Can-Am huoltojen hinnat?

Keskustelua Can-Am mönkijöistä. Entinen Bombardier.
Rinne78
Noppeli
Viesti:

Re: Huoltojen hinnat?

Viesti Kirjoittaja Rinne78 »

Kait tämä huoltojen hinnan alle menee..Soittelin Can-am huoltoon Turun seudulle ja aika oman laatuisen vastauksen sain.

Minä: Esittelin itseni, minulla olisi Can-am outlander 800 ja siinä on 25 huolto edessä, että mitä maksaa?

Huolto: Joo älä ees puhu semmosia, menee ainakin viikon päähän jopa kahdenki. Valmistaudutaan Okra-messuille ja meillä on meidän myymiä laitteita laitteita ekaksi jonossa.
Sitten äijillä on toi sosiaaliedun suoma oikeus, että ovat lomalla.

Minä: Joo o, täytyypi palata myöhemmin asialle. Moro

Siis mitä v*ttua??? Ymmärrän kiirun, jonot ja lomat. Mitä en ymmärrä, niin huollon hinta jäi epäselväks ja miten eripaikoista ostetut laitteet ovat eriarvoisia varsinkaan kun en asiasta mitään maininnut :D

Taidanpa kiikuttaa laitteen johonkin muualle. Äänestin jaloilla ja purnaamalla tänne:)
sami1119
2WD
Mönkijä:: Polaris

Viesti Kirjoittaja sami1119 »

Outlander 400 2010 100h huolto 156 euroo.
Lari
4WD
Mönkijä:: Can Am 570 Pro T3

Viesti Kirjoittaja Lari »

Soittelin toissa päivänä Vantaan bike worldiin josta mönkkärini ostin ja kysäisin 50h huoltohintaa 2011 malliseen 500:seen sportsmaniin. Vastaus oli: 200 luokkaa....

Jätin sitten sinne menemättä kun hinta oli karsee ja ei näköjään tiedetä tarkkaan summaa vaikka noi huollothan on käsittääkseni pakettihintaisia...
Kawasaki KLF 300 Bayou-1989
Kawasaki KVF 300A -2002
Can Am 570 Pro T3 -2017

Uudenmaan Mönkijät Ry
dealer
6WD
Mönkijä:: Can Am 400EFI -11

Viesti Kirjoittaja dealer »

- Outlander 400efi -11
- Ajettu 71 tuntia, huollettu aiemmin 21 tunnin kohdalla jolloin tehty 10 tunnin huoltotaulukon mukaiset toimenpiteet.
- Huolto 100 tunnin mukaan lisättynä etu- ja takaperien öljynvaihdolla sekä tietysti moottoriöljyn ja -suodattimen vaihdolla koska niillä on ajettu 50 tuntia.
- Teetetty merkkihuollossa Ylivieskassa eli Automaalaamo Sailokoski
- Huollon (tingitty) hinta osineen ja töineen yhteensä 324 euroa, työaikaa kulunut 3 tuntia
- Hintaan sisältyi puoli tuntia pesua ennen huoltoa (35 euroa), en nimittäin ehtinytkään edellisiltana pestä laitetta ja kuraa / liejua oli TODELLA paljon pohjapanssarin päällä ja muualla.
- Vaihteensiirron toiminta säädetty samalla paremmaksi

Huomioita:
- Asentaja erittäin hyvä asiakaspalvelija. (ei moittimista myöskään laskuttaneen henkilön toiminnassa)
- Lippalakki pyytämättä kaupan päälle :biggrin: vieläpä hirvijahdin punainen, ja laskettavilla korvuksilla
kane67
6WD

Viesti Kirjoittaja kane67 »

Pedari kirjoitti: Aika mielenkiintoista...itse sain tuolta Konetalolta 100h huollolle tarjouksen joka oli 350€
Ensviikolla 800 outti x xc menee 100h huoltoon, hintaa kysyin varatessa... 350€. Vien sinne koska R.M Heinolta huoltohintaa kysyessä "400€" kieppeillä...
Toisaalta kone ostettu Konetalosta (olen 2. omistaja), pelkkää positiivistä kuullut kyseisestä jälleenmyyjästä niin vien sinne tällä kertaa :wink:
katant
2WD
Mönkijä:: Polaris Ranger

Viesti Kirjoittaja katant »

10 tunnin huolto 650 xt outti -13

3.5h töitä, moottoriöljyt, suodatin, 3.5dl peräöljyäkin oli laskutettu vaikka vaihto ei käsittääkseni kuulu tuohon huoltoon. Enkä tajunnu kysyä...
Venttiilin välyksetkin varmaan tarkastettu.
Lisänä vesipumpun tiivisteen vaihto takuuseen.
Kaikkineen aikaa meni noin 5h, palvelu hyvää.

Hintaa 310€

Samalla tuli otettua se B.E.S.T jatkettu takuu.

Paikka Makkonen Kotka.
Polaris Ranger 1000 Nordic Pro -21
ex Can-Am 650 XT G2 2012
ex Arctic Cat 700 efi se 2008
Koheltaja
Koheltaja (r)
Mönkijä:: Kodiak T3b

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

katant kirjoitti:3.5dl peräöljyäkin oli laskutettu vaikka vaihto ei käsittääkseni kuulu tuohon huoltoon. Enkä tajunnu kysyä...
Mulle tulee ensimmäisenä mieleen että perän täyttöproppu on otettu auki ja todettu öljyä olevan liian vähän ja lisätty sitä proppuun asti. Jos näin on toimittu niin perässä on liikaa öljyä ja se tulee jostain kautta ulos, joko stefoista tai huohotintutin kautta.
Kylätason mönkijäkuski
katant
2WD
Mönkijä:: Polaris Ranger

