Niin, kumpikohan lie taitavampi, kymmenen vuotta seurakunnan leirinuotiolla samoja sointuja vedellyt, vai pari vuotta ahkerasti päivittäin harjoitellut kitaristi.
Toinen soittanut kymmene vuotta, toinen yhden...
Huipputaitava laitteenkäsittelytaito tulee vain ja ainoastaan siitä, että rajoja viedään kokoajan kauemmas.
Mulla on yks kaveri, joka ajaa tukkirekkaa ja keväisin metsäautotiet on todella surkeita, mutta se vehjas tulee sieltä aina pois, kun on sinne mennyt. Mönkijällä tämä näkyy siinä, että aina onnistuu se, mitä yrittää, mutta pahoihin paikkoihin jää kokonaan menemättä. Minä taas menen niihin pahoihin paikkoihin ja vaihtelevalla menestyksellä. Koko ajoideologia muotoutuu kokemusten ja ammatinkin kautta.
Eri laitteiden ajokokemus ei tuo pahemmin lisäarvoa, kun mennään toisella vehkeellä ja aletaan todella pahoihin paikkoihin tunkea. Siellä auttaa ainoastaan harjoittelu tietyllä laitteella.
Erimerkisillä mönkijöilläkin pitää ajaa eri tavalla jotkin paikat...ainakin luulen niin...
Silti sliksi rengas on vedessä sliksi, vaikka kuin siitä hyvää yrittää tehdä. Ajaahan jotkut autonrenkaatkin ihan kulutuspinnan loppuun ja ne ovat vielä hyviä. Minulle on alle kolme milliä kulutuspintaa alkaa olla liian vähän
Minusta olis ihan hyvä, että niitä poliiseja olis pysäyttelemässä enemmänkin, ainakin meidän perukoilla. Joskus täällä on meno tien päällä aika villiä.
-P-
Mielipiteet on kuin persereikä, jokaisella omansa.