Muuten, voihan noita lentokoneitakin korjata miten haluaa, jopa liimoilla ja kemiallisilla metalleilla, ei nämä virittelyt ole mönkijäkuskien yksinoikeuksia

Unohdin mainita vielä öljypropun, johon oli kierteiden korkattua kierretty joku isompi karkeakierteinen proppu siinä toivossa, että se olisi tehnyt itselleen uudet kierteet. Ei tehnyt, lohko oli haljennut öljypohjasta (ja tietysti oli korjattu plastic paddingilla ja vuoti öljyä). Hitsarilla riitti siinä lohkossa töitä.
Hondan lohkohan muuten näkyy olevan kiitollinen siinä mielessä että lohkon puolikkaat voi ostaa erikseen ja päästä siten paljon halvemmalla.
Tieto lisää tuskaa, sanotaan. Useimmissa laitteissa on moottorin sisällä erittäin hienojakoinen sihti, joka suodattaa suuremmat partikkelit öljystä etteivät ne pääse öljypumppuun/öljynkiertoon tuhoja tekemään.
Tuollainen sihti ei kovin paljoa mekaanista kuormaa kestä joten kuukausia/vuosia sitä sihtiä vastaan öljypumpun imussa hakkaava metallisiru ennenpitkää rikkoo sen sihdin ja vaurio on todennäköinen.
Varsinainen öljynsuodatinhan on öljypumpun jälkeen painepuolella joten sinne jäävät vasta ne epäpuhtaudet jotka ovat jo tulleet öljypumpusta läpi.
Siksi on hyvä varmistaa ettei koneessa ole mitään ylimääräistä, esimerkiksi hajonneen männän jäljiltä.