Viesti Kirjoittaja katant »

Koheltaja kirjoitti:
katant kirjoitti:3.5dl peräöljyäkin oli laskutettu vaikka vaihto ei käsittääkseni kuulu tuohon huoltoon. Enkä tajunnu kysyä...
Mulle tulee ensimmäisenä mieleen että perän täyttöproppu on otettu auki ja todettu öljyä olevan liian vähän ja lisätty sitä proppuun asti. Jos näin on toimittu niin perässä on liikaa öljyä ja se tulee jostain kautta ulos, joko stefoista tai huohotintutin kautta.
No juupa joo, manuaalin mukaan siis pitäis olla takaperän öljyt 20mm reijän alapuolella. Täytyypä tarkastaa. Etuperässä täyttöropun tasalla.
Polaris Ranger 1000 Nordic Pro -21
ex Can-Am 650 XT G2 2012
ex Arctic Cat 700 efi se 2008
hiase
Noppeli

Viesti Kirjoittaja hiase »

Oiskos kellään Oulainen/Ylivieska/Raahe -akselilla tietoa Outlander 400:n 10h huollon hinnasta noin suunnilleen?
Northstar
Noppeli
Mönkijä:: Polaris 500 Efi DL Tractor -12

Viesti Kirjoittaja Northstar »

hiase kirjoitti:Oiskos kellään Oulainen/Ylivieska/Raahe -akselilla tietoa Outlander 400:n 10h huollon hinnasta noin suunnilleen?
Raahessa Pikahuolto on merkkihuolto, sieltä ainakin saa hinnan soittamalla.
jokkelar
4WD
Mönkijä:: Polaris RZR 900S

Viesti Kirjoittaja jokkelar »

Kävin Flex Powerissa Porvoossa, palvelu erittäin ystävällistä ja hoitivat omistajan päivityksen BRP:n tietokantaan sekä varmistivat ostamani koneen takuutiedot (jatkettu 3v lisäturva). Kysyin myös 50h huollon hinta-arviota 2010 400:lle ja sanoivat n. 200eur..hinnasta en tiedä tällä kokemuksella sanoa onko linjassa mutta tosiaan palveluasenne kyllä vakuutti.
hiase
Noppeli

Viesti Kirjoittaja hiase »

Northstar kirjoitti:
hiase kirjoitti:Oiskos kellään Oulainen/Ylivieska/Raahe -akselilla tietoa Outlander 400:n 10h huollon hinnasta noin suunnilleen?
Raahessa Pikahuolto on merkkihuolto, sieltä ainakin saa hinnan soittamalla.
Soittelin Raahen pikahuoltoon ja Ylivieskaan Sailokoskelle. Molemmista tuli arviota, että n. 150-200 eur on tuo 10h huollon hinta.
Topsu
3WD
Mönkijä:: BRP 500 Maatalous T3

Viesti Kirjoittaja Topsu »

Soittelin eilen Can-Am 500 T3 traktorin 10h eka huoltoa tonne Nousiaisiin, ja esittelyjen jälkeen puhelimen toisessa päässä kysyttiin onko meiltä hankittu? Vastasin et onko sillä jokin merkitys, niin sain vastauksen et on!minä kysymään mitä sillon väliä mistä ostettu,niin vastaus oli et sillä kompensoidaan kun ei ole ostettu heiltä eli hinta eri kuin heidän myymään laitteeseen. Tuli vaan mieleen et mitä maahantuoja tykkää asiasta? Otin kuitenkin huollon heiltä kun olisi tullut vähän liikaa"km"ostopaikkaan,onko muilla samoja kokemuksia?
Aina on yksi keino jäljellä,eikä sekään oo viimeinen!
dealer
6WD
Mönkijä:: Can Am 400EFI -11

Viesti Kirjoittaja dealer »

mitä sillon väliä mistä ostettu,niin vastaus oli et sillä kompensoidaan kun ei ole ostettu heiltä eli hinta eri kuin heidän myymään laitteeseen
Kerrassaan typerää toimintaa.

Mikäli korjaamo haluaa ylläpitää jotain kaksihintajärjestelmää se pitää tehdä niin että antaa uuden koneen ostajalle alennuskupongit mukaan, esim. 10% alennus 10h huollosta.
Huollon hinta on kysyttäessä kaikille sama, paitsi sitten kyseisellä kupongilla saakin alennusta.
Topsu
3WD
Mönkijä:: BRP 500 Maatalous T3

Viesti Kirjoittaja Topsu »

Tänään Canan 500 T3 kävi huollossa,oli aika tyly vastaan otto Nousiaissa,menin huoltoon kuin olin sopinut klo 8.00 ja selittämään et mulla on huolto varattu täältä tänään? sain alkuun vastauksen et ei mulla oo tietoo,oot sittanu Raisioon? vastasin et huollon varasin ja se on tänään! Isäntä tiskin takaa tokas et ei oo meiltä ostettu? vastasin et ei oo, mut huolto on sovittu tänään! Isäntä tiskin, takaa et omia koneita huollossa en tiijä keritäänkö tänään.Hillitsin itteni ja sanoin jos olis mahdollista saada huolto tänään kuin oli sovittu! No kävin Raisiossa liikkeessä kun ei vastattu huollosta puhelimeen olisin kysynyt et miten on onko huollettu mut olikin just puhelu huoltoon ja sain väliin kysyttyä et josko mun laite on huollettu ja olihan se, mut paskan maku jäi palvelusta!!!!! en tiijä pitäiskö itkee vai nauraa? ei multa oo kyselty autoa huollattaessa et ootko ostanu meiltä ja hinta sen mukaan! KOMMENTTIA vähän välittää................
Aina on yksi keino jäljellä,eikä sekään oo viimeinen!
Vastaa Viestiin