ToniR81 kirjoitti:Omassa hondassa ei liene yhtään nastaa enää paikallaan, tuntuvat olevan turhia. Ainakin 420ssä tuntuu muovit pysyvän paikallaan vaikkan nastat uupuvatkin. Todella kestävää muovia kyllä katteet, nojattu välillä puuhun melko reilustikkin ja yhä muovit ehjiä... Vähentäähän nuo nastat tietysti resonointia kovempaa ja tasaisella ajaessa, ei muovit "lerpata" toisiaan vasten ja onhan niillä ulkonäöllinenkin tekijä: Musta tutti näyttää paremmalta kuin pelkkä hole muovissa...
Juu hondan katteiden kestävyys on kyllä omaa luokkaansa. Kaveri perutti 2002 rubiconilla mettässä silleen että n.10cm halkaisijaltaan oleva kuusi sukelsi etulokarin sekä kynnyskotelon välistä, meni kyllä pahaan ruttuun aluksi kaikki, mutta puun irtirepimisen jälkeen muovit haki takas muotonsa ja taas mentiin
Ostin jo ensihuollon yhteydessä pussillisen noita muovinastoja ja enää muutama kappale on jäljellä, itteä ainakin sylettää jos noi muovit lerpattelee ja resonoi. Muuten nuo ovat ihan passeleita, mutta saisivat aueta hieman enemmän jotta pysyisivät lujemmin kiinni, täytyy metsästää paremmin aukeavia jostain
