää. Väitti vetäväs ryhmäänsä niin et vaikeet kohdat voi kiertää jos haluu. En nyt ihan vaan heti usko sitä kun se otti hiukan kuperkeikkaöljyy. Entäs se taitoajorata voiko sitä koittaa ihan alottelia? Onko siäl ees jotain helpompii kohtii mitä voi ajaa? Mukaan tuun joka tapauksessa koska on kuulema pätevä reissu rentoutumiseen ja seurankon voisi mukamas huonommin valita. Vaikka toi cheek ei ookkaan mun lempi artisti ni kai se hyvässä seuras tippuu.