Jep, jep. Nyt on verenpaine taas laskenu öljynpaineen tasolle eli lähelle nollaa.
Purin katteet ja pohjapanssarin pois. Viimeinen pohjapanssarin ruuvi pyöri tyhjää ja ihmettelemään, että mikäs sillä on. Kyseessä oikean puolen astinlaudan etummainen panssarin ruuvi, joka tulee kiinni mönkkärin pohjamuovien alkuperäiseen peltilipukkaan. Peltilipukassa hitsattuna vastakierteet, johon panssarin mukana tuleva ruuvi kiertyy. Lipukan kierreosa on revennyt irti ja päästää 8 mm pultinpään liikkumaan vapaasti ylös ja alas aina kun panssariin joku osuu eli käytännössä aina kiven yli ajettaessa. Tämä pultinpää on sitten kaikeessa rauhassa nakertanut lohkoa siitä öljynsuodatinkotelon alta kohdasta jossa lohko taittuu moottorin alaosaksi ja tehnyt sinne REIÄN
Palstalla kun ei saa kiroilla, niin kommunikoidaan laulun sanoin. Olo on kuin linkin kappaleen nimellä :
http://www.youtube.com/watch?v=_PbWsF-8aJU
Taitaapi tulla pidempi tauko ajamiseen. Mitähän materiaalia tuo lohko on? Onko hitsattavaa kamaa? Joka tapauksessa näyttää siltä, että täytyy ottaa kone kappaleiksi. Toivottavasti purkaantuu edes siitä etuosasta ilman että täyty repiä koko pannua pihalle.
Mielenkiintoista, että öljynpainevalo ei palanut kertaakaan. Käsittääkseni kapistuksessa kuitenkin sellainen on?
HUOM! Rinconin omistajat: Jos teillä on tarvikepanssari, niin tsekatkaa omasta koneestanne tuo kohta.
Laittelen kuvia kuvablogiin jossain vaiheessa. Kuvablogikaan ei toiminut äsken...Laulellen eteenpäin
http://www.youtube.com/watch?v=X76h6vzizsA
5 mm lyhyemmällä kiinnitysruuvilla todennäköisesti olis välttänyt tämän murheen. Menis joskus edes rengas tai jotain normaalia, mutta ei. Aina mulla hajoaa jotain hankalaa. Ensin meni iskarit, sitten jarruletkut ja nyt reikä koneessa. Lähden peiton alle murjottamaan...
Mönkiminen on mun juttu. Ei tarvi näyttää eikä haista hyvälle!
Kymco 500-> Yamaha Grizzly 660 ->Can-Am 800 Outlander ->Polaris Sportsman 450 ->Honda Rincon 650 FA ->Polaris Sportsman 850 XP EPS -13 -> Polaris Sportsman 850 XP T3 -14