http://www.atvriders.com/atvmodels/hond ... odels.html
Tutuin eväin jatketaan hondan toimesta myöskin kaudella 2013

ToniR81 kirjoitti:Kyllä tietysti, 7.5 metriä pituutta, 8 istumapaikkaa, ilmastointi, jääkaappi... =D
Ei vaan, kun katselee näitä muiden etuperiä ja vareja ja muita niin en välttämättä lähtisi työlaitteeseen juuri mitään muuttamaan. Jo tuolla 420sellä sujuu kaikki se mitä työlaitteella pitääkin. Eriasia on sitten tieliikenne käyttö ja itsensä haastaminen maastossa yms. Mutta työkoneena en juuri muuttaisi mitään.
Tuppaa vaan olemaan niin että jos tehoa ja kantavuutta ja vetokykyä ja muuta sellaista pitää kasvattaa niin koneen koonkin pitäisi kasvaa. Jos pitää saada 20 mottia rankaa kerralla metsästä niin on se massikka olemassa, jos pitää päästä motarilla 300 on moottoripyörät olemassa, jos pitää päästä soratiellä miljoonaa, siihen on autot.... Jo nyt menee nämä tonniset yli mun käsityksen että mihin sitä voimaa niin paljon tarvitaan. Ehkä jossain radalla kisaa ajaessa, mutta itse alan kyllä karttamaan merkkiä jos se tuo huonoja ominaisuuksia muilta omiin laitteisiinsa. Ja se suurin hyvä asia hondass on sen ainut miinus, ei tieliikenne versiota. Hyvä siksi että ollaan keskitytty metsään ja työn tekoon, huono siksi että se kilpi olisi(kunnolla toteutettuna) ainut asia mitä enää lisää kaipaan laitteeseen.
Vai olisiko kiva kesken polttopuusavotan alkaa vaihtaa metsässä varin hihnaa ja lautasia, tai etuperän muovihäkkiä....
Tämän allekirjoitan täysin, tosin kokemukset 300 ja 500 hondasta. Meitä on tietysti moneen menoon mielipiteinemme mutta äkkiseltään ei tuu mieleen mitään muuta laitetta jonka puikoissa olo on niinkin luottavainen kun hondan, koneet vaan istuu käteen ja niitä on helppo viedä vielä sielläkin missä muilla laitteilla on jo vaikeuksia.jarim kirjoitti: Kyllä mä tän 420sen luettelisin myös maastolaitteena melkoisen erinomaiseksi.
Työkäytöstä ei ole kokemusta.
Maastossa siis mönginnässä ei ole tainnut tulla viellä merkkiä joka HONDAn peittoisi.
Toki tehoissa jää melkoisesti jalkoihin mutta haastavassa ja vaihtelevassa maastossa selkeästi paras. ja viellä ilman lukkoja jne..
Eli muutos mitä vois uusiin malleihin lisätä olis noin 10hp lisää tehoa vaikka.
On siellä Rubiconin vaihteistossa ihan oikea aluevaihteisto, pitkällä ja lyhyellä puolella. http://tinyurl.com/7vwotd6TRX kirjoitti:Minun käsittääkseni ei ole, sama kuin sullakin mutta ei sinunkaan laitteessa ole "oikeasti" lyhyttä ja pitkää vaan normi ja suurinvääntöalue vaikka H ja L kepin vieressä lukeekin.
Juurihan Foremanista tuli 5. sukupolvi ulos tälle vuodelle ja laite uudistui käytännössä läpikotaisin. Perusajatus ja tietyt elementit toki pysyivät samana, koska onhan se edelleen Honda Foreman.ViiMax kirjoitti:Eikös olisi kiinnostavaa jos hondalta tulisi joku isokuutioinen täysin uusi mönkkärimalli, vaikka foremanin uusi sukupolviTäysin uusi ulkoasu, etulukko jne...
Roosa999 kirjoitti:Sen verran olen pökkelö noiden vaihteistojen kanssa, että kuvasta ei irtoa tuo alueominaisuus.
Onkos jollain tällaista Rubicon mallia, jossa selkeästi olisi kaksi aluetta? Ne mitä olen testannut, en näitä pykäliä ole löytänyt.