suzuki kq700 kipinä kateissa
-
- Noppeli
- Mönkijä:: polaris xp 550 eps
suzuki kq700 kipinä kateissa
melkein kaikki muut käyty läpi paitsi ecu mutta kipinää ei vain löydy.
olisiko kenelläkään pääkaupunki seudulla tai lähellä lainata pientä korvausta vastaan (ecu) eli boxia tai vaihto ehtosesti kokeilisi
tota mun boxia omassa vehkeessään. ei viittisi ihan huvikseen lähteä uutta boxia tilaamaan.
tai olisiko muita hyviä ehdotuksia mistä lähteä vikaa etsimään.
bruteforce@wippies.fi tai 0408392451
olisiko kenelläkään pääkaupunki seudulla tai lähellä lainata pientä korvausta vastaan (ecu) eli boxia tai vaihto ehtosesti kokeilisi
tota mun boxia omassa vehkeessään. ei viittisi ihan huvikseen lähteä uutta boxia tilaamaan.
tai olisiko muita hyviä ehdotuksia mistä lähteä vikaa etsimään.
bruteforce@wippies.fi tai 0408392451
-
- Noppeli
Re: suzuki kq700 kipinä kateissa
boxi testattu 9.2.2012 toisessa pelissä toimii.
puola tulppa ja hattu testattu toisessa pelissä toimii.
kyseinen teksti luettu läpi muutamaan kertaan.
vikakoodeja ei anna.
kun laittaa virrat päälle mittaristossa vilkkuu fi valo ja punainen lämpö/fi valo.
kipinä edelleen kateissa.
vinkkejä kaivataan.
puola tulppa ja hattu testattu toisessa pelissä toimii.
kyseinen teksti luettu läpi muutamaan kertaan.
vikakoodeja ei anna.
kun laittaa virrat päälle mittaristossa vilkkuu fi valo ja punainen lämpö/fi valo.
kipinä edelleen kateissa.
vinkkejä kaivataan.
Tarkistas toimiiko tapponarun katkasin. Toinen mikä sammuttaa laitteen kaadettaessa on muistaakseni joku elohopea katkaisin. Toi mittaristossa vilkkuva punainen lämpö/fi valo pitäisi sammua, kun laitteen kääntää takaisin pyörilleen. Mönkijän täytyy olla suhkot suorassa.
Mulla oli taannoin vähän samanmoisia oireita. Viaksi paikallistui tappokytkin rikki ja punaisen FI valon aiheuttaja kiinnileikannut polttoainepumpun rele.
Kingquad LT-A700X -07
-
- Noppeli
vika löytynyt. kiitos kaikille jotka vaivautuivat jeesaamaan.
mitattiin kaikki sulakkeet/releet ja anturit sekä piuhat uudestaan kaikki ehjiä.meinasi usko loppua kesken.
mutta kokeiltiin jostain ihmesyystä kääntää ilmanputsari kotelon edessä oleva kaatumis tunnistin toisin päin ja lähti vörkkimään.
eli suomeksi joku kääntänyt anturin nurin päin!!!!!!
mitattiin kaikki sulakkeet/releet ja anturit sekä piuhat uudestaan kaikki ehjiä.meinasi usko loppua kesken.
mutta kokeiltiin jostain ihmesyystä kääntää ilmanputsari kotelon edessä oleva kaatumis tunnistin toisin päin ja lähti vörkkimään.
eli suomeksi joku kääntänyt anturin nurin päin!!!!!!
Hyvä kun vika löytyi. Ostitkos mönkiän "kipinä vikaisena" .?
-
- Noppeli
- Mönkijä:: KQ 700
moro!
Miten päin käänsit sitä tunnistinta..?? ittellä on sellainen ongelma että startti pyörii hyvin ja melkein lähtee käyntiin..välillä lähteeki muttei pysy käynnissä ja sittä ei taas millään..luulen että kipinä puolella ongelma. jotenki vaisun näköinen on se kipinä. käytin ruiskua irti ja tosi hyvin antaa bensaa koneeseen. eli siellä ei ainakaan vika..yritin katsoa tappokatkaisijaa mutta en löytäny vikaa sieltäkään. täytyy vielä varmaan mittailla sulakkeet ja releet tuossa päivän mittaan joskos sieltä jotain ilmaantuu.
Miten päin käänsit sitä tunnistinta..?? ittellä on sellainen ongelma että startti pyörii hyvin ja melkein lähtee käyntiin..välillä lähteeki muttei pysy käynnissä ja sittä ei taas millään..luulen että kipinä puolella ongelma. jotenki vaisun näköinen on se kipinä. käytin ruiskua irti ja tosi hyvin antaa bensaa koneeseen. eli siellä ei ainakaan vika..yritin katsoa tappokatkaisijaa mutta en löytäny vikaa sieltäkään. täytyy vielä varmaan mittailla sulakkeet ja releet tuossa päivän mittaan joskos sieltä jotain ilmaantuu.
mulla samoja ongelmia kuin hekkemannilla eli oisko jollain jotain tietoa kyseisestä viasta????:)